Ако купуваш половно возило нормално е дека ќе биди и чукнато и стакла ќе има скршено некогаш и мотор ќе има сменето и триста чуда, ако не се разбирате ќе си платите човек кој ќе ви одбери возило и крај и не, нема да најдите половно возило постаро од 10 години а да не е чукнато претходно, таквите не се продаваат и не е битно ако е чукнато и сменет браник или предно стакло или незнам што, едноставно гледаш колата да е функционална во секој аспект, си гледаш кочници, си гледаш гуми и крај краева имате тон туторијали по нет за како да прегледате возило просто е како грав, поправка на дефекти не е ама има основни работи преку кои што се гледа дали возилото е функционално, и ако очекувате некој да направи сервис, да смени гуми, да ти среди кочници и да ти речи еве ти количе тип топ и вози го ти си се заебал вкрај, затоа ќе си гледаш на цената да си оставиш простор за да си смениш каиши, ролери, водена пумпа, масло, значи без ова нема возење, кочниците исто така или кочи или не кочи ако си без осет нема да видиш дали кочи колата ако има ДИСК крив пукнат ќе има звук, ќе треси ќе праи нешто возилото, гумите се гледаат плус имате година на производство на секоја гума, имате очи и гледајте не седете со рацете во џебови кога ќе гледате возило.
И нормално дека никој нема да ти речи а ни вие нема да речите колава не чини ама дај ми ти мене 3000евра лупам и среди си ја после хах.
И не, не препродавам коли или слични чуда.