Исламизацијата на Македонија

Македонцки

мадрфакр
Член од
23 ноември 2007
Мислења
4.281
Поени од реакции
635

Џамијата во Горна Белица и црквата во Пешталево



Да изградиш црква во суверената држава на македонскиот народ станува невозможна мисија поради отпорот и силата што ги покажуваат муслиманите




Процесот на исламизација на Македонија е многу поинтензивен отколку оној што и се случува на Европа. И покрај тоа, европските држави презедоа редица законски мерки - забрани за градење џамии, носење бурки итн.

За разлика од „цивилизираните“ и високодемократски држави во ЕУ, нашата држава покажува максимална толеранција. Во последно време таа толеранција веќе преминува во знак на очигледна слабост на политичко-правниот дискурс, за што доказ се два случаја: незаконската изградба на џамија во селото Горна Белица, во кое отсекогаш живееле исклучиво Македонци, и недозволувањето од страна на муслиманите во „етнички мешаното“ село Пешталево, во општината Долнени, да се изгради црква во селото, во кое веќе има џамија.

Религијата, особено исламската, содржи во себе редица елементи што го овозможуваат нејзиното инструментализирање во политички цели, што е одамна познато во компаративната теорија на религии. Во Македонија процесот на исламизација се злоупотребува за албанизација на просторот во државата.

Типичен пример е незаконската изградба на џамија среде македонско село, на територија во која никогаш порано не живееле муслимани-Албанци. Тотално незаконското градење – за што доказ е пресудата на судот во Струга, со која им се дава наредба на државните институции да ја урнат таа џамија – беше толку насилно, со пукотници од оружје и со албанско оро, кое го предводеше градоначалникот на Струга (припадник на албанското малцинство во Македонија), проследено со редица закани по државните институции и целосно спротивставување на законите, што и ден-денес останува енигма зошто ВМРО-ДПМНЕ не ја реализира судската наредба за рушење на џамијата (наспроти нивната декларативна заложба за правна држава, интеграција во ЕУ, НАТО итн.).

Провокативното и навредливо пркосење на законите на државата денес веќе стана практика во одредени делови на Македонија, обесмислувајќи ја како држава. Толеранцијата кон ваквите отворени прекршувања на законите покажува дека кај нас владеат бруталната сила и заканите со оружје, а не Уставот и законите; уште повеќе, со молкот и стравот на институциите на системот да ги реализираат сопствените законски одлуки дополнително ги мотивираат процесите на исламизација на македонските христијански простори.
Од друга страна, тука е најновиот, неодамнешен пример со недозволувањето да се изгради црква во селото Пешталево. Муслиманите насилно го спречиле обидот за осветување на темелите, односно почетокот на градбата на црква во село во кое живеат голем број Македонци-христијани.

Иако само пред неколку години тие сретсело изградиле џамија – и тоа им било дозволено од Македонците – неодамна истите тие муслимани се спротивставиле на изградба на црква.

И повторно, државата покажува толеранција кон силата, немоќ да овозможи услови за почеток на градба.
Многу неправедно – да толерираш џамија-дивоградба во македонско село, а да не овозможиш законска градба на црква во село во кое живеат Македонци!

Поголем парадокс, дури и во оваа држава во која има безброј парадокси, ретко може да се сретне. Да изградиш црква денес, во суверена држава на македонскиот народ, станува невозможно поради отпорот и силата што ги демонстрираат муслиманите! Конечно, тие и јавно, пред очите на милионите Македонци, брутално уриваа црква-музеј, среде главниот град. Поголем срам за христијанството и за Македонците претставува, можеби, само уште амнестијата за хашките случаи!

Изненадува и молкот на МПЦ, наспроти очигледните примери со кои се деградираат и понижуваат оваа институција и самото христијанство.

Инаку, мошне гласниот владика во чија епархија се случуваат овие насилства, кој со децении пред австралиските судови се расправа со Македонци за пари и имот (и е многу радикален во однос на ПОА и на СПЦ), иако тоа го правел за други многу поневажни настани, не организира прес-конференции на кои ќе ги осуди овие антихристијански тенденции и ќе ги повика надлежните институции да го спроведуваат законот.

Молкот на МПЦ може да се интерпретира и како страв пред агресивните и насилни акти на исламизација на вековните македонски-христијански територии, а истовремено и ги остава нивните верници сами да се соочат со силата, беззаконието, пукотниците.

Доколку државата и законите не почнат да функционираат, да важат на целата територија и за сите граѓани во оваа држава, набрзо ќе следуваат тотална аномија и распад на државата.

Авторот е доктор по филозофија




Автор: Тони Науновски
 

Македонцки

мадрфакр
Член од
23 ноември 2007
Мислења
4.281
Поени од реакции
635
Weekly standard: Македонија се соочува со исламски радикализам

"Неделен стандард" тврди дека исламот во Македонија е на иста линија со вехабистите и непријател на традиционалниот ислам, суфизам. Исламските фундаменталисти се насочени кон арапскиот поглед на исламот и се обидуваат да ги искоренат вековните муслимански обичаи на Албанците!

Исламските фундаменталисти преку корупција сакаат да ја искриват сликата за религијата на муслиманите во земјава и да ги избришаат од нивната меморија традиционалните муслимански обичаи, кои се длабоко вкоренети на ова тло. Американскиот конзервативен неделник "Неделен стандард" во своето последно издание пишува дека во Македонија има простор за влез на арапски пари и идеологија за преземање на Исламската верска заедница во земјава. Политичките конфликти во земјава меѓу словенските православни христијани, кои се мнозинство и албанските муслимани и католици, како и ривалствата меѓу словенските, турските и албанските муслимани, создале отвор за арапските пари и идеологија кои го заробуваат официјалниот македонски муслимански систем.
"Во земјите со муслиманско мнозинство, вклучувајќи го и Косово (90 отсто), Албанија (70 отсто) и Босна и Херцеговина (48 отсто), екстремистичкото финансирање преобрати неколку истакнати свештеници кон радикалното гледиште. Но, повеќето верници и нивните жители останаа имуни на корумпираните понуди, додека свештениците секташи вршат исламистички напади", стои во текстот на "Неделен стандард".
Според тезите на "Неделен стандард", новите џамии во Македонија се изградени во стандарден арапско-модерен стил, а не се во склад со Отоманскиот декоративни жанр. Исламот во Македонија е во согласност со вахабизмот и е непријателски настроен кон суфизмот, иако традиционалниот ислам е длабоко вкоренет во локалната верска култура.
Како пример за ова се наведува Арабати Баба теќето во Тетово, случај кој бил забележан и во извештаите на Стејт департманот, пишува весникот. Американскиот весник тврди дека на трети август годинава во Тетово била организирана прослава од Исламскиот младински форум формиран во 2000 година, за да се прослави пожарот во дел од тетовското Теќе кој се случи во декември лани. Предводник на славениците бил Хани Рамадан, брат на познатиот исламски интелектуалец Тарик Рамадан кој пред 9 години ја шокираше Европа со изјавата за весникот "Ле Монд" дека сите што сториле неверство треба да бидат каменувани.
Браќата Рамадан се прогонувани од швајцарските власти поради промовирање на радикални верски идеи. "Неделен стандард" предупредува дека нивното доаѓање во Македонија е знак дека албанските муслимани ќе се соочат со удар на радикални исламски движења.
(В.С.)
 
Член од
13 јули 2010
Мислења
1.373
Поени од реакции
1.596



Процесот на исламизација на Македонија е многу поинтензивен отколку оној што и се случува на Европа. И покрај тоа, европските држави презедоа редица законски мерки - забрани за градење џамии, носење бурки итн.

Конечно, тие и јавно, пред очите на милионите Македонци, брутално уриваа црква-музеј, среде главниот град. Поголем срам за христијанството и за Македонците претставува, можеби, само уште амнестијата за хашките случаи!
Чудно е што во целиот свет е направена погрешка слика за исламот како религија. Тоа се разбира го направија едноставно можам да кажам секташите Вехабии , кој сакаат да се прошират со придобивање на луѓето со пари.
Мислам дека глупо е на некој да му забраниш да изгради свето место , без разлика дали е црква и џамија,а за бурките и јас не се сложувам дека треба да постојат , меѓутоа Европа тоа не смееше да го направи како што направија Швајцарија со забраната на изградби на џамии, тоа се глупости...

Веќе кога кажав дека е глупо да се забрани изградба на свето место, имам само еден исклучок , а тоа е црквата на плоштад или пак црквата музеј на Кале... само една причина имам , а тоа е зошто скришум се градела црквата , навечер се градела никој да не види , мислам тоа е безобразно ...не дека ми сметаат црквите , ја и џамија не би сакал таму , туку ги има доста во тој реон , и цркви и џамии ... едноставно би се уништил изгледот на Кале , а и доколку беше на Плоштад , тогаш стварно би било пренатрупано.

Мене највеке ми сметаат песните што ги пеат навечер накај 3 часот.
Тоа не се песни , тоа е повик на молитва !!!

Според тезите на "Неделен стандард", новите џамии во Македонија се изградени во стандарден арапско-модерен стил, а не се во склад со Отоманскиот декоративни жанр. Исламот во Македонија е во согласност со вахабизмот и е непријателски настроен кон суфизмот, иако традиционалниот ислам е длабоко вкоренет во локалната верска култура.
Јес да вахабизмот се шири , и сите работи кои ги прават се префрлуваат на страната на исламот , меѓутоа неможеш да кажеш дека исламот е во согласнот со вахабизмот,чиста глупост , тоа ти е исто како да си кажал христијанството во Македонија е во согласност со ‘‘ некоја секта на христијанството‘‘...

А и да на крај глупо е што ако веќе имате лоша слика за исламот и албанците во МК , треба да појдете до некоја куќа или населба каде што живеат муслимани со друга етничка припадност , и веднаш ке ви се смени мислењето ...
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.462
Поени од реакции
5.881
Горна Белица - немало муслимани , но сега имаат купено викендички и ете ти потреба од џамија, бараат дозвола не добиваат , па си градат на приватно земјиште џамија со дозвола од локалната власт.

Пешталево - 200 православни селани сакале да изградат втора црква , на државен имот и без никакви документи , на имот кој се користел од младите селани за да играат фудбал и др. , муслиманите на тоа се противат , затоа што со тоа им се узурпира слободниот простор сред селото , па ако им се дозволи не е чудно во иднина на ист начин да го оградат целиот простор, а државата да им го продаде по 1евро/м2.
Селаните муслимани исто така се сеќаваат кога тие сакале да градат џамија во селото , легално , поседувале дозвола и све, но православните сепак ги попречувале. Па на православните од Пешталево им се деси : Се се враќа , се се плаќа.

Еден дел од жителите сакаат да има православен храм, на местото каде што сега се наоѓа игралиште за деца, што е неприфатливо за останатите мештани – муслимани кои тврдат дека на таа локација и без комплетна документација, не може да се гради црква.
„Тоа место останато е тука, река беше, ако сакаат да им се даде и јас сакам да изградам едно складиште тука за да заработувам. Според мене проблемот може да се реши. Нека си купат една од старите, напуштени куќи во близина и нека си градат и 6 цркви ако сакаат, ќе им помогнам, како што им помогнав, кога ја градеа првата“, вели Селим Селимоски, еден од највозрасните жители на Пешталево
Црква во Плоштад-Скопје - Владата и овозможува на МПЦ да купи земјиште сред плоштад со супер евтина цена од 30 - 35 евра по м2 , исто така и даваат дозвола за градба.
Но истото не им го дозволуваат на муслиманите кои имаат поголема причина , затоа што Бурмали Џамија постоела сред плоштадот , но црква немало.
Кај е тука праведноста , ова е злоупотреба на функција , сега јас сум главен , јас се прашувам , и моето лично убедување ќе го реализирам а не законите и правото.
Од позиција на моќ , истите луѓе менуваат детални урбанистички планови како да се работи за детски боенки , сега велат нема да изгради црква на плоштад туку пред Дом на Арм.

- За црквата на Плоштад некои изедоа боксови , "спонтано" собрани протестанти со икони и верски симболи им одржија кик-бокс лекции на младите студенти по архитектура.

Црква на Кале - обид за фалсификување на историјата , Калето има подалечна историја од самото христијанство , и предците на албанците имаат удел во историјата на Калето (во времето кога биле христијани , но и во времето кога биле муслимани) , затоа некои рекоа не на фалсификатот , државното насилие се спречи со граѓанско насилие.

И дај ве молам , некои европски земји немаат толку долга историја на Исламот во нивните земји , кај нив нема џамии стари по 6 века , и 35% муслиманско население.
 

Drettica

Graxhanin of Severstan
Член од
24 ноември 2008
Мислења
12.625
Поени од реакции
14.933
Ајде сега група хулигани и на лице место таму рушииии. :icon_lol:
Или не...тоа ние несмееме. Само за нежниве и за хомосексуалците важи тоа :pos:

Где ја то живим.
 

noviot

Форевер Aлоун :(
Член од
19 април 2006
Мислења
446
Поени од реакции
170
Горна Белица - немало муслимани , но сега имаат купено викендички и ете ти потреба од џамија, бараат дозвола не добиваат , па си градат на приватно земјиште џамија со дозвола од локалната власт.

Ја мајката, абе вие ко од марс паднати, како вас ви одговара така си праите кој ги ебе сите други, не смее никој ништо да ви писне а? многу сте јаки нема што, ама ќе ви дојде времето не се секирај, ќе се свести народов на крај....

Пешталево - 200 православни селани сакале да изградат втора црква , на државен имот и без никакви документи , на имот кој се користел од младите селани за да играат фудбал и др. , муслиманите на тоа се противат , затоа што со тоа им се узурпира слободниот простор сред селото , па ако им се дозволи не е чудно во иднина на ист начин да го оградат целиот простор, а државата да им го продаде по 1евро/м2.
Селаните муслимани исто така се сеќаваат кога тие сакале да градат џамија во селото , легално , поседувале дозвола и све, но православните сепак ги попречувале. Па на православните од Пешталево им се деси : Се се враќа , се се плаќа.

Си стаиле браќата два гола потрупале со малце песок и оп станало игралиште. Ова ко монти пајтон да читам у пичку мајчину...

Црква на Кале - обид за фалсификување на историјата , Калето има подалечна историја од самото христијанство , и предците на албанците имаат удел во историјата на Калето (во времето кога биле христијани , но и во времето кога биле муслимани) , затоа некои рекоа не на фалсификатот , државното насилие се спречи со граѓанско насилие.

Да бе се собравте багра насилници ко што само вие знаете нели и удри крши,.. јеби га, нашиве политичари се пички па тоа е тоа, да е до мене ќе станете помалце од 10% у земјава...

И дај ве молам , некои европски земји немаат толку долга историја на Исламот во нивните земји , кај нив нема џамии стари по 6 века , и 35% муслиманско население.
 
Член од
11 август 2011
Мислења
45
Поени од реакции
2
Barem ednas vo mesecot odam vo Labunista. Vtoro najgolemo selo vo drzavava so nad 9000 ziteli. Od niv 100-150 se Makedonci, drugo e sve Torbesi(sto se pretstavuvaat kako Albanci), i mal del ima Albanci. I znaci nenormalno e kolku vahabiti ima vo seloto. Ko ke pojdis sred selo ti se loshi od onie bradonjine. Ova e seriozen problem i treba da se reshi duri ne e kasno, ako veke i ne e. Svajcarija izigrala mnogu pametno so taa zabrana za gradenje dzamii. E sea kaj nas znajme kakva e situacijava i to ne mozi da se implementira, ama ova so vahabizmov mora da se reshi od strana na drzavata!!!
 

GreenRoot

^Зелен^
Член од
20 јули 2011
Мислења
2.612
Поени од реакции
2.235
Мене ми смета кога со тапанот во три сатот по полноќ ке ме разбудад.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Целиот Балкан е во този процес. Просто некаде се одвива побрго, другаде побавно. Поинтересн е произходот на парите со кои се инвестира. Нали не сметате дека муслиманите на Балканот имат толкова многу пари? Финансирането става по една и иста схема. Невладина организациja предимно от Холандиja,Луксембург или некоja арабска земja дава пари. Може не сите, но голем дел. Увезува се литература, коjaто во повекето пати не минава през контрола и много често стигнува и радикална литература до Балканот. Мора да се каже,дека тукашните домородни муслимани не са радикални,но фактори от надвор на Балканот инвестират луди пари за да го направат. Вакви држави са : Сириja,Иран,Саудитска Арабиja,Jорданиja,понекогаш Пакистан и от скоро и Турциja посредством своите служби. Финансиите са под маска на дружства, невладини организации и така натаму...
Делуват се стипендии за имами во некои от тези држави и многу пати кога се вратат младите от там нивните роднини и целото село гледат генерална промена ком радикализациja на детето им,на соседа им и така натаму...
 
Член од
24 август 2011
Мислења
65
Поени од реакции
23
Добар Утро Македонијо.

Процесот на исламизација (грабање на Западна Македонија) започна со распадот на комунизмот кога се појавија услови со кеш да се прави што сака како што си одат тие работи во капитализмот. Нашите продаваат, а кога тие продаваат не се криви овие другиве што купуваат.

Кратко и јасно, ние сме криви.
 

nilla-vanilla

#kingliam
Член од
17 јуни 2010
Мислења
2.041
Поени од реакции
1.748
Подобро ќе беше да спречиме отколку да лечиме, е сега или ќе лечиме или ќе се доразболиме...едно ќе биде.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Мене највеке ми сметаат песните што ги пеат навечер накај 3 часот.
Те не са виновни,това е нивен обичаj, но от своja страна мора да има регулатива за шум през нокта,кога лугето спиjaт. Во многу држави след 22часа зимата и след 23 часа лето не може да се чуе вакво нешто. Некои држави во Европа одат уште понапреш и не дозволуват изградба на минаре или каков и да е звук от минарето,ако веке постои вакво.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom