ЕКСТЕРНИ ТЕСТИРАЊА ЗА МАТУРАНТИТЕ 2015 (промена на бодовна листа и други недоследности)

VMP

VMP
Член од
8 октомври 2010
Мислења
104
Поени од реакции
14
Завршени се ЕКСТЕНИТЕ за матуранти. Нова бодовна листа без најава! Никакви информации за бодовната листа ниту од МОН, ниту од ДИЦ. Неистакнати бодовите покрај оценките, како што беше пракса минатите години. Зошто? Општиот просек во целокупното средно образование помал кај ученици кои оваа година освоиле 25 бода, отколку кај оние што минатата година освоиле 23. ПОЛУГОДИШНАТА оценка ја диктира крајната. Учењето во второто полугодие губи секаква смисла. Секако дека професорот, да се убие ученкот од учење, ќе му ја спушти оценката од екстерното. Успехот зависи од СРЕЌАТА (дали му се паднал предмет кој го знае повеќе или оној што го знае сепак малце помалку; дали му се паднале прашања кои ги знае или не). Додека за одлична оценка бодовите се без најава покачени од 23 на 26 (огромен скок без најава). Ученик кој појма нема, заокружува се под Б и ја негира слабата оценка од професорот. Имате ли мислење?
 
Член од
15 јануари 2014
Мислења
2.706
Поени од реакции
1.618
Кај некои зависи само од среќата.Кај мене имаше случај со македонски,детето имаше цела година кец,на екстерно знаеш што извади ?четворка.Кај мене у клас,гарантирам дека 90% од децата немаа книга фатено да учат за екстерно,никој не извади помалце од 2ка,и тие со 2ки беа ептен ретки,вечином извадивме 3ка и 4ка.А да,девојче што имаше цела година 4ка и 5ка по македонски или не знам кој предмет беше,на екстерно доби кец.Трема имала :uzi:
 
Член од
14 мај 2011
Мислења
374
Поени од реакции
388
Нели, наставникот треба да даде оценка за поттик на оние што се трудат од петни жили а немаат адекватен напредок (немаат сите ист IQ, барем не за сите предмети)?
Нели ученик што редовно ремети работа на час но се снаоѓа со материјата без проблем, треба малку да се поткастри за да почитува кодекс на однесување и да сфати дека светот не се врти околку него? Нели педагодот (читај, учителот) образува и воспитува?
Нели се бара развивање на вештини, презентација, комуникација, проактивност, креативно изразување, тимска работа, лидерство... каде е сето тоа во екстерното тестирање? Никаде. И не може да биде, се разбира.
Затоа таа оценка не може и не смее да биде слика за успехот на учениците и наставниците.
 
Член од
14 март 2014
Мислења
473
Поени од реакции
1.163
Кај некои зависи само од среќата.
Попрво би рекла секој со инаетот.Еве кај мене,деца шо имаа двојки извадоа петки само за да му наштетат на професорот шо го оценил нивното знаење со двојка.А,овие шо имавме четворки и шо бевме еден ист предмет(значи осум души),сите тројки.Ииии не е воопшто сомнително,нели?
:yid:
 
Член од
15 јануари 2014
Мислења
2.706
Поени од реакции
1.618
Попрво би рекла секој со инаетот.Еве кај мене,деца шо имаа двојки извадоа петки само за да му наштетат на професорот шо го оценил нивното знаење со двојка.А,овие шо имавме четворки и шо бевме еден ист предмет(значи осум души),сите тројки.Ииии не е воопшто сомнително,нели?
:yid:
Па има и такви што и од инат прават,али тоа е и поради однесувањето на професорите,има многу што глумат Бог,баш вчера ми кажуваше еден другар,јас сум вонредно сеа па не полагам екстерно,вика намерно и кажував на англиски дека ништо не знам,била за нигде(не ја знам,ама викаат многу забегана,пошто секоја година ни се мењаат) ама професорката провалила,па му ставила 3ка само за да не и намалат плата,а он извадил 4ка...се на се,ужас.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: VMP

kazioX

Примерен форумџија
Член од
28 април 2011
Мислења
3.822
Поени од реакции
10.551
И што е поентата сега? Еве јас по ланската бодовна листа ќе имав две 5, ама немам. Уште ли не ви е јасно како стојат работите во образованието кај нас?
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.445
Поени од реакции
11.452
Завршени се ЕКСТЕНИТЕ за матуранти. Нова бодовна листа без најава! Никакви информации за бодовната листа ниту од МОН, ниту од ДИЦ. Неистакнати бодовите покрај оценките, како што беше пракса минатите години. Зошто? Општиот просек во целокупното средно образование помал кај ученици кои оваа година освоиле 25 бода, отколку кај оние што минатата година освоиле 23. ПОЛУГОДИШНАТА оценка ја диктира крајната. Учењето во второто полугодие губи секаква смисла. Секако дека професорот, да се убие ученкот од учење, ќе му ја спушти оценката од екстерното. Успехот зависи од СРЕЌАТА (дали му се паднал предмет кој го знае повеќе или оној што го знае сепак малце помалку; дали му се паднале прашања кои ги знае или не). Додека за одлична оценка бодовите се без најава покачени од 23 на 26 (огромен скок без најава). Ученик кој појма нема, заокружува се под Б и ја негира слабата оценка од професорот. Имате ли мислење?
Е па ако оценката е веќе одлучена на полугодие, тогаш матурантите воопшто не мораат да учат.

Обврзани се на редовност, но не и на активност, со оглед на фактот дека екстерниот испит веќе им ја издиктирал оценката.

Нека дојдат матурантите на училиште и исто како што професорите повеќе доаѓаат за да си ги исполнат фондот на часови и стажот за пензионирање, така и матурантите нека дојдат поради редовност, но нека бидат пасивни и неактивни. Кога ќе дојде време за испрашување, сите од прв до последен нека молчат и воопшто нека не кажуваат "не знам" или "не сум спремен/спремна", туку нека си молчат, а кога ќе дојде време за тест, само нека се потпишат на тестот и нека го вратат празен и нерешен.

Доколку ова не им го привлече вниманието на професорите во средните училишта и на министерството за образование, тогаш залудно матурантите кинеле нерви и трошеле време подготвувајќи се за идиотското екстерно тестирање кое ни самите професори не знаат како да го поминат со најмалку потребни бодови за успешно положување, а камо ли па со најмногу можни бодови.
 

VMP

VMP
Член од
8 октомври 2010
Мислења
104
Поени од реакции
14
Поглупо нешто од екстерното тестирање може да биде само државниот испит.[/quot
Па има и такви што и од инат прават,али тоа е и поради однесувањето на професорите,има многу што глумат Бог,баш вчера ми кажуваше еден другар,јас сум вонредно сеа па не полагам екстерно,вика намерно и кажував на англиски дека ништо не знам,била за нигде(не ја знам,ама викаат многу забегана,пошто секоја година ни се мењаат) ама професорката провалила,па му ставила 3ка само за да не и намалат плата,а он извадил 4ка...се на се,ужас.
Кажи кој нормален професор сега ќе даде повисока оценка на матурант ? Никој ! Не е будала да си потпише казна. Математика, на пример. ако сака, писмената нека му е сто пати чиста петка (5), шанса нема да му ја спушти за крајна оценка.
 
Член од
18 мај 2008
Мислења
7.560
Поени од реакции
17.592
Како и да е не се замарајте многу, ќе се запишете на факултет вака или онака

Тоа е болна држава болни закони
 
Член од
29 март 2012
Мислења
1.370
Поени од реакции
1.234
Како и да е не се замарајте многу, ќе се запишете на факултет вака или онака

Тоа е болна држава болни закони

Болна е знаеш ли зошто? Затоа што до сега немало екстерни, па секакви глупаци со купени дипломи биле, или се на функции.
 

VMP

VMP
Член од
8 октомври 2010
Мислења
104
Поени од реакции
14
Болна е знаеш ли зошто? Затоа што до сега немало екстерни, па секакви глупаци со купени дипломи биле, или се на функции.
Болна е знаеш ли зошто? Затоа што до сега немало екстерни, па секакви глупаци со купени дипломи биле, или се на функции.
A so eksternite ozdrave, neli. So toa sto na onoj so 25 boda mu dale nesoodvetna ocenka, a na opnoj so 26 - soodvetna. Edniot ne ja zasluzil zasto eden CEL bod mu fali do petka, a drug ja zasluzil so bod poveke? Golema razlika vo znaenjeto, a !? Zatoa li sto najslabite ucenici mozat da dobijat dvojka ili trojka so "site pod B"? Zatoa li sto nekoj se trudel i za eden bod mu go zaebale trudot, a nekoj na sreka dobil poarni prasanja? Zatoa li sto nekoj dobil fizika i hemija sto podobro gi znae od angliski i pretpriemastvo, a nekoj tokmu predmet za koj ne se podgotvuva vo zivotot i koj e prakticno nebiten za negovata ponatamosna profesija i strucnost? Zatoa li sto talentot za medicina go otkrivaat so istorija na umetnosta, a za muzika so pretpriemastvo? So ovoj kviz na prepoznavanje so edna gomila tehnicki (i sustinski) greski li mislis ke go podobri kvalitetot na ucenjeto? Eksternive, vakvi kavi sto se, se LEK za obrazovanieto !? Ova e ponizuvanje na obrazovanieto. Znaat celi klasovi najdobro koj ucenik stvarno i sekogas znae (ili barem skoro sekogas, zasto nikoj ne e robot). Ova e presmetka na nekogasnite slabi ucenici so onie najvrednite, onie sto vlozile i napor i ucenje, a mozebi nemaat pari ni za edni patiki godisno, a ne za plakanje na nastavnici i ocenki. A diplomite , koj gi kupuva, ke gi kupi i so eksternite. Dipolomata nekoj ke mu ja napise za pari, toj ke ja nauci i ke ja odbrani. A eksternite ke gi kaznat tokmu onie sto za sekoja ocenka se trudele i nikogas nema da si gi kupat diplomite.
 

Uchiha Sasuke

Sharingan User
Член од
21 март 2013
Мислења
3.618
Поени од реакции
7.379
Ние па уште немаме направено екстерно,не се знае ни кога ќе се прави.
 
Член од
29 март 2012
Мислења
1.370
Поени од реакции
1.234
A so eksternite ozdrave, neli. So toa sto na onoj so 25 boda mu dale nesoodvetna ocenka, a na opnoj so 26 - soodvetna. Edniot ne ja zasluzil zasto eden CEL bod mu fali do petka, a drug ja zasluzil so bod poveke? Golema razlika vo znaenjeto, a !? Zatoa li sto najslabite ucenici mozat da dobijat dvojka ili trojka so "site pod B"? Zatoa li sto nekoj se trudel i za eden bod mu go zaebale trudot, a nekoj na sreka dobil poarni prasanja? Zatoa li sto nekoj dobil fizika i hemija sto podobro gi znae od angliski i pretpriemastvo, a nekoj tokmu predmet za koj ne se podgotvuva vo zivotot i koj e prakticno nebiten za negovata ponatamosna profesija i strucnost? Zatoa li sto talentot za medicina go otkrivaat so istorija na umetnosta, a za muzika so pretpriemastvo? So ovoj kviz na prepoznavanje so edna gomila tehnicki (i sustinski) greski li mislis ke go podobri kvalitetot na ucenjeto? Eksternive, vakvi kavi sto se, se LEK za obrazovanieto !? Ova e ponizuvanje na obrazovanieto. Znaat celi klasovi najdobro koj ucenik stvarno i sekogas znae (ili barem skoro sekogas, zasto nikoj ne e robot). Ova e presmetka na nekogasnite slabi ucenici so onie najvrednite, onie sto vlozile i napor i ucenje, a mozebi nemaat pari ni za edni patiki godisno, a ne za plakanje na nastavnici i ocenki. A diplomite , koj gi kupuva, ke gi kupi i so eksternite. Dipolomata nekoj ke mu ja napise za pari, toj ke ja nauci i ke ja odbrani. A eksternite ke gi kaznat tokmu onie sto za sekoja ocenka se trudele i nikogas nema da si gi kupat diplomite.

Сега не е кладилница образованието. И јас да не промашев една утакмица ке добиев 50.000ден ама ја промашив и не добив само за една утакмица, немав среќа. :) Тие што учат не се надеваат на среќа. Среќа во знаење не постои. Или си научил или не.
Тоа со неадекватноста кои предмети се полагаат се сложувам дека може да се кореѓира, мојот коментар беше дека треба да се има екстерно, толку. За да неаме ботови по администрација или било кој со купени дипломи, кај кого ќе отидеш да завршиш работа и он те гледа ко теле зошто незнае човекот како да ти помогне, па те препраќа од врата на врата.
Проверка на знаење секогаш!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom