За сите почетници

  • Креатор на темата FLiX
  • Време на започнување
Член од
28 јануари 2007
Мислења
9.850
Поени од реакции
1.559
Пејсажи


„Најпредизвикувачки од сите фотографски жанрови е да се сними драмата на природниот пејсаж”
Како основна композициска инструкција на која се базираат повеќето пејсажи секако е „античкото” правило на третини. Да се потсетиме дека оваа теорија бара сликата да биде поделена на девет еднакви полиња со по три невидливи, хоризонтални и вертикални линии., при што, се додека објектите на сликата се распоредени во полињата или пресечните точки, обезбедуваат основно естетско ниво. Ова не значи дека треба да „збиеме” што е можно повеќе елементи или објекти на сликата, туку внимателно да ги реаспоредиме според невидливите линии.
Природната светлина и точката на набљудување ретко кога овозможуваат да „собереме” во фотоапаратот простор поголем од неколку километри, но отворениот простор и разноличните шари на почвата можат да бидат искомбинирани во убавиот ефект на „виста” пејсажите.
Овие слики се добиваат кога две или повеќе паралелни линии се спојуваат во една точка на хоризонтот и прават единствен ефект и чувство на длабочина водејќи го окото од предниот план кон позадината. Прегледот на поголемиот дел од фотографиите не трае повеќе од еден дел од секундата, така што секој елемент кој ќе го задржи окото на гледачот на фотографијата подолго, е добредојден.
Современите автофокуси не се во состојба да функционираат во услови на слабо осветлени големи и рамни површини. Овој проблем се решава така што се фокусира на некој слично оддалечен објект, се притиска копчето АФ лоцк, кое ќе го „запомни” фокусот и ќе овозможи да се рекомпонира сликата и сними покреативна сцена. Сличен проблем може да се појави доколку има неколку објекти на различно растојание од фотографот но на привидно мало растојание едни од други, доколку проблемите со автофокусот продолжат, преминете на рачно фокусирање.
Вредноста на блендата при снимањето на пејсажи влијае на количеството на детали кои ќе влезат во фотографијата, Објективот пропушта најмногу детали (разделна способност) кога блендата е поставена на вредноста која е во средината на распонот. На пример објектив кој има распон на бленди од ф/2,8 до ф/22 ќе даде најостра слика, (и покрај полето на длабинска острина) кога е поставен на бленда ф/8.
 
Член од
28 април 2008
Мислења
22
Поени од реакции
0
Е па ај и јас да се уклучам во дискусијата. Според мене ако аматер земи профи или полу профи апарат ќе се чуди како теле во шарена врата. Има еден тон опци од кои почетникот ќе нема појма зошто се или ќе му се иклучи на грешка и после ке пцуе по тој шо му го продаде дека нечини апаратот. Така да за почетници е многу подобро аматерски апарат , шо викам пуштај го и само чкрапај, вади фотки. Ем ке си биди задоволен ем ке си има поке пари во џебот :)
Tuka si skroz vo pravo. Se doi o dpoprosto kon poslozeno. Mraam bugatini koi nemaat vrska so mozokot a imaat aparatyi od po 1500E, a ne znaat so e DSL kamera.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
37
Поени од реакции
2
Please dali moze da mi dade nekoj link so torrent od Photoshop, slucajno go izbrisav a go nemam na cd?
 

Untak

Simply complicated...
Член од
16 јануари 2008
Мислења
441
Поени од реакции
68
Еве и од мене некои совети: тука :helou:
 
Член од
17 јануари 2009
Мислења
2.814
Поени од реакции
4.665
Имам мал проблем. Купив digital camera fujifilm j110w. Не ја препознава мемориската картичка. Прочитав дека можело таа да се форматира?!
Инаку мислам дека добро ја ставив. Помош?
 

mmm121

Pentaxian
Член од
27 јуни 2006
Мислења
545
Поени од реакции
21
Имам мал проблем. Купив digital camera fujifilm j110w. Не ја препознава мемориската картичка. Прочитав дека можело таа да се форматира?!
Инаку мислам дека добро ја ставив. Помош?
Твојот апарат ги чита SD и SDHC картиците така да не би требало да имаш проблеми. Прво пробај во менито на апаратот да ја најдеш опцијата за форматирање на картицата и да ја форматираш. Ако и тогаш не проработи тогаш можно е да е дефектна картицата. Пробај со друга. Ако веке и тука не направиш ништо тркни до продавницата кај што си го купил апаратот (претпоставувам дека е од Pixplus земен) и таму ке видат што е дефектот.
 
Член од
17 јануари 2009
Мислења
2.814
Поени од реакции
4.665
Твојот апарат ги чита SD и SDHC картиците така да не би требало да имаш проблеми. Прво пробај во менито на апаратот да ја најдеш опцијата за форматирање на картицата и да ја форматираш. Ако и тогаш не проработи тогаш можно е да е дефектна картицата. Пробај со друга. Ако веке и тука не направиш ништо тркни до продавницата кај што си го купил апаратот (претпоставувам дека е од Pixplus земен) и таму ке видат што е дефектот.
Фала! Мислам дека го решив проблемот:smir:
 
Член од
28 јануари 2007
Мислења
9.850
Поени од реакции
1.559
Како да добиете детали кај макрофотографија?

Еден од најголемите проблеми кај фотографирањето на ситни предмети кои содржат многу релјефни детали е токму нивното реално прикажување на фотографијата.
Проблемот толку повеќе се засилува доколку предметот што го снимаме е сјаен и метален (како на пример метални пари, значки, плакети и слично).
Директното фронтално светло (како на пример блицот монтиран на фотоапаратот) ќе ни даде убаво и рамно осветлување на објектот, но тоа нема да ги извлече деталите на убав и пластичен начин.
Страничното светло е она кое во ваквата ситуација е потребно. Поради аголот под кој паѓа (сеедно дали доаѓа од лево или од десно) тоа предизвикува потемни сенки кај испакнатите делови на релјефните шари и ги прави појасно видливи. Вака осветлениот предмет на дводимензионалната површина на фотографијата изгледа пластично и реално.
Комбинацијата од две светла може да даде уште подобар резултат, при што едниот рефлектор (блиц, итн.) директно го осветлува објектот, додека другиот фрла светлина под агол (приближно 45 степени во однос на директното светло).
Со експериментирање барајте го оптималниот агол на осветлување кој ќе даде најдобар резултат.
При макрофотографијата трудете се да избегнувате фотографирање од рака, (поради малото поле на длабинска острина) и секогаш поставајте го фотоапаратот на статив.
Забелешка:
Овие совети не се строга рецепта за успешна фотографија, гледајте на нив како на инструкција за добивање на бараниот резултат, како патоказ. Слободно менувајте го правецот на светлата и експериментирајте со аголот на фотоапаратот се додека не го добиете резултатот што ви е потребен.
 
Член од
17 јануари 2009
Мислења
2.814
Поени од реакции
4.665
и што излезе дека е ? форматирање?
Не. Сум ја ставил само пластиката (оној големиот дел од картичката) а сум заборавил да го вметнам во него помалиот дел. Се работи за mikro SD. :pos2: Што да правам почетник сум:vozbud::toe:. Ентузијаст...
 

D'Artagnan

Release yourself...
Член од
13 јули 2009
Мислења
21
Поени од реакции
0
Има разлики помегу макрофотографирањето, така да...овие неколку се само пример како можат да се добијат и најститните детали, кои можат да помогнат, во неколку случаеви
 
Член од
28 јануари 2007
Мислења
9.850
Поени од реакции
1.559
Има разлики помегу макрофотографирањето, така да...овие неколку се само пример како можат да се добијат и најститните детали, кои можат да помогнат, во неколку случаеви
Да најнормално, и ова е за предмети објаснато, многу е поразлично доколку сликаме нешто макро природа или слично :smir:
 

Милојко

Идем Куме Кући
Член од
17 ноември 2008
Мислења
3.072
Поени од реакции
553
Дечки, купив денес нова камера :pipi:

10 мега пиксела оптички и дигатален зум

прашање, дали мора да користам дигитален зум и како иде таа работа ако може некој стручњак да ми објасни ?
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
дигиален зум е мачкање очи
Батали та глупост
тоа е софтверски зголемување на сликата (ѓоа зум) при што сликата губи на јаснотија и квалитет. На многу апарати постои опција да се исклучи (приликум зумирање да оди само оптичкиот). Препорачувам да го исклучиш.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom