Мишелинка
расол
- Член од
- 19 мај 2006
- Мислења
- 3.449
- Поени од реакции
- 385
Види, фирми како Данон или Нестле не можат да се војна со Карфур, а не пак некоја македонска фирма...да не ја влечиме темава во погрешен правец...само едно: и маркетингот е инвестиција. Покрај буџетот за развој на нови продукти втор е буџетот за маркетинг...се работи за големи пари...кај мене се за една година одприлика 10 милиони долари само за „giveaways"...широк поим а
тие производители кои авансираат оставаат дистрибутерот да им менаџира "cash flow" тие произведители не се глобални плејери
не сум работел во такви фирми ами во фирми каде јас му диктирам на дистрибутерот колку очекувам од него...тој е под константен притисок да ги исполни зацртаните 20-40% пораст (во споредба со лани) и тоа под строги критериуми за плаќање. Ако не...го менувам
Маркетингот е инвестиција, да - платена од ПРОИЗВОДИТЕЛОТ. Кој дистрибутер ти рекламира? За во книжето со „посебни понуди“ да им се најдеш им плаќаш... За да си на добра висина на рафтовите им плаќаш... За се даваш пари, кога сакаш да си во Големата Дистрибуција. Тоа го викаме задни маржи (не знам како е македонскиот израз, ова е преводот)
Иначе, смешен македонски муабет ми е овој со милјардиве денари ) И за глобалните плејери )
Секогаш кога седнувам во Македонија на маса со некои „бизмисмени“ се за милиони и милјарди зборуваат.
Јас сум не глобален плејер, еве, и јас знам дека ако сакам да бидам референциарана во големата дистрибуција (Верополус, Карфур, Леклер...) ќе давам пари и оро ќе играм. И залихата ќе ја финансирам.
Ама тоа зашто сум јас не така голем играч, нели А ти, не знам што бараш на интернет, оди да работиш.. милионите те чекаат. Пих