Никола
Државник
- Член од
- 18 април 2005
- Мислења
- 5.074
- Поени од реакции
- 333
Глобализацијата е нужна, луѓето мора да научат да живеат заедно.
Но очигледно овој процес не се движи како треба.
Европа како проект во кој група на држави со слична религиозна и културна позадина одлучија прво економски, па после и политички да се сврзат, почнува да ги покажува своите слабости. Неволноста за соживот во Белгија, демонстрациите во Швајцарија, типови како Хајдер и Саркози кои се појавија, за полските браќа и да не спомнувам.
Многу енергија и пари се потрошени, за меѓусебно разбирање и соработка, а резултатите се поразувачки.
Замислете што би се случило ако се обидеме европскиот систем да го рефлектираме врз целиот свет. Колку пак тогаш нема да се разбираме.
Значи потребно е нешто кое ќе ги обедини луѓето, нешто во кое сите ќе веруваат.
Христијанството е денес слабо, многумина го напуштија стадото.
Единствено во саглам држави како Америка, Ирска, Полска, Италија Русија, Грција опстојува, но во разнишана форма, за разлика од исламот во една Саудиска Арабија, Катар, Малезија, Кувајт, каде вербата е силна.
Луѓето не знаат на што се, се жалат на опаѓањето на моралните вредности, без да си дадат самокритика и запрашаат зошто го напуштиле патот.
Зошто не би размислилe за спроведување на Исламската идеа за Калифат.
A caliphate is the Islamic form of government representing the political unity and leadership of the Muslim world. The head of state (Caliph) has a position based on the notion of a successor to Muhammad's political authority; according to Sunnis ideally elected by the people or their representatives and according to the Shia an Imamate chosen from the Ahl ul-Bayt. From the time of Muhammad until 1924, successive caliphates were held by the Umayyad, Abbasid, and finally Ottoman (sultans of Turkey) dynasties.
The caliphate is the only form of governance that has full approval in traditional Islamic theology, and "is the core political concept of Sunni Islam, by the consensus of the Muslim majority in the early centuries."
Глобално обединување, една држава во која ќе владеат едни закони.
Разгледајте го делото на Алија Изетбегович.
Вовед
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM!
Deklaracija koju danas predajemo javnosti nije nikakva lektira, koja strancima ili onima koji sumnjaju treba dokazivati superiornost Islama nad ovim ili onim sistemom, ovom ili onom grupom ideja. Ona je upućena Muslimanima koji znaju gdje pripadaju i koji u svom srcu jasno osjećaju na kojoj strani stoje. Za takve ova deklaracija predstavlja poziv da izvuku neophodne konzekvence o tome na što ih ta ljubav i pripadnost obvezuje.
Čitav muslimanski svijet nalazi se u stanju vrijenja i promjena. Ma kakav bude izgledao ovaj svijet pošto ove promjene naprave prvi ulazni krug, jedno je sigurno: on neće više biti svijet iz prve polovice ovoga vijeka. Epoha pasivnosti i mirovanja prošla je zauvijek. Ovaj trenutak mijene i kretanja nastoje iskoristiti svi a posebno moćni stranci s Istoka i Zapada. Umjesto svojih armija oni sada ubacuju svoje ideje i svoj kapital, i ovom novom formom utjecaja nastoje ponovo postići isti cilj: da osiguraju svoju prisutnost i da muslimanske narode održavaju i dalje u stanju duhovne nemoći i materijalne i političke zavisnosti. Kina, Rusija i zapadne zemlje prepiru se o tome kojoj od njih i nad kojim dijelom muslimanskog svijeta pripada patronat. Njihova svađa je bespredmetna.
Islamski svijet ne pripada njima, nego muslimanskim narodima. Jer, jedan svijet sa 700 milijuna ljudi i ogromnim prirodnim izvorima i na geografskoj poziciji prvog reda, koji je nasljednik kolosalnih kulturnih i političkih tradicija i koji je nosilac žive islamske misli, taj svijet ne može dugo ostati u položaju najamnika. Ne postoji sila koja bi mogla spriječiti novu muslimansku generaciju da ne učini kraj tom nenormalnom stanju. S ovim uvjerenjem mi objavljujemo prijateljima i neprijateljima da su Muslimani odlučili sudbinu islamskog svijeta uzeti u svoje ruke i taj svijet urediti po svojoj zamisli. U ovom pogledu deklaracija ne sadrži ideje koje bi se mogle smatrati potpuno novim. Ona je sinteza ideja koje se sve češće čuju na raznim stranama i koje imaju približno opću važnost u svim dijelovima muslimanskog svijeta. Ipak, njena novost je u tome što traži da se s ideja i planova pređe na organiziranu akciju za njihovo ostvarenje.
Borba za nove ciljeve ne počinje danas. Naprotiv, povijest ove borbe već pozna svoje šehide i ispisane stranice o stradanjima i žrtvama. Ipak, to je osobno žrtvovanje izrazitih pojedinaca ili hrabrih malih grupa u sudaru s moćnim silama džahilijeta. Veličina problema i teškoća, međutim, zahtijeva organiziranu akciju milijuna. Našu poruku posvećujemo uspomeni naših dragih drugova koji su pali za Islam.
Sarajevo,1970
Džumadel-ula, 1390.
.........
Кој сака нека си ја симне во целост во пдф ,кратка, но многу интересна и поучна.
Но очигледно овој процес не се движи како треба.
Европа како проект во кој група на држави со слична религиозна и културна позадина одлучија прво економски, па после и политички да се сврзат, почнува да ги покажува своите слабости. Неволноста за соживот во Белгија, демонстрациите во Швајцарија, типови како Хајдер и Саркози кои се појавија, за полските браќа и да не спомнувам.
Многу енергија и пари се потрошени, за меѓусебно разбирање и соработка, а резултатите се поразувачки.
Замислете што би се случило ако се обидеме европскиот систем да го рефлектираме врз целиот свет. Колку пак тогаш нема да се разбираме.
Значи потребно е нешто кое ќе ги обедини луѓето, нешто во кое сите ќе веруваат.
Христијанството е денес слабо, многумина го напуштија стадото.
Единствено во саглам држави како Америка, Ирска, Полска, Италија Русија, Грција опстојува, но во разнишана форма, за разлика од исламот во една Саудиска Арабија, Катар, Малезија, Кувајт, каде вербата е силна.
Луѓето не знаат на што се, се жалат на опаѓањето на моралните вредности, без да си дадат самокритика и запрашаат зошто го напуштиле патот.
Зошто не би размислилe за спроведување на Исламската идеа за Калифат.
A caliphate is the Islamic form of government representing the political unity and leadership of the Muslim world. The head of state (Caliph) has a position based on the notion of a successor to Muhammad's political authority; according to Sunnis ideally elected by the people or their representatives and according to the Shia an Imamate chosen from the Ahl ul-Bayt. From the time of Muhammad until 1924, successive caliphates were held by the Umayyad, Abbasid, and finally Ottoman (sultans of Turkey) dynasties.
The caliphate is the only form of governance that has full approval in traditional Islamic theology, and "is the core political concept of Sunni Islam, by the consensus of the Muslim majority in the early centuries."
Глобално обединување, една држава во која ќе владеат едни закони.
Разгледајте го делото на Алија Изетбегович.
Вовед
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM!
Deklaracija koju danas predajemo javnosti nije nikakva lektira, koja strancima ili onima koji sumnjaju treba dokazivati superiornost Islama nad ovim ili onim sistemom, ovom ili onom grupom ideja. Ona je upućena Muslimanima koji znaju gdje pripadaju i koji u svom srcu jasno osjećaju na kojoj strani stoje. Za takve ova deklaracija predstavlja poziv da izvuku neophodne konzekvence o tome na što ih ta ljubav i pripadnost obvezuje.
Čitav muslimanski svijet nalazi se u stanju vrijenja i promjena. Ma kakav bude izgledao ovaj svijet pošto ove promjene naprave prvi ulazni krug, jedno je sigurno: on neće više biti svijet iz prve polovice ovoga vijeka. Epoha pasivnosti i mirovanja prošla je zauvijek. Ovaj trenutak mijene i kretanja nastoje iskoristiti svi a posebno moćni stranci s Istoka i Zapada. Umjesto svojih armija oni sada ubacuju svoje ideje i svoj kapital, i ovom novom formom utjecaja nastoje ponovo postići isti cilj: da osiguraju svoju prisutnost i da muslimanske narode održavaju i dalje u stanju duhovne nemoći i materijalne i političke zavisnosti. Kina, Rusija i zapadne zemlje prepiru se o tome kojoj od njih i nad kojim dijelom muslimanskog svijeta pripada patronat. Njihova svađa je bespredmetna.
Islamski svijet ne pripada njima, nego muslimanskim narodima. Jer, jedan svijet sa 700 milijuna ljudi i ogromnim prirodnim izvorima i na geografskoj poziciji prvog reda, koji je nasljednik kolosalnih kulturnih i političkih tradicija i koji je nosilac žive islamske misli, taj svijet ne može dugo ostati u položaju najamnika. Ne postoji sila koja bi mogla spriječiti novu muslimansku generaciju da ne učini kraj tom nenormalnom stanju. S ovim uvjerenjem mi objavljujemo prijateljima i neprijateljima da su Muslimani odlučili sudbinu islamskog svijeta uzeti u svoje ruke i taj svijet urediti po svojoj zamisli. U ovom pogledu deklaracija ne sadrži ideje koje bi se mogle smatrati potpuno novim. Ona je sinteza ideja koje se sve češće čuju na raznim stranama i koje imaju približno opću važnost u svim dijelovima muslimanskog svijeta. Ipak, njena novost je u tome što traži da se s ideja i planova pređe na organiziranu akciju za njihovo ostvarenje.
Borba za nove ciljeve ne počinje danas. Naprotiv, povijest ove borbe već pozna svoje šehide i ispisane stranice o stradanjima i žrtvama. Ipak, to je osobno žrtvovanje izrazitih pojedinaca ili hrabrih malih grupa u sudaru s moćnim silama džahilijeta. Veličina problema i teškoća, međutim, zahtijeva organiziranu akciju milijuna. Našu poruku posvećujemo uspomeni naših dragih drugova koji su pali za Islam.
Sarajevo,1970
Džumadel-ula, 1390.
.........
Кој сака нека си ја симне во целост во пдф ,кратка, но многу интересна и поучна.