Другар дај малце просветлиме со хидрауликава
Досега сум немал вакви работи, единствено шо имам возено е v-brake и механички диск.
На колку време отприлика се менува глицерин? Брзо се трошат пакните? Праев муабет со другарче, се пуштал на удолнина некое време, и после вика кочницава не кочи
а уствари се заглеав она "brake bleed", отприлика на колку време се прави и колку чини? Пошто од алат јас имам само 5мм клуч xD
единствено ме интересираа овие работи, и колку пари чинат за одржување.
Генерално сите производители на кочници
ти препорачуваат во одреден период (да речиме 1 година) да се заменат масло и пакни (во зависнот од типот на кочници кој го користиш). Но непостојт правило на колку време се менвит масло и пакни, све зависит од стилот/типот и средината на возење. Така да ако производителот препорачал да се направи сервис или смена на година дена, то незначит дека мораш баш тогаш да сменит или сервисират, зато шо мојш истите да ги истрошиш за 4 месеци.
Механичките кочници ти дејствуаат на принцип со сајла. Значит од рачката за кочење силата се пренесува преку сајла до клипојте на поставени на роторот а тие ги туркаат пакните и прает триење на роторите, со шо се овозможуват запирање на точакот.
Кај механичките неизбежно е редовно штеловање на сајла, тоа е малце зезнато за почетник, исто поредовна е проверката на пакните.
Хидро кочниците се многу пософитицирани и доста помоќни (имаат многу поглема сила за сторпирање и контрола) него ли механичките. Истите работат на некопресибилен проток на течност/масло, шо значит дека густината останува константа во рамките на една парцела на течност шо ти се движит со брзина на протокот.
На кој начин функционират хидро кочница, преку рачката и цилиндарот (само со многу мало стискање на кочницата се осеќа реакцијата) се доставува течност преку комплетно затворено црево до клиповите а истите ги туркаат пакните и прает триење на роторите со шо се запират многу поефикасно и помоќно точакот.
За идеално добра кочница во рамките на некој зацртан буџет треба да се разгледаат поќе фактори, како големи на ротори, тип на пакни, тип на клипој, цилиндар, рачка и црево.
Истите се поделени на неколку групи и имаш доста варијации кои мојш да ги ускладиш според твојот стил на возење за да го извлечиш максимумот на една кочница. За то објасување отом потом
шо би рекле, кешки стигни ти до тој степен.
Јас ќе ти речам, ако земаш точак за довде онде доволно ти е и ви брејк, доколку планираш да возиш посериозно и поредовно тогаш е пожелно да инвестираш пари во поквалитетни кочници.[DOUBLEPOST=1472423926][/DOUBLEPOST]Ако сакаш да менвиш течност и да истискаш воздух од системот, тогаш ти треба имбус или торкс, течност/масло, шприц за хидро кочници и инка систем, пластични блокчиња на место од пакните... Но пак ќе речам, зависит од кој производител се кочниците, генерално тука така е процедурата за сите. Зато за мирна гла, ќе си ги однесиш кај сервисер, саглам точкаџија и то е ќе ти ги менат уредно ќе платиш и ајт со зравје.