- Член од
- 28 декември 2015
- Мислења
- 4.059
- Поени од реакции
- 6.540
Да не одиме оф-топик на темата за пожарот во Тетово, да продолжиме овде.
Имам познавања околу авијација. Овој авион е наменет за земјоделие на прво место а успат може да се адаптира за гасење пожари.
Ете прочитај дека носи и пена покрај вода, како што носат и сите авиони кои гасат пожари.
Но проблемот е глобален, не ми се верува дека во 21-ви век сеуште се употребуваат авиони со технологија од WW-2.
Нема никакви меѓународна иницијатива за развој на веќе постоечки проекти, особено неколку руски кои би биле доволно големи за да пожар се сосече во зачеток а не да се остави да се претвори во стихија.
Регионално, неколку земји би финансирале по една ексадрила и би ја одржувале заеднички па во која земја и да избие пожар секогаш ќе бидат блиску и на штрек за да го изгасат пожарот.
Нешто има екперименти со монтирање на резервоари за вода и пена на транспортни авиони но тоа е крпена работа, тие не можат да слетаат на вода и да вовлечат маса вода за неколку минути.
Нејасно е како при горење на милиони хектари годишно и илјадници мртви и којзнае колку раселени лица нема никава меѓународна иницијатива за создавање огромни летала за гасење пожари.
Технологија постои, знаење и искуство исто така, не знам што е проблемот.
Тука беше проектот за Екраноплани кои користеа ефект на воздушна перница, мамутски летала кои летаа на 15-20м над површина на вода. Но конструкторот Бартини од ОКБ Бериев успеа да конструира летало кое покрај можноста за користење на граунд-ефектот можело да лета и на поголеми височини со тоа правејќи го идеална машина за гаснење пожари. Замислете 500.000 литра вода при еден налет. Со неколку лета секој пожар кој има потенцијал да забега од контрола би бил сосечен во корен.
Можат да носат и вода и пена но како што реков, овие не можат да изгаснат голем пожар, не можат ни да придонесат за помош при гаснење, повеќе се за реклама, барем нешто правиме.Ова пења ли е ?
Прегледај го приврзокот 306417
Може не се со голем капацитет и има подобри ама и те како се корисни во шумски предели поготово кога пожарот уште не е огромен, а не Стојанче да ги ангажира овие од цук да гасат со 10-20 литарски пумпи на грбот пешки и тоа само до куќите да не дојде оти шумата веќе не ни се надеваат дека ќе се изгаси
Имам познавања околу авијација. Овој авион е наменет за земјоделие на прво место а успат може да се адаптира за гасење пожари.
Air Tractor AT-802 - Wikipedia
en.wikipedia.org
Ете прочитај дека носи и пена покрај вода, како што носат и сите авиони кои гасат пожари.
Но проблемот е глобален, не ми се верува дека во 21-ви век сеуште се употребуваат авиони со технологија од WW-2.
Нема никакви меѓународна иницијатива за развој на веќе постоечки проекти, особено неколку руски кои би биле доволно големи за да пожар се сосече во зачеток а не да се остави да се претвори во стихија.
Регионално, неколку земји би финансирале по една ексадрила и би ја одржувале заеднички па во која земја и да избие пожар секогаш ќе бидат блиску и на штрек за да го изгасат пожарот.
Нешто има екперименти со монтирање на резервоари за вода и пена на транспортни авиони но тоа е крпена работа, тие не можат да слетаат на вода и да вовлечат маса вода за неколку минути.
Нејасно е како при горење на милиони хектари годишно и илјадници мртви и којзнае колку раселени лица нема никава меѓународна иницијатива за создавање огромни летала за гасење пожари.
Технологија постои, знаење и искуство исто така, не знам што е проблемот.
Автоматски споено мислење:
Тука беше проектот за Екраноплани кои користеа ефект на воздушна перница, мамутски летала кои летаа на 15-20м над површина на вода. Но конструкторот Бартини од ОКБ Бериев успеа да конструира летало кое покрај можноста за користење на граунд-ефектот можело да лета и на поголеми височини со тоа правејќи го идеална машина за гаснење пожари. Замислете 500.000 литра вода при еден налет. Со неколку лета секој пожар кој има потенцијал да забега од контрола би бил сосечен во корен.
Последно уредено: