Веганизам/Вегетаријанизам

Член од
19 март 2012
Мислења
Поени од реакции
Зашто, ради заситени масти и други адитиви?
Заради макро и микро нутритивен состав. Смоки рибици ти е процесирана храна со хемикалии, засилувачи на вкус, растително масло и јаглехидрати со 0 микронутриенти. Јајцето е се спротивно, неспоредливо многу поздраво него ли тоа процесирано срање.

Член од
8 февруари 2020
Мислења
Поени од реакции

... the Bidens served caviar and butter-poached lobster for a first-course, Calotte of beef and watercress and sunchoke salad for the main. Trump went with goat cheese gateau with tomato jam, and a rack of lamb. Though the two dinners would share a dessert: crème fraiche ice cream
1. Сакаат неприметно да ги снема со зголемување на холестеролот.
2. Докторите им се рамноземјаши.
3. Маркетинг пред народ, а после веганско мени им носат.

:toe:

Член од
13 јули 2006
Мислења
Поени од реакции
Ова е во склад со тоа што го гледам од пријатели кои се вегани.

Член од
29 јуни 2014
Мислења
Поени од реакции
@Goyathlayyy детево пред нервен слом е ради емоџи, замисли да му извадиш кременадла на маса, ќе се онесвести

Член од
17 септември 2022
Мислења
Поени од реакции
@Goyathlayyy детево пред нервен слом е ради емоџи, замисли да му извадиш кременадла на маса, ќе се онесвести
Its sou trigering.... ne znam ron... ovaj povekje ti go razbirash i kajgandziiiite ko tebe... te imam posvedoceno nekolko pati taka istrigeriran prijavuvash mislenja ko ovaj sho prakjal mejlovi uf epl....

Член од
13 јули 2006
Мислења
Поени од реакции
На сите ќе му дојди умот кога ќе го сјебат организмот. Само мал број на луѓе имаат корист од исклучиво Веганска исхрана.

Bear Grylls 'embarrassed' by his vegan advocacy and regrets cookbook
Adventurer, who has advocated a vegetable-only diet for most of his career has made a complete U-turn and only eats meat now

“I was vegan quite a few years ago – in fact, I wrote a vegan cookbook - and I feel a bit embarrassed because I really promoted that,” the 48-year-old said in an interview with PA.

“I thought that was good for the environment and I thought it was good for my health. And through time and experience and knowledge and study, I realised I was wrong on both counts.”

“And out of all the different things I do for my health, I think that’s probably been the biggest game-changer, in the sense of improving my vitality, wellbeing, strength, skin and gut. - “It’s just been getting away from the processed stuff and making the predominant thing in my diet red meat and liver and the natural stuff – fruit, honey, that sort of thing. It’s just about finding a more ancestral way of living,” he said.

Kajgana Shop

На врв Bottom