Петерхансел се префрли во Пежо. После долга пауза Пежо учествуваат повторно на Дакарот со Петерхансел и Насер Алатиа. Вчера даваа на еуроспорт интервју со нив двајцата. Петерхансел бил вклучен во дизајнот изработката и тестирањето на возилата за оваа сезона. На првата етапа победи Насер Алатија, а Кома уште на стартот заглави поради проблем со сензор за притисокот на уљето и по првиот ден има заостанување од 7-8 часа.
Да ви се извинам што ве прелажав Рома, ланскиот победник во автомобилисти заглави првиот ден а не Кома, кој е во моторџиите И Насер Алатија не е во Пежо.
Да ви се извинам што ве прелажав Рома, ланскиот победник во автомобилисти заглави првиот ден а не Кома, кој е во моторџиите И Насер Алатија не е во Пежо.
Читам како ретардиран 4 страни и гледам дека ниту резултати ми се поклопуваат ниту постовите генерално. Си викам јас сум отишол, не може сите да се грешка.
Или сменете го насловот на темата во само РЕЛИ ДАКАР, или ако веќе се вика ДАКАР 2015 да ги нема постовите од 2014, глупости.[DOUBLEPOST=1420557374][/DOUBLEPOST]Сајтот е одличен со доста информации а има и апликација на google playstore за андроид.
Инаку вчера отиде и Габор Сагмаистер кој ја повреди раката при удар во карпа,а возилото на Адам Малиш изгоре комплетно.
Штета за луѓево.Баш ми се драги.
Преглед од 5тата етапа.
Изненадување кај колите денес
Кај моторџиите како шо реков Кома ќе доминира покрај отсуството на Деспре
Четирициклите не ни ги знам овие возачите од ко престанаја да возат браќата Петронели.
Кај камионите си газат русите.
Пред почетокот на 11тата етапа кај моторциклите Кома има предност од 7 минути пред Гонкалвеш, 31 пред Квинтаниља и 32 пред Прајс. Мислам дека ќе се бара шампионот меѓу Кома и Гонкалвеш. Фарија и Касто имат заостанување од 1ч и 41 минута зад Кома и мислам дека немат шанси за првото место мада Дакар е, ништо не се знај.
Кај четирициклите Соник од Јамаха има скоро 3 сати предност пред второпласираниот Гонзалез Фериоли и не би требало да има изненадување тука.
Кај автомобилите на врвот е Ал Атијах со 28 минути предност пред Де Виљие и 43минути пред Ал Раџи. Мистер Дакар т.е. Петерхансел има преку 5 сати заостанување шо значи нема шанси за титула со новото Пежо. Гордон со хамерот негов има 7 сати и 41 минута заостанување, а Деспре има преку 15 сати заостанување . Имаше една изјава Деспре пред некој ден дека е многу тешко да се биди како Петерхансел, да се префрлиш од мотор во кола и пак да си шампион.
Кај камионите, руско трио на врвот, Мардеев, Николаев па Каргинов. Секоја му чест какви машини се Камаз
9тата етапа кај моторџиите беше многу добра (за гледање, се разбира). Температурата беше 1 степен целзиусов, врнежливо време со силен ветер плус на надморска висина на 6 000 метри.
Еве едно видео од таа етапа.
далеку дека релито умре,шампионски имиња кај конструктори и возачи се натпреваруваат, етапите се можеби и потешки од афричките пошто се менува надморска висина ова треба да биде уште поголем тест за натпреварувачите и машините
ne , naprotiv e uste podobro od minatite godini
samo sto kaj nas ne prenesuvaat,odnosno ovaa godina prenesuva alfa televizija. terminot e mislam vo 23 30 h
ne , naprotiv e uste podobro od minatite godini
samo sto kaj nas ne prenesuvaat,odnosno ovaa godina prenesuva alfa televizija. terminot e mislam vo 23 30 h
Јас фатив еднаш на еуроспорт годинава и приметив дека кај автомобилите никогаш не било поинтересно, има едно 6-7 познати фаци што се борат. Кај моторциклистите никој не знаев, а кај камионите истите ликови од пред 10год со тоа што камазите го изгубиле приматот најдобри.
Овие па Алфа никаква реклама немаа дека ќе иде пренос кај нив. Не знам зошто трошат пари кога не знаат да испромовираат дека ќе даваат.
Јас фатив еднаш на еуроспорт годинава и приметив дека кај автомобилите никогаш не било поинтересно, има едно 6-7 познати фаци што се борат. Кај моторциклистите никој не знаев, а кај камионите истите ликови од пред 10год со тоа што камазите го изгубиле приматот најдобри.
Овие па Алфа никаква реклама немаа дека ќе иде пренос кај нив. Не знам зошто трошат пари кога не знаат да испромовираат дека ќе даваат.
peterhansel godini godini nanazad e sekogas prv , ili megju prvite obavezno
od koga se prefrli da se voze vo argentina e mnogu pointeresno nego li sto bese predhodnite godini pariz dakar koga bese
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.