Kako ke pomines tehnicki bez dpf?Дечки, дали е подобро да го извадам дпф филтерот или комплет да го исчистам?
А како ќе го исчисти?Kako ke pomines tehnicki bez dpf?
Pa si znaat tamu ima nacini, azotno cistenje so ti ja znam, bitno tehnicki ne mines bez dpf filter, osven ako nemas covek negde pa da premizat, ali ke ti curi kolata bez dpf, oblaci ke praisА како ќе го исчисти?
Ако ти чури секој ден, и таму ќе чуриPa si znaat tamu ima nacini, azotno cistenje so ti ja znam, bitno tehnicki ne mines bez dpf filter, osven ako nemas covek negde pa da premizat, ali ke ti curi kolata bez dpf, oblaci ke prais
Не го чисти,не го вади туку исклучи го компјутерски у комплет со егер вентилот и кур да не ти чуе.А ако го извадиш и катализаторот ке се препороди количето.Нит ке чури,нит на технички за регистрација ке имаш проблемДечки, дали е подобро да го извадам дпф филтерот или комплет да го исчистам?
Ако се вози колата само во град, кога ќе качи колата температура?Па нели регенерира филтерот при конзистентна температура?
Не бе,зашто така? Нов ке купиш 2-3000 еура,па како ке ја сочуваме животната средина инаку?ДПФ е како јама, еднаш ако го исчистиш треба често после тоа....затоа извади го и смени му софтвер и шибај.
не качува, стои на 90Ако се вози колата само во град, кога ќе качи колата температура?
па тоа е нормална температура. Иначе ДПФ мора добро да се загрее за да се очистаат саѓите, затоа е препорачливо да се стисне добро на автопут. Возење градска за дизел е смрт за овие емисиони компоненти.не качува, стои на 90
Ако сакаш да објасниш зашто е подобро да се извади уместо да се деактивира?Само вадење.
Затоа што се затнува, за што друго би го чепкалАко сакаш да објасниш зашто е подобро да се извади уместо да се деактивира?