@cool@
Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
- Член од
- 2 јуни 2007
- Мислења
- 23.601
- Поени од реакции
- 27.109
Интимниот живот го контролирала црквата
Секс во средниот век
Согласно црковниот указ жената за време на половиот акт била должна да се однесува скромно и тивко, то ест да лежи мирно, колку може помалку да мрда -дури и ич , да не испушта никакви звуци и слично , ноќницата при тоа никако да не се соблекува . И мажот изненадно во касни саати се враќа дома од лов се упатува во спалната соба кај жена си и го исполнува својот сопружички долг . Мора да се нагласи дека жената се однесувала токму онака како што е погоре наведено , то ест била ладна и глас не испуштала , а на утрото се покажало дека таа уште вечерта додека маж и бил на лов веќе била мртва. Таа историја дошла до самиот папа, и после тоа бил донесен указ во кој жените во тие моменти на исполнување на својата обврска мораат одвреме навреме да покажуваат знаци дека се живи .Накратко црквата ја симнала забраната за апсолутна пасивност на жените .
Во тие времиња сексуалниот живот на човекот бил под целосна контрола од црквата - свештениците.
Но,во исто време самите тие контролори- свештеници биле многу љубопитни и сакале се’ да знаат за интимниот живот - односно што се случува во постелите на мирјаните. .
Сексуалните пози : Никакво разнообразие
Црквата диктирала како имено треба луѓето да имаат секс . Сите пози освен «мисионерската» се сметале за грев и биле забранети .
Забранети биле и оралниот и аналниот секс како и мастурбацијата - затоа што тие видови на контакт не водат кон зачнување и раѓање деца . Сите оние кои не се придржувале строго кон забраните - биле казнувани и тоа сурово- три години покајување и служење на црквата за секс во било која од „девијантните“ пози. А како дознавале?!- На нив доброволно им раскажувале луѓето на исповед- освен тоа „ Сподели со мене чедо , како ноќеска ја имаше жена ти?
Burchard of Worms дури ја направил и скалата на сексуални гревови на пример за мастурбација мажот се казнувал со 40 до година дена на леб и вода . Десет дена на леб и вода ги казнувале доколку имал секс во некоја недопуштена поза, или со бремена жена, или ако таа била «нечиста» (менструација). за секс во недела четири дена на леб и вода, а за секс за време на христијански праздници – 40 дена. Времетраењето на казната се намалувала на половина, ако мажот бил пијан.
Интересно е и ова од Бурхард во однос на женската сексуалност, свештениците им поставувале на жените прашања : дали користеле некаков афродизијак ( ако е да, две години казна) ,дали имале секс со други жени (пет години казна ),со животни (седум години), дали абортирале (десет години казна), дали голтале сп..ма (казна седум години) или ставале од својата менструална крв во јадење или пијалок на мажот за да ги возбудат (пет години казна). Според мислењето на проповедникот секое дејсвие кое води кон сексуално возбудување е грев- такви биле: говорењето на разни „прљави„ ствари или смеењето над нив, пеењето или слушањето на некои„еротски песни„ капењето во заедничка бања , како и пипкањето и бакнувањето на женските гради и гениталии
Некои теолози од тоа време предлагале помеко оценување на половите контакти , например, распоредување на допустливите пози по ред на нивната грешност : 1) мисионерска, 2) на страна, 3) седечка, 4) стоејќи, 5) одзади. Богоугодна била само првата -а останатите се сметале за «морално сомнителни», но не и грешни. Во основа, причина за нивната„ мекост „ била што имало неретко луѓе кои страдале од дебелина и не биле во состојба да се занимаваат со секс само во безгрешната поза а Црквата не можела да му излезе на страдалникот во пресрет .
Хомосексуализмот: Само смртна казна
Позицијата на Црквата во однос на хомосексуализмот била јасна- ни под каков предлог! Содомијата била окаректеризирана како «против природата » и «богопротивно» поведение и се казнувала со смртна казна за да се истера од нив демонот или да се искупат за гревовите - Но постојат и записи каде некои претставници на високото општество сепак го практикувале хомосексуализмот - таков пример бил англискиот крал Ричард I, кој пред да се сретне со својата идна жена бил во сексуална врска со својот брат. Исто така има запис -да кралот за време на своиите посети во Франција «јадел од еден тањир » со францускиот крал Филип II, а ноќите «спиел во иста постела со него и имал страсна љубов ».
Сексуална дисфункција: на болниот гаќите долу
Ако мажот од некакви причини неможел да се занимава со секс Црквата испраќала кај него «приватни детективи » — просветлени од опитните селски жени , кои им го разгледувале «достоинството» и оценувале во каква состојба е , обидувајќи се да ја појаснат причината за неговата полова немоќ . Ако пенисот бил деформиран или имал други патологии, Црквата давала дозвола за развод поради неспособноста на мажот за продолжување на родот
--- надополнето: 5 ноември 2013 во 19:46 ---
текстот е превземен од украински сајт и преведен , така да линкот и нема којзнае колку да ви значи и да го постирам
Секс во средниот век
Согласно црковниот указ жената за време на половиот акт била должна да се однесува скромно и тивко, то ест да лежи мирно, колку може помалку да мрда -дури и ич , да не испушта никакви звуци и слично , ноќницата при тоа никако да не се соблекува . И мажот изненадно во касни саати се враќа дома од лов се упатува во спалната соба кај жена си и го исполнува својот сопружички долг . Мора да се нагласи дека жената се однесувала токму онака како што е погоре наведено , то ест била ладна и глас не испуштала , а на утрото се покажало дека таа уште вечерта додека маж и бил на лов веќе била мртва. Таа историја дошла до самиот папа, и после тоа бил донесен указ во кој жените во тие моменти на исполнување на својата обврска мораат одвреме навреме да покажуваат знаци дека се живи .Накратко црквата ја симнала забраната за апсолутна пасивност на жените .
Во тие времиња сексуалниот живот на човекот бил под целосна контрола од црквата - свештениците.
Но,во исто време самите тие контролори- свештеници биле многу љубопитни и сакале се’ да знаат за интимниот живот - односно што се случува во постелите на мирјаните. .
Сексуалните пози : Никакво разнообразие
Црквата диктирала како имено треба луѓето да имаат секс . Сите пози освен «мисионерската» се сметале за грев и биле забранети .
Забранети биле и оралниот и аналниот секс како и мастурбацијата - затоа што тие видови на контакт не водат кон зачнување и раѓање деца . Сите оние кои не се придржувале строго кон забраните - биле казнувани и тоа сурово- три години покајување и служење на црквата за секс во било која од „девијантните“ пози. А како дознавале?!- На нив доброволно им раскажувале луѓето на исповед- освен тоа „ Сподели со мене чедо , како ноќеска ја имаше жена ти?
Burchard of Worms дури ја направил и скалата на сексуални гревови на пример за мастурбација мажот се казнувал со 40 до година дена на леб и вода . Десет дена на леб и вода ги казнувале доколку имал секс во некоја недопуштена поза, или со бремена жена, или ако таа била «нечиста» (менструација). за секс во недела четири дена на леб и вода, а за секс за време на христијански праздници – 40 дена. Времетраењето на казната се намалувала на половина, ако мажот бил пијан.
Интересно е и ова од Бурхард во однос на женската сексуалност, свештениците им поставувале на жените прашања : дали користеле некаков афродизијак ( ако е да, две години казна) ,дали имале секс со други жени (пет години казна ),со животни (седум години), дали абортирале (десет години казна), дали голтале сп..ма (казна седум години) или ставале од својата менструална крв во јадење или пијалок на мажот за да ги возбудат (пет години казна). Според мислењето на проповедникот секое дејсвие кое води кон сексуално возбудување е грев- такви биле: говорењето на разни „прљави„ ствари или смеењето над нив, пеењето или слушањето на некои„еротски песни„ капењето во заедничка бања , како и пипкањето и бакнувањето на женските гради и гениталии
Некои теолози од тоа време предлагале помеко оценување на половите контакти , например, распоредување на допустливите пози по ред на нивната грешност : 1) мисионерска, 2) на страна, 3) седечка, 4) стоејќи, 5) одзади. Богоугодна била само првата -а останатите се сметале за «морално сомнителни», но не и грешни. Во основа, причина за нивната„ мекост „ била што имало неретко луѓе кои страдале од дебелина и не биле во состојба да се занимаваат со секс само во безгрешната поза а Црквата не можела да му излезе на страдалникот во пресрет .
Хомосексуализмот: Само смртна казна
Позицијата на Црквата во однос на хомосексуализмот била јасна- ни под каков предлог! Содомијата била окаректеризирана како «против природата » и «богопротивно» поведение и се казнувала со смртна казна за да се истера од нив демонот или да се искупат за гревовите - Но постојат и записи каде некои претставници на високото општество сепак го практикувале хомосексуализмот - таков пример бил англискиот крал Ричард I, кој пред да се сретне со својата идна жена бил во сексуална врска со својот брат. Исто така има запис -да кралот за време на своиите посети во Франција «јадел од еден тањир » со францускиот крал Филип II, а ноќите «спиел во иста постела со него и имал страсна љубов ».
Сексуална дисфункција: на болниот гаќите долу
Ако мажот од некакви причини неможел да се занимава со секс Црквата испраќала кај него «приватни детективи » — просветлени од опитните селски жени , кои им го разгледувале «достоинството» и оценувале во каква состојба е , обидувајќи се да ја појаснат причината за неговата полова немоќ . Ако пенисот бил деформиран или имал други патологии, Црквата давала дозвола за развод поради неспособноста на мажот за продолжување на родот
--- надополнето: 5 ноември 2013 во 19:46 ---
текстот е превземен од украински сајт и преведен , така да линкот и нема којзнае колку да ви значи и да го постирам