Да возиш вилушкар е лесно,ама да пренесуваш товар или да товараш или растовараш со него па баш и не е така лесно.Толку е просто и лесно да возиш виљушкар а бараат дозвола.
Кој знае може ќе им текне и дозвола за велосипед да имаш само за да се полни трулиот буџет.
Не е и премногу тешко. Најтешко е да се свикне фактот што управувањето е на задната оска. И треба многу осет за простор, внимание, и стабилна рака за контрола на самите вилушки.Да возиш вилушкар е лесно,ама да пренесуваш товар или да товараш или растовараш со него па баш и не е така лесно.
Пробај растоварај палета со тегли од шлепер да видиш колку е лесно.Толку е просто и лесно да возиш виљушкар а бараат дозвола.
Кој знае може ќе им текне и дозвола за велосипед да имаш само за да се полни трулиот буџет.
Ако се полни нема никаков проблем. Ако се празни, и се прицврстени доволно, исто нема проблем. Само треба да внимаваш на вилушките под кој агол влегуваат во палетата, и полека со рачките за хидраулка, и кочниците. Без нагли движења.Пробај растоварај палета со тегли од шлепер да видиш колку е лесно.
Дозвола, тестови, полагања. Не е само земи и носи.Толку е просто и лесно да возиш виљушкар а бараат дозвола.
Кој знае може ќе им текне и дозвола за велосипед да имаш само за да се полни трулиот буџет.
Ако се полни е полесно и пониски се палетите и убаво намотани со најлон ,но кога се растоварат празни,прицврстени се само со најлон(еден слој),а високи околу 2 метри(не ме држи за збор) и цело време се нишаат .иначе на растоварање мораш да подесиш агол,т.е да ги навалиш малку накај тебе,баш у тој момент се дешава оние најгоре да се скршатАко се полни нема никаков проблем. Ако се празни, и се прицврстени доволно, исто нема проблем. Само треба да внимаваш на вилушките под кој агол влегуваат во палетата, и полека со рачките за хидраулка, и кочниците. Без нагли движења.
Дозвола, тестови, полагања. Не е само земи и носи.
Конкурираш за работа кажуваш дека знаеш виљушкљр да управуваш,те седнува одговорниот на виљушкар и ти кажува да истовариш една палета.Пробај растоварај палета со тегли од шлепер да видиш колку е лесно.
На одреден период има тестирања. Полагања.Конкурираш за работа кажуваш дека знаеш виљушкљр да управуваш,те седнува одговорниот на виљушкар и ти кажува да истовариш една палета.
Нормално ти знаеш без проблем ја истовараш палетата ја носиш во магацин со тоа докажуваш дека знаеш да управуваш.
Е сега ако си брз и прецизен на помал простор ќе собереш повеќе палети ама со искуство се се стекнува
После сето воа шо го наброја сеуште мислиш дека е лесно?Не е и премногу тешко. Најтешко е да се свикне фактот што управувањето е на задната оска. И треба многу осет за простор, внимание, и стабилна рака за контрола на самите вилушки.
Ти ко да не знаеш дека у мк сите се професионални шофери за сите категории со положена само една категорија.После сето воа шо го наброја сеуште мислиш дека е лесно?
Одкога ќе го навикниш,да лесно е,ама не е само седни и шибај.