Дизел гасне ненадејно во лер или во возење во брзина.

Дискусија во форумот 'Автомобилизам и мотоциклизам' започната од NonameMacedonia, 19 август 2018.

  1. NonameMacedonia

    NonameMacedonia

    Член од:
    22 август 2012
    Мислења:
    145
    Допаѓања:
    57
    Здраво,

    Конкренто имаме автомобил голф 4 (74кw 101hp) 2003 година. Последниот месец дена неколку пати почна да ми гасне во возење и во лер, откако ке изгасне несака да запале од неколку пати дури после некое време запале. Да напоменам дека ова ми се има случен и со ладна машина и со загреана. Исто така претхоно имав проблеми и со клемите на акомулаторот но сега го средив тоа. Значи откако ке ми изгасне во возење после има струја и вергла но не пале од неколку пати. Исто така да напоменам ујле и филтер за ујче сменив пред 10.000 км а филтер за воздух пред 20,000 км, Секој коментар е добро дојде.

    Благодарам
     
  2. Bojan Van Buuren

    Bojan Van Buuren Колектор

    Член од:
    11 април 2008
    Мислења:
    7.334
    Допаѓања:
    10.627
    Ја со голф 3ка имав сличен проблем. Мене у возење така ми гасеше или на тргнување на семафор и нејќеше да запали, а вергла.
    На крајот ко шо памтам испадна дека разводникот бил проблем.
    Не знам дали е истото решение и за твојот проблем.
     
    На NonameMacedonia му/ѝ се допаѓа ова.
  3. NonameMacedonia

    NonameMacedonia

    Член од:
    22 август 2012
    Мислења:
    145
    Допаѓања:
    57
    Благодарам на коментарорт утре ја носам на мајстор, случајно да не знаеш од прилика што се цена е тој дел?
     
  4. kicodarker

    kicodarker

    Член од:
    29 јуни 2006
    Мислења:
    636
    Допаѓања:
    834
    Maсло и филтер ако си сменил пред 10.000, а воздушен пред 20.000, моментално ти се за менување и двете.
     
    На NonameMacedonia му/ѝ се допаѓа ова.
  5. NonameMacedonia

    NonameMacedonia

    Член од:
    22 август 2012
    Мислења:
    145
    Допаѓања:
    57
    да тие се за менување, но дали може од тоа да гасне автомобилот?
     
  6. Bojan Van Buuren

    Bojan Van Buuren Колектор

    Член од:
    11 април 2008
    Мислења:
    7.334
    Допаѓања:
    10.627
    Појма неам :/
     
    На NonameMacedonia му/ѝ се допаѓа ова.
  7. kicodarker

    kicodarker

    Член од:
    29 јуни 2006
    Мислења:
    636
    Допаѓања:
    834
    Не, има еден куп фактори и механичар најдобро ќе ги открие.Вака по форум е мижи асан да ти баам.
     
    На Ron0n и NonameMacedonia им се допаѓа ова.
  8. historynameless

    historynameless

    Член од:
    2 септември 2013
    Мислења:
    144
    Допаѓања:
    97
    до алансерот би можело да биде ...
     
    На NonameMacedonia му/ѝ се допаѓа ова.
  9. Кеплер

    Кеплер

    Член од:
    14 јануари 2015
    Мислења:
    4.944
    Допаѓања:
    6.406
    Ако си менувал или ако е за менување филтер за гориво дури знае да те заебава, а може и регулаторот за притисок на бошот да е отиден, на форд и рено од такво нешто ни гасеше како што ти си опишал. Најдобро на дијагностика да ја поминат и ќе ти кажат што е маката.
     
    На NonameMacedonia му/ѝ се допаѓа ова.
  10. Torte Mobile

    Torte Mobile Модератор

    Член од:
    29 ноември 2007
    Мислења:
    6.632
    Допаѓања:
    1.623
    Мене на опелот бивши ми испадна сензор на радилица
     
  11. gjoko-mkd

    gjoko-mkd

    Член од:
    8 јануари 2012
    Мислења:
    4.964
    Допаѓања:
    3.512
    Kaj mene isto na Punto Jtd...istiot senzor bese vo prasanje
     
    На NonameMacedonia му/ѝ се допаѓа ова.
  12. Stefan87

    Stefan87

    Член од:
    25 октомври 2013
    Мислења:
    38
    Допаѓања:
    20
    ми личи проблем со струја..
     
    На NonameMacedonia му/ѝ се допаѓа ова.
  13. xope

    xope

    Член од:
    10 април 2018
    Мислења:
    918
    Допаѓања:
    875
    И што испадна дека и е? Ја однесе на мајстор нели?
     
    На NonameMacedonia му/ѝ се допаѓа ова.
  14. IGOR_MK.

    IGOR_MK.

    Член од:
    14 јануари 2014
    Мислења:
    37
    Допаѓања:
    18
    Види таму тоа филтерот за воздух да не е полн запушен да неможе воздух да земе.
    Ја уље у филтри мењам на 5000км максимум и тоа Total Quartz 9000 full sintetic, освен тој за нафта пошо е HDI па има поголем опсег на менување.
    Ако пишува на уљето дека се менува на 10.000км немора да чекаш до последниот километар да го менуваш.
    Кога правиш редовен сервис на машинчето, менуваш квалитетен потрошен материјал препорачан од производителот на возилото, проблеми скоро и ќе немаш, ко ја на пример. :P
     
  15. NonameMacedonia

    NonameMacedonia

    Член од:
    22 август 2012
    Мислења:
    145
    Допаѓања:
    57
    бев до мајстор но многу гужва.
     

Сподели преку: