А сега нешто сосема поинакво....

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Ова второво веќе личи на возно моторче :) А за Гоки-Сан Андроник доволно напиша. Инаку само би додал... Запримети појаките брзински мотори напред имаат по 2 дискови... (а назад еден зашто има моторно кочење). На обичен мотор од 1.000 кубици кога му се потребни 2 диска напред за сопирање, ваков прототип со толкава ѕверка под него замисли што треба за да запре. Можеби падобран да се отвара од позади.
 

Член на раководството

Форевер тугедер
Член од
15 март 2006
Мислења
698
Поени од реакции
20
Не е кизнај колку јак оној звездест мотор (првата слика) е 100 КС што е помалку од некои вообичаени мотори што се возат низ улиците во Македонија.
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.687
Не ја гледај коњажата... Гледај кубикажа и њутон-метри т.е. силата која ја има на повлекување и забрзување. А и тежината на 6 или 8 цилиндарскиот ѕвездест мотор (незнам колку е точно) гарант е поголема од 4 цилиндарскиот реден.
 

Член на раководството

Форевер тугедер
Член од
15 март 2006
Мислења
698
Поени од реакции
20
Тежината обично е во “корист“ на линиски мотори, значи звездет мотор е полесен од линискиот, е сега кочење има врска со брзина и маса но не и њутн метри, така да овие со звездасти мотори ако се по тежина тука негде со обичните не би имало некои посебни потреби за додатни механизми или кочиони системи. Ова е чопер со 100 коња и веројатно е “дотеран“ за тој стил на возење (не ми се верува дека достигнува и 200 на сат максимално)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom