Дали кола е корисна или повеќе трошок за возење во град како Скопје?

Член од
4 јануари 2008
Мислења
2.336
Поени од реакции
4.925
Скопје ако не ти треба, незнам кај ти треба.. Сигурно не Карбинци и Ропотово... таму додуша трактор ти е идеален.

Од сериозна гледна точка што поголем град тоа поголема потреба за кола.
Одењето на работа односно фиксна дестинација не е проблем колку што се проблемот извршувањата на обврски од најразличен карактер. Секогаш ќе постои таа дистанца на 30-45мин која ниту со точак ниту со јавен превоз ќе можеш да ја менаџираш како што ти сакаш
И тука идеме до втората придобивка а тоа е слобода на движење. Имаш одредена слобода, да одиш кога ти сакаш и како ти сакаш, со сите комодитети кои ти ги нуди еден автомобил.
Каде се тука долгите релации, каде е тука семејството, фамилијата, пријателите, шетањето....

Имањето кола е нужна потреба. Можеш да ја ескивираш меѓутоа кога тогаш ќе почуствуваш потреба да ја имаш.
 

RickyLFC9

Модератор
Член од
28 март 2012
Мислења
19.565
Поени од реакции
41.147
Точак за лабави работи (треба да тркнеш до негде да купиш нешто, да завршиш некоја работа набрзинка), автобус за коа имаш некаков план (остануваш негде подолго, искачање, ова-она), такси кога имаш некоја битна работа да завршиш и не можеш да ескивираш или да си играш со времето и да се замориш.

Ако се ангажираме малце повеќе за вело-град и подобра инфраструктура, Скопје нема да има никаква потреба од автомобили.

Поздрав и со лесно :)
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.281
Поени од реакции
4.689
Скопје ако не ти треба, незнам кај ти треба.. Сигурно не Карбинци и Ропотово... таму додуша трактор ти е идеален.

Од сериозна гледна точка што поголем град тоа поголема потреба за кола.
Одењето на работа односно фиксна дестинација не е проблем колку што се проблемот извршувањата на обврски од најразличен карактер. Секогаш ќе постои таа дистанца на 30-45мин која ниту со точак ниту со јавен превоз ќе можеш да ја менаџираш како што ти сакаш
И тука идеме до втората придобивка а тоа е слобода на движење. Имаш одредена слобода, да одиш кога ти сакаш и како ти сакаш, со сите комодитети кои ти ги нуди еден автомобил.
Каде се тука долгите релации, каде е тука семејството, фамилијата, пријателите, шетањето....

Имањето кола е нужна потреба. Можеш да ја ескивираш меѓутоа кога тогаш ќе почуствуваш потреба да ја имаш.
Претпоставувам Будимпешта е село чим таму кола воопшто не е функционална, јавен превоз врши најмалку 10 пати подобра работа. А и побрзо стигнуваш од точка А до точка Б.

Кола е потреба само во град со лош јавен превоз (читај цела Македонија, или ако сакаш да шеташ до надвор од градот на викенд или слично). Во секој поголем град со добар јавен превоз имањето кола е за движење низ истиот е само дополнителен трошок.
 
Член од
7 април 2015
Мислења
2.649
Поени од реакции
1.538
Скопје ако не ти треба, незнам кај ти треба.. Сигурно не Карбинци и Ропотово... таму додуша трактор ти е идеален.

Од сериозна гледна точка што поголем град тоа поголема потреба за кола.
Одењето на работа односно фиксна дестинација не е проблем колку што се проблемот извршувањата на обврски од најразличен карактер. Секогаш ќе постои таа дистанца на 30-45мин која ниту со точак ниту со јавен превоз ќе можеш да ја менаџираш како што ти сакаш
И тука идеме до втората придобивка а тоа е слобода на движење. Имаш одредена слобода, да одиш кога ти сакаш и како ти сакаш, со сите комодитети кои ти ги нуди еден автомобил.
Каде се тука долгите релации, каде е тука семејството, фамилијата, пријателите, шетањето....

Имањето кола е нужна потреба. Можеш да ја ескивираш меѓутоа кога тогаш ќе почуствуваш потреба да ја имаш.
Како би отишол од Ропотово до Зегин на купиш лекови, како би извадил пари од банкомат, како би платил сметка во банка, како би отишол во болница на преглед, како би пазарувал од ДМ, Веро, Тинекс, како би отишол во Сити Мол, во рестораните, кафулиња и слично, како би ти користел тракторот тогаш? Треба да се прочита нешто пред да се напише. Не знам каде живееш веројатно подалеку некаде бидејќи ти требаат 45 минути со кола, но еве мене ми се доволни тие минути да стасам од Лептокарија до Центар, ако нешто не можам да завршам во близина(што е реткост, сите потреби можам да ги завршам за многу пократко во близина).
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
11.598
Поени од реакции
18.021
Претпоставувам Будимпешта е село чим таму кола воопшто не е функционална, јавен превоз врши најмалку 10 пати подобра работа. А и побрзо стигнуваш од точка А до точка Б.

Кола е потреба само во град со лош јавен превоз (читај цела Македонија, или ако сакаш да шеташ до надвор од градот на викенд или слично). Во секој поголем град со добар јавен превоз имањето кола е за движење низ истиот е само дополнителен трошок.
Или Холандија, или било која скандинавска земја со градови х 10 од Скопје. Нема сообраќаен метеж, нема некултурен народ што се пцуе и се убива дури вози, нема неизживеани типови на кои им им е доживљај да шлајфаат со бемвето на паркинг или у 3 по полноќ сите да ги слушнат со моторот под пуна гас. Јас се кладам и тој сообраќаен систем и јавен превоз да се воведе хипотетички тука, пак ќе ти кажат кола е потреба и јас без кола не можам. Ко еден комшија што го ијам иде 50 метра подоле со џипот да го паркира пред маркет и да си го товари ко господин.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.281
Поени од реакции
4.689
Или Холандија, или било која скандинавска земја со градови х 10 од Скопје. Нема сообраќаен метеж, нема некултурен народ што се пцуе и се убива дури вози, нема неизживеани типови на кои им им е доживљај да шлајфаат со бемвето на паркинг или у 3 по полноќ сите да ги слушнат со моторот под пуна гас. Јас се кладам и тој сообраќаен систем и јавен превоз да се воведе хипотетички тука, пак ќе ти кажат кола е потреба и јас без кола не можам. Ко еден комшија што го ијам иде 50 метра подоле со џипот да го паркира пред маркет и да си го товари ко господин.
Прав си за нашата сообраќајна култура, и за нашето помодарство. Ова ме потсети на една дискусија на твитер пред некој месец кога некој праша колку пари сметате дека ви се потребни за да врзете крај со крај месечно па коа нагрнаа луѓе како и со 60к не се живеело, кредит за стан за кола јадење по ресторани незнам уште што изнапишаа како основни работи за живот. Да не збориме дека секој од нив пишуваше дека кола е потреба јер статусот им паѓа дури и ако чекаат позади автобус на семафор а не па да се возат во него.
Иначе ја пишав Будимпешта зашто од наше Скопје таму се преселив и реално никогаш не помислив да дека ми треба кола, среден градски превоз никаква гужва не те застанува се знае посебни ленти за трамвај/автобус плус имаш метро од еден до друг крај се стига за 45мин без проблеми, со кола сигурно е над 1 саат зашто секаде има гужви
Е од таму дојдов во Гетеборг или Скандинавија што ја пиша, јавен превоз е доста полош од Будимпешта ама се уште на високо ниво споредено со Балкан. Сообраќајна култура на ниво ама има балканско-арапски фаци кои мора да се искурчат. Ударно време е хаос за возење нема уличка кај што нема да заглавиш, абе и у слепа улица колона ќе направат :), ама и тие километарски колони брзо се расчистуваат.
 
Член од
7 јануари 2015
Мислења
909
Поени од реакции
588
Jaka vi e temava, nema sto.
Ako ti treba-korisna e
Alko ne ti treba-ne ti e korisna
Cccc

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
 
Член од
1 јуни 2011
Мислења
25.909
Поени од реакции
41.872
Кога сте сами, а и повеќето што коментирате сте, тогаш нема да ви е потребна кола и ќе се возите со автобус, точак, тротинет, ама со фамилија посебно мали деца е потребна.



Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
11.598
Поени од реакции
18.021
Никој не рече дека поседување на кола е криминално дело. Нормално дека понекогаш, но не и секогаш, е неопходност. На страна ситуацијава со короната, ама и ја еднаш бев дете, моите за жал немаа кола, така што градинка, забавиште, основно, средно и прва на факултет ги поминав исклучиво по автобуси.

Ова е центарот на Утрихт, тука луѓето немаат фамилии, не одат на работа или работното место им е на домет од километар

 
Последно уредено:
Член од
1 јуни 2011
Мислења
25.909
Поени од реакции
41.872
Добро де и тие во Холандија имаат деца, ама нив им е среден градскиот превоз, а тебе не ти е. Исто и превозот на децата е обезбеден од дома до школо и назад.
Темата е за Скопје, а не за Утрихт, ај и Амстердам да го кажеме ако не.

Убаво си знаеш твоите како те влечеле по автобуси за во градинка или било каде и сигурно не им било лесно нив и на тебе на пекол жешко и на снегот зимно време. Ај ако не и сега да се живее како пред 30 години.

Муабетот е дека колата е неопходна за таков град и тоа секогаш за оние со мали деца.
Кој има фамилија сигурно веќе знае каква мака е да ги влечеш сабајле, па да трчаш по автобус и да стасаш навреме на работа. Па да гледаш да стасаш пак назад со автобусот додека градинката не затвори.

Колата исто секогаш е неопходна и не само за млади родители за носење деца во градинка, туку и за пазарување, шетање.
Еднаш да ја наполниш количката од пазар или маркет оди однеси се до дома.


Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk
 
Член од
7 декември 2019
Мислења
4.633
Поени од реакции
8.205
Скопје ја утна работата со јавниот превоз! Истата тактика како 60 и некоја, НИШТО ни трошка се нема сменето. Јас одам со кола на работа бидејќи живеам далеку и нема саглам јавен превоз, плус колата ја користам и за работа. Да имаше метро од крај на крај на Скопје, ќе ми седеше колата на работа и само за работа ќе ја користев.
Така да кола, ако е само да го однесеш газот до работа, не е 100% непоходна, ама ако е комбинирана употребата насушна потреба е! Муабетов е без везе, прво треба да има алтернатива после да правиме муабет. тротинет и точак не се алтернатива! Не оти не се стигнува, него немаме инфраструктура за тоа!
 

devilko

♆ wicked one ♆
Член од
28 август 2014
Мислења
1.825
Поени од реакции
5.934
Зависи од потребата, намената и членови колку се возат.
За фамилија, би рекол дека не само што не е трошок, туку е и неопходна за Скопје.
За млад човек, од друга страна, мотор е многу поефикасно решение. Поекономичен, побрз, се избегнува градска гужва и не се плаќа паркинг.
Точак е океј, за рекреативно користење и некои мали обврски, но одење на работа со истиот во летни горештини на +40 е невозможно. Испотен и не среден никој не сака да изгледа на работно место.
Електрични тротинети од друга страна се некое фенси, ново решение, во тек со трендови итн. итн. Тие што преферираат, океј, јас не би.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
11.598
Поени од реакции
18.021
Добро де и тие во Холандија имаат деца, ама нив им е среден градскиот превоз, а тебе не ти е. Исто и превозот на децата е обезбеден од дома до школо и назад.
Темата е за Скопје, а не за Утрихт, ај и Амстердам да го кажеме ако не.

Убаво си знаеш твоите како те влечеле по автобуси за во градинка или било каде и сигурно не им било лесно нив и на тебе на пекол жешко и на снегот зимно време. Ај ако не и сега да се живее како пред 30 години.

Муабетот е дека колата е неопходна за таков град и тоа секогаш за оние со мали деца.
Кој има фамилија сигурно веќе знае каква мака е да ги влечеш сабајле, па да трчаш по автобус и да стасаш навреме на работа. Па да гледаш да стасаш пак назад со автобусот додека градинката не затвори.

Колата исто секогаш е неопходна и не само за млади родители за носење деца во градинка, туку и за пазарување, шетање.
Еднаш да ја наполниш количката од пазар или маркет оди однеси се до дома.


Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk
Ај што им е среден, само не знам дали запримети колку точаци има во видеото. Повеќе од пола од тие одеа на работа, школо, факс, па дури и 70 годишни баби возат точак.

Барем основно и градинка, децава ги запишуваат претежно во општините каде што живеат, и обично баба/дедо се тука да ги земат. Така што не знам колку држи муабетот дека ти треба кола за децата да ги носиш во градинка. Да, кога одиш до пазар потреба е, до болница кога треба да однесеш некој, потреба е, секој ден од работа и на кафе во полн шпиц во 4 и не е некоја потреба.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.629
Поени од реакции
34.888
Ај што им е среден, само не знам дали запримети колку точаци има во видеото. Повеќе од пола од тие одеа на работа, школо, факс, па дури и 70 годишни баби возат точак.

Барем основно и градинка, децава ги запишуваат претежно во општините каде што живеат, и обично баба/дедо се тука да ги земат. Така што не знам колку држи муабетот дека ти треба кола за децата да ги носиш во градинка. Да, кога одиш до пазар потреба е, до болница кога треба да однесеш некој, потреба е, секој ден од работа и на кафе во полн шпиц во 4 и не е некоја потреба.
Друга им е културата, јас одам на работа со точак и на многу места сум доаѓал во ситуација да ми е загрозен живот оти нема каде да се разминеш. На велосипедски паркираат возила, на улица никој не те ни гледа, еднаш на 2цм закочи еден идиот со гољф пред да ме опали, на телефон си куцаше братот и возеше не ме ни виде дека доаѓа и за дел од секунда се спасив. Пријател оваа година го треснаа со 60км на час, уште човекот оди по физикални и е искршен целиот (заби, клучна коска, колено, лузни по глава, лузни по тело и тоа носеше кацига на глава).
Во овој град покрај кола за дополнителна опрема треба да оди и калаш/золја, сум возел во далеку поголеми градови од овој и никој не бил толку катастрофа во сообраќај како тука, без разлика дали си со кола/мотор/тротинет/велосипед...сообраќајната култура е на најниско ниво што може да биде почнувајќи од пешаци па натаму.
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
11.598
Поени од реакции
18.021
Друга им е културата, јас одам на работа со точак и на многу места сум доаѓал во ситуација да ми е загрозен живот оти нема каде да се разминеш. На велосипедски паркираат возила, на улица никој не те ни гледа, еднаш на 2цм закочи еден идиот со гољф пред да ме опали, на телефон си куцаше братот и возеше не ме ни виде дека доаѓа и за дел од секунда се спасив. Пријател оваа година го треснаа со 60км на час, уште човекот оди по физикални и е искршен целиот (заби, клучна коска, колено, лузни по глава, лузни по тело и тоа носеше кацига на глава).
Во овој град покрај кола за дополнителна опрема треба да оди и калаш/золја, сум возел во далеку поголеми градови од овој и никој не бил толку катастрофа во сообраќај како тука, без разлика дали си со кола/мотор/тротинет/велосипед...сообраќајната култура е на најниско ниво што може да биде почнувајќи од пешаци па натаму.
Тоа пробувам да објаснам. Пред се е до (не)културата на народот кој што живее тука. А ние можеме да наоѓаме изговори дека јавниот сообраај не чини итн. А реалноста е оваа



и епилогот на целата таа култура е ова

https://nezavisen.mk/pominal-preku-dve-polni-linii-so-dzhip-usmrti-chovek-i-dobi-samo-uslovna-kazna-zatvor/
 

Kajgana Shop

На врв Bottom