?
..........
Гостин
Ти во колку лица гледаш што си пишал во множина “неможеме да ги видиме“Znaci postojat i pink spageti monsters....ama nemozime da gi vidime!
Ти во колку лица гледаш што си пишал во множина “неможеме да ги видиме“Znaci postojat i pink spageti monsters....ama nemozime da gi vidime!
Нема никакво промашување, предходните стихови зборуваат за блуд и прељуба и истите тврдат дека ако окото или раката те соблазнуваат, подобро е да ги исечеш или извадиш. Ти како и по обичај, во недостаток на аргументи, се впушташ во бесконечно верглање и негирање, без притоа да објасниш зошто конкретниот случај е погрешен. Нештата не стануваат лага и грешка автоматски затоа што MIKI1на кајгана решил да напише дека се грешка. Тој стих што го посочив, покрај другото, се однесува и на пораката дека е подобро да ја исечеш раката одколку да мастурбираш. Но познавајќи ја твојата потреба да контрираш се што јас ќе напишам, не е чудо ни да ја браниш православнава членка што кажа дека Матеј бил никој и ништо и дека верување во тарот е нормална работа а мастурбацијата не била грев.Пошо глеам дека брзо забораваш од своето напишано, еве ти и потсетување:
http://forum.kajgana.com/threads/Зошто-децата-се-крштеваат-во-православието-на-својата-1-година.16689/page-34#post-7961135
од кое е појќе од очигледно дека на членот со кој муабетиш, му посочуваш стих во кој ѓоа е наведено самозадоволувањето, а кое, како што веќе ти напишав, е твое чисто промашување (не се секирај, не ти е прв пат...), но воедно ти го посочив и точниот стих во кој е појќе од јасно дека Апостолот ја посочува погубноста од самозадоволувањето, наречено „ракоблудство„, а не било какво и било кое соблазнување, предизвикано од раката.
Туку, ај ти обиди се пак, оти едвај чекам да видам кое ќе биде твоето наредно промашување...
Не е грев знаеш што е грев?? Да лажеш,да крадеш такви се правилата во библијата а во библијата не пишува дека е грев да се мастурбираНема никакво промашување, предходните стихови зборуваат за блуд и прељуба и истите тврдат дека ако окото или раката те соблазнуваат, подобро е да ги исечеш или извадиш. Ти како и по обичај, во недостаток на аргументи, се впушташ во бесконечно верглање и негирање, без притоа да објасниш зошто конкретниот случај е погрешен. Нештата не стануваат лага и грешка автоматски затоа што MIKI1на кајгана решил да напише дека се грешка. Тој стих што го посочив, покрај другото, се однесува и на пораката дека е подобро да ја исечеш раката одколку да мастурбираш. Но познавајќи ја твојата потреба да контрираш се што јас ќе напишам, не е чудо ни да ја браниш православнава членка што кажа дека Матеј бил никој и ништо и дека верување во тарот е нормална работа а мастурбацијата не била грев.
Грешка моја што мислев дека евангелието по Матеј било дел од библијата. Сега кога дознав дека бил никој и ништо, ќе знам за понатака.Не е грев знаеш што е грев?? Да лажеш,да крадеш такви се правилата во библијата а во библијата не пишува дека е грев да се мастурбира
Нема никакво промашување, предходните стихови зборуваат за блуд и прељуба и истите тврдат дека ако окото или раката те соблазнуваат, подобро е да ги исечеш или извадиш.
Два пати (!!!) ти објаснив зашто си во криво, што е појќе од доволно.[DOUBLEPOST=1486493541][/DOUBLEPOST]Ти како и по обичај, во недостаток на аргументи, се впушташ во бесконечно верглање и негирање, без притоа да објасниш зошто конкретниот случај е погрешен..
Тој стих не се однесува на самозадоволувањето, оти раката може да ме соблазни и ако украдам со истата, но во стихот крадењето не е наведено!!!Тој стих што го посочив, покрај другото, се однесува и на пораката дека е подобро да ја исечеш раката одколку да мастурбираш. .
Секако дека ќе ги бранам верните се‘ додека се држат до верата, а личните грешки остануваат „ствар„ на лично недоволно познавање на верата, за кое (познавање) требит и троа појќе стаж во Црквата, а не просто членство на форумов.Но познавајќи ја твојата потреба да контрираш се што јас ќе напишам, не е чудо ни да ја браниш православнава членка што кажа дека Матеј бил никој и ништо и дека верување во тарот е нормална работа а мастурбацијата не била грев.
Мики, кога е резилење во прашање ти нема рамен, апсолутен шампион си. Како може да станува збор за крадење, кога предходните два стиха зборуваат за прељуба и блуд?! У сред муабет за прељуба, му текнало да ја спомне раката за крадење?! И да не го спомне крадењето никаде? Затоа ги постирав заедно! Ти нема рамен во тресење глупости!Види се‘а...Кога стоиш пред огледалото, ти си не 100%, туку апсолутно во право, но штом излезеш во јавност, почнуваш да се резилиш.
Ако во наведениот стих се вели дека окото и раката треба да бидат отсечени од телото , доколку се причина за грев, што мислиш, што означува тоа нивно отсекување?
Живо ме занима, оти неам појма што сака да каже стихот.[DOUBLEPOST=1486493396][/DOUBLEPOST]
Два пати (!!!) ти објаснив зашто си во криво, што е појќе од доволно.[DOUBLEPOST=1486493541][/DOUBLEPOST]
Тој стих не се однесува на самозадоволувањето, оти раката може да ме соблазни и ако украдам со истата, но во стихот крадењето не е наведено!!!
Не си прај бајрам со умот, изведувајќи докази за нешта кои не се напишани, но јасно се напишани во други стихови, како оној од коринтјаните.
И сега ,,вернава" се држи до верата или не? Ете таа вели дека маструбирањето не било грев, јас и тврдев дека според православието е. Си кажа дека верува во тарот и дека не гледа ништо лошо во тоа. Кажа дека Матеј бил никој и ништо и дека не го почитувала. Што од ова браниш кај неа?Секако дека ќе ги бранам верните се‘ додека се држат до верата, а личните грешки остануваат „ствар„ на лично недоволно познавање на верата, за кое (познавање) требит и троа појќе стаж во Црквата, а не просто членство на форумов.
Ме брани дека сум вереник и верна на ГосподМики, кога е резилење во прашање ти нема рамен, апсолутен шампион си. Како може да станува збор за крадење, кога предходните два стиха зборуваат за прељуба и блуд?! У сред муабет за прељуба, му текнало да ја спомне раката за крадење?! И да не го спомне крадењето никаде? Затоа ги постирав заедно! Ти нема рамен во тресење глупости!
И сега ,,вернава" се држи до верата или не? Ете таа вели дека маструбирањето не било грев, јас и тврдев дека според православието е. Си кажа дека верува во тарот и дека не гледа ништо лошо во тоа. Кажа дека Матеј бил никој и ништо и дека не го почитувала. Што од ова браниш кај неа?
Ипси бе,Мики, кога е резилење во прашање ти нема рамен, апсолутен шампион си. Како може да станува збор за крадење, кога предходните два стиха зборуваат за прељуба и блуд?! У сред муабет за прељуба, му текнало да ја спомне раката за крадење?! И да не го спомне крадењето никаде? Затоа ги постирав заедно! Ти нема рамен во тресење глупости!
Кај неа, го бранам исправниот избор на верата, а личните грешки и заблуди се „ствари„ на лични почетнички грешки, кои се чистат со тек од време, а кои им се познати за сите кои во Црквата имаат минимален „стаж„.И сега ,,вернава" се држи до верата или не? Ете таа вели дека маструбирањето не било грев, јас и тврдев дека според православието е. Си кажа дека верува во тарот и дека не гледа ништо лошо во тоа. Кажа дека Матеј бил никој и ништо и дека не го почитувала. Што од ова браниш кај неа?
Јас сум бранел нешта кои не се напишани, а ти си тој што го спомена крадењето иако никаде не е напишано?! Значи текстот почнува за прељуба и блуд и на сред мисла ја спомнува раката и окото како нешта со кои може да се ,,соблазни" некој, ама не за првичната мисла, туку за крадење, требење ориз или скролање на смартфон.Ипси бе,
заоѓаш у својов обид за поддршка на самиот себе, бесконечно верглајќи нешта кои не се напишани, а од тебе се додадени...
Прво и основно, крадењето го наведов како една од можностите преку кои раката чини грев, а ти ми подметнуваш (по кој знае кој пат, не знаеш ниту самиот...), дека во предметниот стих, раката е наведена во контекст на крадење, а не е, туку била, според твојата телесна премудрост, наведена во контекст на прељубата и блудот!...
Сам си прајш конструкции, кои во Црквата не се познати, а кои се однесуваат на предметниот стих.
А бе ај...
Туку, ај да му помогнам на твоето константно незнаење.
Во стихот кој го наведуваш, Господ не случајно ги наведува окото и раката, но ги наведува воопштено, а не конкретно, како што тоа го чини Апостолот во стихот од коринтјаните, каде раката е „учесник„ во самозадоволувањето и во тој стих, улогата од раката како соблазнител е појќе од јасна и недвосмислена!
Токму окото е наведено, но не и увото (!!!), не и слухот (!!!), затоа што окото е најважното од 5-те човекови сетила. Токму затоа, Светите Оци и денешните теолози, кои се потпираат на овој стих, со векови предупредуваат на потребата од чување на окото, односно на внимание на она што окото ќе види, оти виденото останува како трајно сеќавање во човековиот мозок и тешко се брише! Секое зло, видено од окото, се меморира и делувајќи како „сива еминенција„, може да предизвика несакани зла.
Раката пак, ама не и ногата (!!!), не и задникот (!!!), наведена е не ради прељубата, не ради блудот, туку ради нејзиното практично и симболично значење; со раката, човекот делува, чини нешта и чини дела, односно, раката е симбол за човековата делотворност и креативност, кои треба да бидат во склад со волјата Божја а не за зло(дела).
Вечноста е пред тебе, ќе ти текне....
Туку, оти не ми кажа што означува отсекувањето на раката или на окото?..[DOUBLEPOST=1486502051][/DOUBLEPOST]
Кој е тој исправен избор?! Го браниш ставот дека маструбирањето не е грев? Дека Матеј е никој и ништо? Дека е нормално да веруваш во тарот?! Што браниш?Кај неа, го бранам исправниот избор на верата, а личните грешки и заблуди се „ствари„ на лични почетнички грешки, кои се чистат со тек од време, а кои им се познати за сите кои во Црквата имаат минимален „стаж„.
Јас сум бранел нешта кои не се напишани, а ти си тој што го спомена крадењето иако никаде не е напишано?! Значи текстот почнува за прељуба и блуд и на сред мисла ја спомнува раката и окото како нешта со кои може да се ,,соблазни" некој, ама не за првичната мисла, туку за крадење, требење ориз или скролање на смартфон.
Веќе ти одговорив, и тоа два пати. За здраворазумните, тоа е доволно.Кој е тој исправен избор?! Го браниш ставот дека маструбирањето не е грев? Дека Матеј е никој и ништо? Дека е нормално да веруваш во тарот?! Што браниш?
Што си одговорил?! Што браниш кај неа? Кај е одговорот? Мастурбирањето не е грев? Матеј е никој и ништо? Верувањето во тарот е нормално? ШТО БРАНИШ КАЈ НЕА?НЕ ВЕРГЛАЈ, ТУКУ ПРЕЈДИ НА ОДГОВОР НА ПОСТАВЕНОТО ПРАШАЊЕ.
И пред прашањето, знаев дека не знаеш, и сега знам дека не знаеш.[DOUBLEPOST=1486573272][/DOUBLEPOST]
Веќе ти одговорив, и тоа два пати. За здраворазумните, тоа е доволно.
А ти па како да не мастурбираш???Што си одговорил?! Што браниш кај неа? Кај е одговорот? Мастурбирањето не е грев? Матеј е никој и ништо? Верувањето во тарот е нормално? ШТО БРАНИШ КАЈ НЕА?
Јас не сум христијанин, немам догми според кои тоа е грешно.А ти па како да не мастурбираш???
Па ако не си што ми солиш памет?? Ја знам цела библија напамет и ги знам главните реченици не лажи,не кради итн...Јас не сум христијанин, немам догми според кои тоа е грешно.