Потполно се сложувам со ова. Некои ученици, едвај се борат за 5 да добијат, за на крај да им натрупаат наеднаш 13 предмети за полагање, за да немат време да повторат и да добијат две оцени подолу?
Нема да има наставници во школото доколку се направи вакво нешто. Минимум по 2-3 ученици во клас ќе ја поминуваат границата од разлика во оценката. Друго, физичко да не испитуваат? И шо да им кажам јас? Не сум добар у спортој(имам шиена нога, 1 цм пократка е), се трудам да вежбам, ама ако сите ми бидат 5, и некое ѓубре од страна да ми дојде и да ми каже па ти си немаш врска, 2 на ти, па да си ја тупам главата шо ми го расипува целиот просек?
И шо ми кажа една професорка. Ова исто така ги омаловажува наставниците. Наставникот ќе си стави реална оценка од целовкупното знаење на ученикот. И сега некој од страна ќе доаѓа и ќе му збори дека он си нема врска од предавање и оценување?
Еден чест случај би ти бил ученик кој на една тема потфрлил и извадил 3, писмените во главном му биле 4ки и 5ки, но усно знае многу подобро да се изрази, и ете му става 5ка наставникот. Му даваат у недела 4 испити, повтора шо може, ама шо сакаш прави, не знам, не би можел за 4 дена се да повторам. Вади 3, и шо сега? Курбан идат и тој, и наставникот.
Но, не се грижам многу, бидејќи за мене не е проблем. Ко прво не верувам дека идејава ќе може да се реализира годинава, а ко второ јас ќе немам бог знае кој проблем, може 1-2 предмети да промашам, ама кој и нема?(освен некој шо вистина е компјутер)Па затоа и верувам дека ќе се дигне голема узбуна околу целава работа, и бар една година ќе се пролонгира, додека не се најде подобро решение. И патем, резултатите од матурата кога ги дадоа? Ги чекаа сигурно повеќе од месец, а само четврта беа. +тестови за другите 3 години и замислете си шо ќе настане во државава. Не ја бива работава.