- Член од
- 11 мај 2010
- Мислења
- 2.952
- Поени од реакции
- 714
веке некое време по нет го следам напредокот на овој тип на гуми за автомобили, автобуси, камиони па дури и градежни машини ERW -energy return weel (тркало што ја враќа енергијата) ... всушност се работи за израчуната спрега на отпор и тежина на возилото во однос на земјината тежа. пресметаната спрега (отпор) на федерите или металот би требало да го замени она што е притисок на воздух во гумите... е сега мене ме мачеше дали е тоа стандарден отпор на секое тркало по димензија или...? затоа што и сами знаете дека за секоја кола според тежината се пумпаат гумите соодветно како што рекол производителот.. како и да е, иноваторот за овој тип на гуми е верувале или не американец. се вика Брајан Русел. тој прв го иновирал овој начин на поставување на гуми на тркалата и тврди дека ова е по безбедно, по цврсто и по сигурно одколку досегашните стандардни гуми на пумпање.
еве го неговото презентирање на нет:
понатака некои слични иновации заштитиле и патентирале и јапанците. оваа технологија нашла примена кај градежни машини и секако во армијата. на следниве 2 клипа ке видите презентација на возило од армијата и на градежна машина...
јас начелно, од сите видеа што ги видов до денес не најдов и не видов некаков соодветен доказ дека се по безбедни. се разбира, ако сите елементи на стандардна гума се задржани, а исфрлен е моментот на дупната или експлодирана гума, тогаш да.. само во тој сегмент овие би биле подобри а во друг сегмент кој...?
исто така тврдат дека заштедува и до 50% од трошокот на возење на автомобилот.. како? со намаленото триење на асвалтот... па уаууу... не треба да си глуп за да сватиш, дека ако го намалиш триењето на асвалтот, тогаш и безбедноста ти се намалува, затоа што кочниот траг ти се зголемува...
како и да е, едно тест видео помеѓу овие нови гуми и стар тип на гума со иста димензија:
еве го неговото презентирање на нет:
понатака некои слични иновации заштитиле и патентирале и јапанците. оваа технологија нашла примена кај градежни машини и секако во армијата. на следниве 2 клипа ке видите презентација на возило од армијата и на градежна машина...
јас начелно, од сите видеа што ги видов до денес не најдов и не видов некаков соодветен доказ дека се по безбедни. се разбира, ако сите елементи на стандардна гума се задржани, а исфрлен е моментот на дупната или експлодирана гума, тогаш да.. само во тој сегмент овие би биле подобри а во друг сегмент кој...?
исто така тврдат дека заштедува и до 50% од трошокот на возење на автомобилот.. како? со намаленото триење на асвалтот... па уаууу... не треба да си глуп за да сватиш, дека ако го намалиш триењето на асвалтот, тогаш и безбедноста ти се намалува, затоа што кочниот траг ти се зголемува...
како и да е, едно тест видео помеѓу овие нови гуми и стар тип на гума со иста димензија: