M
mordekaj
Гостин
И тоа со една софраТи ко да не знаеш дека у мк сите се професионални шофери за сите категории со положена само една категорија.
И тоа со една софраТи ко да не знаеш дека у мк сите се професионални шофери за сите категории со положена само една категорија.
Знам дека е релативно лесно. 18 месеци возев вилушкар секој ден.После сето воа шо го наброја сеуште мислиш дека е лесно?
Одкога ќе го навикниш,да лесно е,ама не е само седни и шибај.
Пази аголот да не ти е преголем за да не удараат во вертикалните шини по кои ти се движи рамката на вилушките.Ако се полни е полесно и пониски се палетите и убаво намотани со најлон ,но кога се растоварат празни,прицврстени се само со најлон(еден слој),а високи околу 2 метри(не ме држи за збор) и цело време се нишаат .иначе на растоварање мораш да подесиш агол,т.е да ги навалиш малку накај тебе,баш у тој момент се дешава оние најгоре да се скршат
каде можам да ги најдам тестовите за полагање на вилушкар,се уште не ги разбирам аголот од која страна е,може малку да напишеш.Знам дека е релативно лесно. 18 месеци возев вилушкар секој ден.
Пази аголот да не ти е преголем за да не удараат во вертикалните шини по кои ти се движи рамката на вилушките.
Позафркнато е да растовараш/товараш гипс картон. Или железо додека врне.... Ништо живо не го запира кога ќе почне да се лизга заради лоша преценка на тежиште или агол...