Заборавени игри

4NHK0

Јас сум ти батка у суштина многу флексибилен шизик
Член од
9 април 2014
Мислења
1.153
Поени од реакции
846
Сте слушнале за Hnefatafl? Mijnlieff? Jarmo? Пу златна џамија? Ова се неколку од мене. Ајде вие кажете која стара игра ја знаете и мислете дека денес е заборавена.
 
Последно уредено:

4NHK0

Јас сум ти батка у суштина многу флексибилен шизик
Член од
9 април 2014
Мислења
1.153
Поени од реакции
846
Hnafatafl(Замокот на кралот) и Tafl(замок) се стари викиншки игри кои денес малкумина ги знаат. Тие се играат на табли и во нив можат да учствуваат само 2 играчи.
Во играта Hnafatafl има црни и бели фигури. Бројот и позициите на фигурите на двата играчи не се изедначени како на шахот. На таблата има 11x11 полиња и на секој ќош има по едно обоено поле,Целта на оваа игра е играчот со црните фигури да го зароби кралот со 4 фигури околу него,а пак целта на белиот играч е да избега со кралот на едно од обоените полиња на некој ќош од таблата. Фигурите се движат исто како топовите во шахот (горе,доле,лево и десно). Противничка фигура може да се зароби (со тоа и исфрли од игра) така што помеѓу неа се става 2 фигури од својот тим. Вака изгледа таблата за играње на играта Hnafatafl.
BeadlesHnefatafl.jpg [DOUBLEPOST=1397073304][/DOUBLEPOST]Mijnlief... И таа е стара викиншка игра. И во неа учествуваат 2 играчи еден со светли, друг со темни фигури. Бројот и стилот на таблите е голем и разновиден, а класичната табла за играње е 4x4,секој играч има 16 фигури од кои: 4 туркачи, 4 влечачи, 4 + и 4 X. Сите фигури играат различна улога. На пример, ако белиот играч ја започни играта со ставање на влечач во некој ќош, наредниот играч (со црни фигури) мора да стави било каква фигура со едно поле околу белиот влечач. Ако стави туркач, наредниот играч мора да стави било каква фигура било каде на таблата ОСВЕН едно поле блиску до туркачот. Со ставање на + и X фигура веќе треба да ви е јасно каде мора да стави наредниот играч. НО, без разлика дали има некоја фигура лево, десно,горе или доле од + фигурата, се рачунаат и полињата позади таа фигура. Толку можам да ви објаснам за оваа игра која изгледа проста, но има многу тактика во неа. Ја има на Google Play под истото име. Ако некој е заинтересиран нека си ја симне, бесплатна е. http://www.imaginationgaming.co.uk/x-large/125-02.jpg
 
Последно уредено:

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
е дама, со капачиња од пиво-едните свртени,
-------------
а игри за во маало, во двор,на ледина,на улица. ЧЕЛИК
 

4NHK0

Јас сум ти батка у суштина многу флексибилен шизик
Член од
9 април 2014
Мислења
1.153
Поени од реакции
846
е дама, со капачиња од пиво-едните свртени,
-------------
а игри за во маало, во двор,на ледина,на улица. ЧЕЛИК
ЧЕЛИК? За каков челик станува збор?
 

Anco

За солун ДА, ЗА срем НЕ
Член од
1 ноември 2011
Мислења
8.603
Поени од реакции
15.403
ЧЕЛИК? За каков челик станува збор?
Јас сум генерација од после рата,поточно детството ми беше пред земјотресот,кога радио се слушаше од звучник на бандера,
а телевизор имаше еден во маало и тоа кај некој од УДБА или КОС или ОЗНА.
Е тогаш се играше тој ЧЕЛИК. Игра за деца од маало, а имаше и многу други игри,сите без батерии,т.с. повеќето и со боси нозе.
 

4NHK0

Јас сум ти батка у суштина многу флексибилен шизик
Член од
9 април 2014
Мислења
1.153
Поени од реакции
846
Јас сум генерација од после рата,поточно детството ми беше пред земјотресот,кога радио се слушаше од звучник на бандера,
а телевизор имаше еден во маало и тоа кај некој од УДБА или КОС или ОЗНА.
Е тогаш се играше тој ЧЕЛИК. Игра за деца од маало, а имаше и многу други игри,сите без батерии,т.с. повеќето и со боси нозе.
Ееее...јас изгледа го фатив последноит воз за такви маалски игри, со скапани колена, излупени лакти, позеленети коленици, скапани глави, излупени дланки, камења во џебовите и чаталот на вратот... Кој е роден после 93/94 не знае за такви работи... Јас во маалото си играв до втора средно и после тоа ми купија компјутер... Аххх таа технологијата што ли направи...
 

M-1

Добро утро Махачкала!
Член од
6 септември 2010
Мислења
4.243
Поени од реакции
7.363
Не само овие дека се заборавени, туку и нелути се човече, домино, со рубрикова коцка се шетав во мало кој можит да ја составит ех бе времиња...се запустивме и отупивме од кога излегоа мобилните. Јенга се скапував од играње во маало и тоа по 10 денари игравме, парите за нашкола место јадење јас ги коцкав уш од рани нозе олкав ко пишпирик.
Пак-Мен немавме видено не ни знаевме дека имат видео конзола?! На табла со механички глави и со коцки ја игравме.
Имаше и една игра ама никогаш незапамтив како се викат подлабок сад, со три помали садчиња во него 15 20 25 (означени поени), 40тина мали лагерчиња од олово и една вртимушка од дрво која ги разбиваше и собираш поени, пуста игра само ради нејзе научив да собирам зш стално губев милев дека ме лажат по 10 денари од дете игравме кој ќе победит ги земат сите пари.
 

Gandradelic

Banderash
Член од
31 март 2014
Мислења
1.297
Поени од реакции
782
Сте слушнале за Polybius? Многу заебана игрица..... Ти менува свест и хорор е.
Еве нешто од Википедија околу играта:
Polybius is a supposed arcade game featured in an Internet urban legend. According to the story, the game was released to the public in 1981, and caused its players to go insane, causing them to suffer from intense stress, horrific nightmares, and even suicidal tendencies. A short time after its release, it supposedly disappeared without a trace. Not much evidence for the existence of such a game has ever been discovered.[1]

Polybius gets its name from the Greek historian who was known for his assertion that historians should never report what they cannot verify through interviews with witnesses, as well as for his works in relation to cryptography and for developing the Polybius square.
Story:
According to the story, an unheard-of new arcade game appeared in several suburbs of Portland, Oregon in 1981, something of a rarity at the time. The game proved to be incredibly popular, to the point of addiction, and lines formed around the machines, often resulting in fighting over who played next. This was followed by clusters of visits from men in black. Rather than the usual marketing data collected by company visitors to arcade machines, they collected some unknown data, allegedly testing responses to the psychoactive machines. In some versions of this mystery, the players suffered from a series of unpleasant side effects, including amnesia, insomnia, nightmares and night terrors. Some players stopped playing video games, while reportedly one became an anti-gaming activist. The company named in most accounts of the game, Sinneslöschen (German meaning "deletion/erasure of senses, Sense-delete").

The origin of the legend is unknown. The first documented instance of the legend was an anonymously authored entry added to the site coinop.org on August 3, 1998. The entry mentions the name Polybius, the testing of the game in Portland Oregon, a copyright date of 1981, the collection of data from the games and claims that the author(s) are in possession of ROMs from the game. Some Internet commentators think the legend originated as ausenethoax. Other bloggers believe the story is an urban legend that grew out of exaggerated and distorted tales of an early release version of Tempest that caused problems with photosensitive epilepsy, motion sickness, andvertigo.

Има и на youtube гејмплеј и слични срања, ја има и да се симне на некои страни.... проверете ја играва.
 

4NHK0

Јас сум ти батка у суштина многу флексибилен шизик
Член од
9 април 2014
Мислења
1.153
Поени од реакции
846
Сте слушнале за Polybius? Многу заебана игрица..... Ти менува свест и хорор е.
Еве нешто од Википедија околу играта:
Polybius is a supposed arcade game featured in an Internet urban legend. According to the story, the game was released to the public in 1981, and caused its players to go insane, causing them to suffer from intense stress, horrific nightmares, and even suicidal tendencies. A short time after its release, it supposedly disappeared without a trace. Not much evidence for the existence of such a game has ever been discovered.[1]

Polybius gets its name from the Greek historian who was known for his assertion that historians should never report what they cannot verify through interviews with witnesses, as well as for his works in relation to cryptography and for developing the Polybius square.
Story:
According to the story, an unheard-of new arcade game appeared in several suburbs of Portland, Oregon in 1981, something of a rarity at the time. The game proved to be incredibly popular, to the point of addiction, and lines formed around the machines, often resulting in fighting over who played next. This was followed by clusters of visits from men in black. Rather than the usual marketing data collected by company visitors to arcade machines, they collected some unknown data, allegedly testing responses to the psychoactive machines. In some versions of this mystery, the players suffered from a series of unpleasant side effects, including amnesia, insomnia, nightmares and night terrors. Some players stopped playing video games, while reportedly one became an anti-gaming activist. The company named in most accounts of the game, Sinneslöschen (German meaning "deletion/erasure of senses, Sense-delete").

The origin of the legend is unknown. The first documented instance of the legend was an anonymously authored entry added to the site coinop.org on August 3, 1998. The entry mentions the name Polybius, the testing of the game in Portland Oregon, a copyright date of 1981, the collection of data from the games and claims that the author(s) are in possession of ROMs from the game. Some Internet commentators think the legend originated as ausenethoax. Other bloggers believe the story is an urban legend that grew out of exaggerated and distorted tales of an early release version of Tempest that caused problems with photosensitive epilepsy, motion sickness, andvertigo.

Има и на youtube гејмплеј и слични срања, ја има и да се симне на некои страни.... проверете ја играва.
Сега гледав гајмплеј... Само играта или само звуците не се толку забегани отколку кога се заедно... И всушност цело време си на десната страна од екранот?
 

Gandradelic

Banderash
Член од
31 март 2014
Мислења
1.297
Поени од реакции
782
Се на се е лудница..... а иначе се мења местоположбата цело време, лево, десно , горе, доле... одамна ја немам играно, не ни ја играм пошто не ми праи добар филинг, баш напротив. Види симни си ја од некаде и проучувај ја , има опасни ефекти.. и прочитај упатство пред да ја играш, ИАКО НЕ Е ОРГИНАЛНА ФЛИПЕРСКА ВЕРЗИЈА.
 
D

Dynamo

Гостин
Игри од улица ? Еве неколку :
-Кутија
-План
-Пупенка
-МикиТула
 

Kajgana Shop

На врв Bottom