Иднина на дизел моторите после скандалот со VW

Xibalba

Corona Australis
Член од
24 јануари 2012
Мислења
6.069
Поени од реакции
11.434
Значи и со плаќање субвенции, поисплатливо е користењето на фосилни горива.
Џабе, VW на среден и долг рок планира да ги исфрли дизелашите од производство и замени со хибриди/електрични автомобили.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Џабе, VW на среден и долг рок планира да ги исфрли дизелашите од производство и замени со хибриди/електрични автомобили.
Кога ќе го решат проблемот со снабдување со електрична енергија и со брзината на полнење на батериите, нека ги сменат; ел. мотор има многу предности.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.065
Поени од реакции
4.715
Значи и со плаќање субвенции, поисплатливо е користењето на фосилни горива.
Доколку во овој момент нафтените и автомобилските компании прекинат да добиваат субвенции, голем дел од пазарот ќе замине кон електричните автомобили и обновливите извори на енергија.

Настрана тоа, зборуваме за иднината, не за сегашноста.
Милионите електрични возила нема туку така да се појават на пазарот, за тоа ќе бидат потребни 3, 4, 5 години. Како што ќе се зголемува нивниот број, ќе се зголемуваат и централите за производство на ел. енергија, било тоа биле мали, локални или билионски. Тесла на пример ќе понуди целосно интегриран систем на соларни панели, батерии и електрични возила. Батериите ќе се полнат преку ден, а ноќе кога сопственикот е дома ќе го полнат автомобилот.
Голем број компании, некои не постари од 3-4 години на големо инвестираат во електрични автомобили. Тука е и Волксваген. Сите што ги набројав погоре. Веќе во 2018 ќе постојат три модели од околу 35 000$, со досег од 300+ км, многу подостапни од досегашните електрични автомобили. Милиони ќе се произведат до 2020 според сегашните проценки. И сето тоа се случува при прилично ниска цена на нафтата (веќе 2 години).

Не сум сигурен дека денес е поисплатливо користењето на фосилни горива. Но за неколку години сигурно нема да биди.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.004
Дизелот бил брутален на угорница!!!!!
Нема грешка
Бензинец и дизелаш ако сака и турбаш нека не на угорница туку и на рамно е мн.далеку позади БЕНЗИНЕЦОТ, а на удолница едвај позади бензинецот и тоа кога во лер
Дизел бил поевтин за возење и за одржување !!!!!
Утре сабајле

Од дизелаш особено фа-ве нема погадно и посмрдливо а ако бил убав дизелот американците камионите ќе ги правеа на нафта не на бензин[DOUBLEPOST=1476469416][/DOUBLEPOST]
Poentata voopsto ne e koe kolku trosi, tuka prajme muabet za izduvni gasovi. I ostanuva faktot deka benzincite so direct injection (so i bez turbo) zagaduvaat podednakvo pa duri i povekje so stetni cesticki i NOx nego dizelite.
Daleku najcisti motori se atmosferskite indirect multipoint benzinci bez turbina so varijabilni tajminzi na ventilite, maksimalna preciznost na ubrizgavanje i soodnos vozduh/gorivo vo sekoj daden moment. Toa ne znaci deka najmalce trosat, nego vo pogled na zagaduvanje nemaat konkurencija.
Vo sledniot period ke sledat i malce poostri testovi i za TFSi, TCe, Gdi i slicni motori, ke vidite deka zagaduvaat i beter nego dizelite.
Common rail tehnologijata ednostavno proizveduva previse NOx i cestici, i tuka nema spas.
Жити кариера?

Кој бензинец освен ако е за ремот остава магла од дим.

Дизелаш и да не дими смрди на нафта и сулфур.

Патем ако е убав дизелашот не знам во која скандинавска земја беше од 2020 година забрани секаква употреба на дизелите[DOUBLEPOST=1476469907][/DOUBLEPOST]
Никогаш нема да се исфрлат возилата со внатрешно согорување, освен со употреба на репресивни мерки како овие што ги кажа, но и покрај тоа е невозможно, нека ми купи државата тесла модел с ќе ја возам, ама нема државата да ти даде ни денар за неа.
Државата ти даде субвенции или пари за мсв
 
Последно уредено:
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Едвај го најдов овој коментар на @valvoline којшто Фринџ го ископал да го цитира :icon_lol:
Poentata voopsto ne e koe kolku trosi, tuka prajme muabet za izduvni gasovi. I ostanuva faktot deka benzincite so direct injection (so i bez turbo) zagaduvaat podednakvo pa duri i povekje so stetni cesticki i NOx nego dizelite.
Daleku najcisti motori se atmosferskite indirect multipoint benzinci bez turbina so varijabilni tajminzi na ventilite, maksimalna preciznost na ubrizgavanje i soodnos vozduh/gorivo vo sekoj daden moment. Toa ne znaci deka najmalce trosat, nego vo pogled na zagaduvanje nemaat konkurencija.
Vo sledniot period ke sledat i malce poostri testovi i za TFSi, TCe, Gdi i slicni motori, ke vidite deka zagaduvaat i beter nego dizelite.
Common rail tehnologijata ednostavno proizveduva previse NOx i cestici, i tuka nema spas.
Како и да е, се покажа валво во право: http://www.b92.net/automobili/aktuelno.php?yyyy=2016&mm=10&nav_id=1189261

Kako izveštava Rojters, kompanije kao što su Volkswagen, General Motors i Renault obrnuće takozvani "daunsajzing" proces koji je poslednjih godina naročito uzeo maha i doveo do toga da su motori ispod jednog litra zapremine uobičajena pojava u manjim automobilima.

Navodi se da je uočeno da mali benzinski motori izbacuju "znatnu količinu finih čestica i ugljen-monoksida", a da toplota koju generišu kompaktni turbo dizel agregati rezultuje povećanim očitavanjem azotnih oksida, čak 15 puta iznad dozvoljenih granica.

Tako se, na primer, očekuje da će zbog problema sa previskoim emisijama štetnih gasova Volkswagen ukinuti trocilindarski 1.4 litarski dizel, i zameniti ga 1.6 litarskom jedinicom sa 4 cilindra. Renault bi takođe trebalo da u budućnosti poveća zapreminu svog 1.6 dizel motora za 10-ak pocenata, dok će sledeća generacija pogonskih agregata General Motorsa, koja će se pojaviti 2019. godine, takođe biti veća za 25-30% u odnosu na aktuelni 1.2 litarski dizelaš.
 
Член од
1 јануари 2010
Мислења
183
Поени од реакции
289
Како стојат работите, изгледа за кратко време ќе бидеме сведоци на залезот на дизел моторите, особено на Европскиот пазар. Со ЕУРО 6 нормите едвај помина, ама со Еуро 7 од 2019 ќе биде многу малку веројатно. Сега за да се намалат азотните оксиди се дојде речиси до максимумот кој може да го постигнат за што помала емисија на штетни гасови. Но вистината е една-нафтата е нечисто гориво, а со нечисти гориво не можеш да добиеш чист мотор. За 2-3 години дизел моторите ќе бидат многу поскапи за да ги здоволат нормите и неисплатливи за вградување во патнички возила.
Друг проблем за дизелите е еко таксацијата на возилата со дизаел мотор во ЕУ која е многу повисока во однос на бензинските мотори, така да притисокот врз дизелите е се поголем и многу брзо овие мотори ќе одат во историја.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.065
Поени од реакции
4.715
Изброени им се деновите на моторите со внатрешно согорување. Иднината е во електричните автомобили или секоја технологија која не предизвикува загадување.
Меѓутоа, побитно е прашањето дали автомобилската индустрија ќе ја снајде истото што и индустријата за мобилни телефони? Дали со влезот на нови играчи, старите ќе бидат шутнати и тоа комплетно ќе ја смени автомобилската индустрија?
Најверојатно.
Tesla is to automakers what Apple was to Nokia circa 2007, says Marc Andreessen

Полека но сигурно им изминува времето на оние производители на автомобили кои навреме нема да инвестираат во нови технологии. Не им бега истата судбина што ја снајде Нокиа, Алкател, Моторола и сличните.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.503
Поени од реакции
11.570
...

Нокиа, Алкател, Моторола и сличните.
Живи се, здрави се и функционираат без никакви проблеми.

Патем, и ИБМ од поодамна своеволно го баталија бизнисот со персонални компјутери, продавајќи го на Леново, па сепак сеуште ИБМ останува информатички гигант.

Разликата е во тоа што одлучиле да се занимаваат со сериозен бизнис наместо да прават играчки за деца, бидејќи денешните мобилни телефони и таблет компјутери претежно се тоа - играчки за деца, само за малку повозрасни деца.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.065
Поени од реакции
4.715
Живи се, здрави се и функционираат без никакви проблеми.

Патем, и ИБМ од поодамна своеволно го баталија бизнисот со персонални компјутери, продавајќи го на Леново, па сепак сеуште ИБМ останува информатички гигант.

Разликата е во тоа што одлучиле да се занимаваат со сериозен бизнис наместо да прават играчки за деца, бидејќи денешните мобилни телефони и таблет компјутери претежно се тоа - играчки за деца, само за малку повозрасни деца.
Продажбата на ПС на ИБМ беше само мало делче од целиот нивни бизнис.
Една акција на Нокиа пред 2007 вредеше 50 долари, сега вреди 5 долари. За разлика од нив, акција на Ејпл денеска вреди 150 долари, за разлика од 15те долари пред да го пуштат првиот Ајфон. Никој не ги сфаќаше сериозно. Особено менаџерите на гореспомнатите.
Играчките за деца им носат стотици билиони долари годишно само на Ејпл.

Слична судбина ги очекува и производителите на автомобили. Покрај Тесла, веќе постојат еден куп нови компании чии први возила (електрични) допрва треба да се појават.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.503
Поени од реакции
11.570
Продажбата на ПС на ИБМ беше само мало делче од целиот нивни бизнис.
Една акција на Нокиа пред 2007 вредеше 50 долари, сега вреди 5 долари. За разлика од нив, акција на Ејпл денеска вреди 150 долари, за разлика од 15те долари пред да го пуштат првиот Ајфон. Никој не ги сфаќаше сериозно. Особено менаџерите на гореспомнатите.
Играчките за деца им носат стотици билиони долари годишно само на Ејпл.

Слична судбина ги очекува и производителите на автомобили. Покрај Тесла, веќе постојат еден куп нови компании чии први возила (електрични) допрва треба да се појават.
Нокиа, Алкател - сега е во сопственост на Нокиа, Моторола - сега е во сопственост на Леново, Ериксон, и бројни други компании, се занимаваат со многу поширок телекомуникациски спектар наместо да се фокусираат на мобилната телефонија.

Не се секирај за нивните акции, заработувачката и понатаму им е доста задоволителна, нема да пропаднат преку ноќ.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.065
Поени од реакции
4.715
Нокиа, Алкател - сега е во сопственост на Нокиа, Моторола - сега е во сопственост на Леново, Ериксон, и бројни други компании, се занимаваат со многу поширок телекомуникациски спектар наместо да се фокусираат на мобилната телефонија.

Не се секирај за нивните акции, заработувачката и понатаму им е доста задоволителна, нема да пропаднат преку ноќ.
Така е. Се дури заработуваат не е битно колку заработуваат.
Што знаат Ејпл за заработка...
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.966
Поени од реакции
4.073
Продажбата на ПС на ИБМ беше само мало делче од целиот нивни бизнис.
Една акција на Нокиа пред 2007 вредеше 50 долари, сега вреди 5 долари. За разлика од нив, акција на Ејпл денеска вреди 150 долари, за разлика од 15те долари пред да го пуштат првиот Ајфон. Никој не ги сфаќаше сериозно. Особено менаџерите на гореспомнатите.
Играчките за деца им носат стотици билиони долари годишно само на Ејпл.

Слична судбина ги очекува и производителите на автомобили. Покрај Тесла, веќе постојат еден куп нови компании чии први возила (електрични) допрва треба да се појават.
Има разлика меѓу автомобилската и ит индустријата, а тоа се вика ефектот на мрежата.
затоа денес имаш само iOS и Android, кај автомобилите е друго, без разлика кој излезе прв на пазарот, после одредено време технологијата ќе биде стандард, па автомобилот нема да го бираш дали е електронски туку што погодности нуди, дизајн и слично. И друга разлика е во буџетот на автомобилот и телефоните.
Многу е мала разликата помеѓу 200 и 1000е телефон т.е ако имаш 200е лесно ќе заштедиш во рок од неколку месеци за 1000е телефон. Кај автомобилите тоа е огромна разлика, значи имаш автомобили од 5000-6000е до 100.000е и најчесто автомобилите во класата од 10-15.000 е се скоро исти т.е не ти прави голема разлика кој е производителот или со други зборови пазарот е израмнет.
Затоа тие споредби со ИТ не држат вода, да треба големите производители да прават нови иновации, но дека Тесла ќе го наруши пазарот и дека сериозни играчи со децениски искуство на работа ќе пропаднат за 5-6 години и премногу оптимистички
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.503
Поени од реакции
11.570
Така е. Се дури заработуваат не е битно колку заработуваат.
Што знаат Ејпл за заработка...
Не знам што знаат Епл за заработка, знам дека ептен ги бива за затајување на данок.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.065
Поени од реакции
4.715
Има разлика меѓу автомобилската и ит индустријата, а тоа се вика ефектот на мрежата.
затоа денес имаш само iOS и Android, кај автомобилите е друго, без разлика кој излезе прв на пазарот, после одредено време технологијата ќе биде стандард, па автомобилот нема да го бираш дали е електронски туку што погодности нуди, дизајн и слично. И друга разлика е во буџетот на автомобилот и телефоните.
Многу е мала разликата помеѓу 200 и 1000е телефон т.е ако имаш 200е лесно ќе заштедиш во рок од неколку месеци за 1000е телефон. Кај автомобилите тоа е огромна разлика, значи имаш автомобили од 5000-6000е до 100.000е и најчесто автомобилите во класата од 10-15.000 е се скоро исти т.е не ти прави голема разлика кој е производителот или со други зборови пазарот е израмнет.
Затоа тие споредби со ИТ не држат вода, да треба големите производители да прават нови иновации, но дека Тесла ќе го наруши пазарот и дека сериозни играчи со децениски искуство на работа ќе пропаднат за 5-6 години и премногу оптимистички
Тоа е заклучокот што би направил еден поединец.
Но генерално гледано доколку некој производ има име и е добро познат, а чини исто или слично како и некој друг производ, сигурно би го купил овој со имево. :)
Настрана фактот што производов може да го полниш дома додека спиеш и километражата да те чини неколкукратно помалку отколку другиов производ. :)

Чудно е како луѓето даваат 4-5 месечни плати за обична каначка. :)

Не знам што знаат Епл за заработка, знам дека ептен ги бива за затајување на данок.
Нели?
Беше експерт за тоа како работат акционерските друштва, секако дека знаеш.
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.503
Поени од реакции
11.570
Нели?
Беше експерт за тоа како работат акционерските друштва, секако дека знаеш.
Воопшто не сум експерт, но имам работено со телекомуникациска опрема од Алкател и од Ериксон, а знам дека Нокиа и Моторола им се конкуренти на повеќе полиња од областа на телекомуникациите и затоа знам дека имаат доста работа и добро им оди бизнисот.

А за Епл воопшто не ни морам да бидам експерт, општо е познат фактот дека целата нивна заработувачка ја чуваат во Ирска, па дури и ЕУ најави дека ќе ги казни поради ваквата пракса.

Секако дека нема да ги казнат, или ако ги казнат, сигурно ќе ги казнат со некоја ситна казна, како овие што добија условни казни за топлиот четврток на 27 април 2017 во Собрание, и секако дека плавиот Трамп нема да се држи до дадениот збор и да ги натера да ги вратат парите од заработувачката во САД бидејќи, хехе - Епл не мора да го послуша, парите се во Ирска, инвестирани во компании кои се во сопственост на Епл, и многу полесно би му било на Епл да ја пресели својата дирекција во Ирска, отколку да му удоволи на плавиот Трамп. :pos:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom