Јадењето на животни НЕ Е валиден аргумент против барањето да се испита случајов и други случаи со мачење или убивање на животни. Зарем по толку изнапишани и прочитани теми само на форумов за оваа работа немате да напишете нешто пооригинално и во контекст? Во најмала рака тој одговор е red herring.
Прво усмртувањето на животни со цел на исхрана се врши колку што е можно побезболно и похумано, и е со цел да се задоволи една од најосновните човекови потреби, односно да се прехрани, и кон тоа не се гледа со понижување на животното, туку напротив, дури и со почит што на човека му овозможило храна.
Додека, со убивањето и измачувањето на животни, освен што најнормално се предизвикува непотребна болка и страв на самото животно што е дел од самата причина да се биде против измачувањето на животни како инцидент, тоа претставува доказ и за непожелниот ментален склоп на сторителот и средство за предвидување на понатамошни насилства и инциденти што може да се избегнат со рехабилитација.
Иако жал ми е за животните, сепак за мене, за да се реагира за овој и слични инциденти, пресуден ми е човечкиот фактор, и менталниот склоп на сторителот кој треба да се лекува, и за идните можни инциденти во кои жртви може да се луѓе.
Самото уживање во измачувањето и правењето на тоа со цел на забава и сатисфакција укажува на потребата тие луѓе психијатриски да се опсервираат.
А што се однесува до карневалот, иако и мене никогаш не ми бил интересен и не сум го гледал како да има некоја културна или традиционална вредност, самото ова покажува дека работите кои се земаат како традиција мора да се преиспитуваат во согласност со модерните културни вредности, не смееме да остануваме робови на религиски или традиционални вредности кои се надминати во современото живеење.
Кај нас пес и кокошки, во Франција 12 луѓе, а во Африка илјадници, исти се причините, само модерната култура имала поголемо влијание врз крајниот исход кај нашите.
Прво усмртувањето на животни со цел на исхрана се врши колку што е можно побезболно и похумано, и е со цел да се задоволи една од најосновните човекови потреби, односно да се прехрани, и кон тоа не се гледа со понижување на животното, туку напротив, дури и со почит што на човека му овозможило храна.
Додека, со убивањето и измачувањето на животни, освен што најнормално се предизвикува непотребна болка и страв на самото животно што е дел од самата причина да се биде против измачувањето на животни како инцидент, тоа претставува доказ и за непожелниот ментален склоп на сторителот и средство за предвидување на понатамошни насилства и инциденти што може да се избегнат со рехабилитација.
Иако жал ми е за животните, сепак за мене, за да се реагира за овој и слични инциденти, пресуден ми е човечкиот фактор, и менталниот склоп на сторителот кој треба да се лекува, и за идните можни инциденти во кои жртви може да се луѓе.
Самото уживање во измачувањето и правењето на тоа со цел на забава и сатисфакција укажува на потребата тие луѓе психијатриски да се опсервираат.
А што се однесува до карневалот, иако и мене никогаш не ми бил интересен и не сум го гледал како да има некоја културна или традиционална вредност, самото ова покажува дека работите кои се земаат како традиција мора да се преиспитуваат во согласност со модерните културни вредности, не смееме да остануваме робови на религиски или традиционални вредности кои се надминати во современото живеење.
Кај нас пес и кокошки, во Франција 12 луѓе, а во Африка илјадници, исти се причините, само модерната култура имала поголемо влијание врз крајниот исход кај нашите.
Последно уредено: