Внимавајте: Крадење на каса

Srcee

Unforgettable
Член од
29 април 2008
Мислења
5.275
Поени од реакции
3.496
Друга работа велиш дека не смееш да си минус или плус е како еве на пример јас секогаш ситните пари ако се помалку од 5ден ги оставам не ги земам и рачунај 20муштерии да имаш денеска по просек од 2ден што оставале тоа се 40ден и на крај од смена ти иде инспекција и кое е твоето оправдување???
Така шарено. Не смеат да се денар плус/минус, бидејќи ако им дојде инспекција ќе ги затвори привремено и ќе им напрати казна од неколку илјади евра.

Во последно време, кога и да одам во некој голем супермаркет, јас ќе им речам, не треба денар/два/три кусур, ама они ми враќаат. Сегде.
 
Член од
15 март 2013
Мислења
955
Поени од реакции
620
Се регистрирав на форумов само ради темава. Имам работено во Тинекс и тоа на каса. Што се однесува до цените имате целосно право да се лутите и дури и да ја тужите фирмата. Но не се виновни вработените туку самиот менаџмент зашто не знае да работи. Како прво им фалат луѓе за работа, тие што се на каса брзаат цените да ги сменат па затоа ако имате приметено на касите секогаш има само по една до две касиерки. Прво компијутерски се сменети цените па после вработените трчаат ко луди без глава да ги сменат цените и тука настануваат грешки и затоа после неточни цени. Од што има недостиг на вработени затоа и такви грешки кои муштериите ги плаќаат. Што се однесува до намерното крадење не можам да кажам со сигурност дека нема зашто на крај секој човек за себе одговара, но тој што е на каса не смее ни во минус ни во плус да биде, а грешки се случуваат. Инаку на касиерките им кратат и од така малата плата ако се во минус. Пребројте си ги парите секогаш одма откако ќе ги примите. А ако се во плус може и работно место да изгубат. Инаку тие луѓе таму се толку преоптоварени со работа и смачено им е од третманот на газдите што секако резултира со ниска услужливост кон муштериите. А и да е во плус касиерката нема начин како да ги земе парите зашто точно над неа има камери, зборам за Тинекс и големите маркети како Веро, СП итн, иако имам заприметено дека и малите продавнички сега ова го практикуваат. Значи крадењето не е намерно туку се работи во повеќето случаи за грешка бидејќи да работиш осум саати со пари и да броиш и рачунаш епа мозокот и на најјакиот математичар има да се замори. Следен пат одма на каса бројте ги парите. И ако треба ќе реагирате до шеф ама смирено.
--- надополнето: 20 март 2013 во 17:06 ---

Е не ми е јасно тука сега нешто како таа тебе те крадела а не ти го ни наплатила производот,она не те украла тебе туку фактички ради нејзина грешка и расеаност нанела штета на фирмата.
--- надополнето: 20 март 2013 во 17:15 ---
:pos::pos::pos::pos::pos::facepalm:

:P
--- надополнето: 20 март 2013 во 17:25 ---

што не си го викнал шефот, не смее да не ти даде сметка, и си требал да реагираш за денарот. Ако треба ќе ја викнеш со тебе до рафт и ќе покажеш дека има цена од 19 денари.
Ма не е битно!За еден денар ли ќе одам да се расправам.Воопшто и не ми беше за денарот туку повеќе за претходните пати.Јас разбирам дека навистина се многу 8 саати и дека може да се случи грешка,ама како само кај неа се случуваат грешки.Тоа е малку чудно нели.:unsure: И не дека не ми го наплатила производот.Лошо си разбрала!Производот е или дупло платен т.е сум земал еден а ми се наплатени два,или пак во втор случај куцнат т.е наплатен ми е производ кој воопшто и не сум го купил.:)
--- надополнето: 22 март 2013 во 02:42 ---
Се регистрирав на форумов само ради темава. Имам работено во Тинекс и тоа на каса. Што се однесува до цените имате целосно право да се лутите и дури и да ја тужите фирмата. Но не се виновни вработените туку самиот менаџмент зашто не знае да работи. Како прво им фалат луѓе за работа, тие што се на каса брзаат цените да ги сменат па затоа ако имате приметено на касите секогаш има само по една до две касиерки. Прво компијутерски се сменети цените па после вработените трчаат ко луди без глава да ги сменат цените и тука настануваат грешки и затоа после неточни цени. Од што има недостиг на вработени затоа и такви грешки кои муштериите ги плаќаат. Што се однесува до намерното крадење не можам да кажам со сигурност дека нема зашто на крај секој човек за себе одговара, но тој што е на каса не смее ни во минус ни во плус да биде, а грешки се случуваат. Инаку на касиерките им кратат и од така малата плата ако се во минус. Пребројте си ги парите секогаш одма откако ќе ги примите. А ако се во плус може и работно место да изгубат. Инаку тие луѓе таму се толку преоптоварени со работа и смачено им е од третманот на газдите што секако резултира со ниска услужливост кон муштериите. А и да е во плус касиерката нема начин како да ги земе парите зашто точно над неа има камери, зборам за Тинекс и големите маркети како Веро, СП итн, иако имам заприметено дека и малите продавнички сега ова го практикуваат. Значи крадењето не е намерно туку се работи во повеќето случаи за грешка бидејќи да работиш осум саати со пари и да броиш и рачунаш епа мозокот и на најјакиот математичар има да се замори. Следен пат одма на каса бројте ги парите. И ако треба ќе реагирате до шеф ама смирено.
--- надополнето: 20 март 2013 во 17:06 ---

Е не ми е јасно тука сега нешто како таа тебе те крадела а не ти го ни наплатила производот,она не те украла тебе туку фактички ради нејзина грешка и расеаност нанела штета на фирмата.
--- надополнето: 20 март 2013 во 17:15 ---
:pos::pos::pos::pos::pos::facepalm:

:P
--- надополнето: 20 март 2013 во 17:25 ---

што не си го викнал шефот, не смее да не ти даде сметка, и си требал да реагираш за денарот. Ако треба ќе ја викнеш со тебе до рафт и ќе покажеш дека има цена од 19 денари.
Ма не е битно!За еден денар ли ќе одам да се расправам.Воопшто и не ми беше за денарот туку повеќе за претходните пати.Јас разбирам дека навистина се многу 8 саати и дека може да се случи грешка,ама како само кај неа се случуваат грешки.Тоа е малку чудно нели.:unsure: И не дека не ми го наплатила производот.Лошо си разбрала!Производот е или дупло платен т.е сум земал еден а ми се наплатени два,или пак во втор случај куцнат т.е наплатен ми е производ кој воопшто и не сум го купил.:)
 
Член од
20 март 2013
Мислења
7
Поени од реакции
6
Ма не е битно!За еден денар ли ќе одам да се расправам.Воопшто и не ми беше за денарот туку повеќе за претходните пати.Јас разбирам дека навистина се многу 8 саати и дека може да се случи грешка,ама како само кај неа се случуваат грешки.Тоа е малку чудно нели.:unsure: И не дека не ми го наплатила производот.Лошо си разбрала!Производот е или дупло платен т.е сум земал еден а ми се наплатени два,или пак во втор случај куцнат т.е наплатен ми е производ кој воопшто и не сум го купил.:)[/quote]



што да ти кажам друг пат јас да бев на твое место абе баш директно право кај неа, ако ми направи истата касиерка повеќе пати грешки а и за денар не ми се извини тогаш ќе реагирам. Прво смирено на неа ќе и кажам а потоа ако уште еднаш се случи кај препоставен.
 

maricka

...
Член од
2 ноември 2009
Мислења
175
Поени од реакции
486
Мене најчесто ми се случува да земам некој производ на кој цената на рафтот е сосема поинаква од таа на касата. На пример земам фарба Garnier на рафтот имаше цена 116, и си викам ефтина била па ајде и две земав, купив и мн други работи, и плаќам на каса, си излегувам, па ај дома ја гледам фискалната сметка и фарбата да ти била 147 денари.
 

SpiderWeb

ја заменува титулата под името во вашите мислења.
Член од
12 мај 2008
Мислења
632
Поени од реакции
622
Mankind, сакам да те прашам за промената на цени. Кога дирекцијата на Тинекс ги променува цените, промената е само на касата, а вработените ја имаат обврската да ја променат цената на рафтот? Јас имам забележано (не знам дали беше во Тинекс), но на касата трепка една нотификација дека има промена на цени на тој и тој артикл. Многу глупаво е да се менуваат цени во 12:00, тоа треба да се прави од сабајле и се да е ажурирано навреме. И уште едно прашање, претпоставувам дека промената на цени е повеќе намаление отколку зголемување? Јас купував шише вино што беше 146 денари на рафт, а потоа во сметката видов 150 денари, малку ми е нелогично да ја кренат цената (на рафтот немаше етикета намалување од оние зелените или слично), доколку тоа беше случај, не би ми било толку чудно да има различни цени.
 

Sky*

Не биди коцкест.
Член од
12 август 2011
Мислења
5.653
Поени од реакции
7.300
Mankind, сакам да те прашам за промената на цени. Кога дирекцијата на Тинекс ги променува цените, промената е само на касата, а вработените ја имаат обврската да ја променат цената на рафтот? Јас имам забележано (не знам дали беше во Тинекс), но на касата трепка една нотификација дека има промена на цени на тој и тој артикл. Многу глупаво е да се менуваат цени во 12:00, тоа треба да се прави од сабајле и се да е ажурирано навреме. И уште едно прашање, претпоставувам дека промената на цени е повеќе намаление отколку зголемување? Јас купував шише вино што беше 146 денари на рафт, а потоа во сметката видов 150 денари, малку ми е нелогично да ја кренат цената (на рафтот немаше етикета намалување од оние зелените или слично), доколку тоа беше случај, не би ми било толку чудно да има различни цени.
Ај јас ќе пробам да ти објаснам.
Вака при промена на цена вработениот треба да ја смени цената на производот.
На компјутерот ти покажува пример има промена на 1 артикал, отварш и гледаш кој артикал има промена.
Цена се менува и кога има намаление и кога се покачува.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom