- Член од
- 4 април 2006
- Мислења
- 9.179
- Поени од реакции
- 3.072
[media]http://www.youtube.com/watch?v=SO-YLIj_xwo[/media]Ан-225 Мрија (украински: Ан-225 Мріја, НАТО назив: Козак) е стратешко транспортно
летало кое било конструирано од Антонов, и претставува најголем досега конструиран
авион, според најприфатливата и најприфатената мерка [1], максимална вкупна тежина
при полетување. Дизајнот, наменет за транспорт на вселенскиот орбитер Буран,
претставува зголемена верзија на Ан-124 Руслан. Мрија (Мріја) значи „сон“
(инспирација) на украински.
Со максимална вкупна тежина од 640 тони, Ан-225 е најтешкото и најголемото летало во
светот. Хјуз Х-4 Херкулес, попознат како „Spruce Goose“, имал поголем распон на
крилата и поголема просечна височина, но е значително покус, а и полесен поради тоа
што бил конструиран од полесни материјали. Покрај тоа, Херкулес летал само еднаш, и
не многу високо, со што Ан-225 е најголемото летало во светот кое полетало повеќе
пати.[2] Ан-225 е исто така поголем отколку патничкиот авион Ербас А380, и значително
поголем отколку Антонов Ан-124, 747-400ЕРФ, Ц-5 Галакси, најблиските еквивалентни
тешки товарни авиони.
Во ноември 2004, FAI го сместила Ан-225 во Гинисовата Книга на Рекорди поради своите
240 рекорди.
Ан-225 бил дизајниран за Советската вселенска програма како замена за Мјасишчев ВМ-Т.
Способен да ги подигне деловите на ракетата Енергиа и шатлот Буран, неговата мисија и
цели биле скоро идентични на оние на Ербас Белуга и американскиот авион носач на
шатл.
Ан-225 е продолжение на неговиот претходник Ан-124. За да се справи со потребите на
неговата нова улога, биле додадени додатоци во вид на буре на трупот погоре и подолу
од крилата, кои исто така биле продолжени во внатрешноста на трупот. Уште два Лотарев
Д-18 мотори биле додадени на новите основи на крилата, со што авионот имал шест, и
бил дизајниран систем на опрема за слетување со зголемен капацитет со 32 тркала.
Задната товарна врата и рампа на Ан-124 биле отстранети за да се заштеди на тежина, и
опашката била променета од единечен вертикален стабилизатор во двојна опашка со
прекумерен хоризонтален стабилизатор. Двојната опашка станала потребна со оглед на
тоа што било потребно да се пренесуваат многу големи и тешки надворешни товари, кои
би ја нарушиле аеродинамиката на нормална опашка. За разлика од Ан-124, Ан-225 не бил
наменет за тактичко пренесување на товар.
Ан-225 летал за прв пат на 21 декември 1988. Биле нарачани две летала, но само еден
Ан-225 (број на опашка UR-82060) е моментално во употреба. Авионот е комерцијално
достапен за употреба при пренесување на ултра-тежок и прекумерен товар, до 250.000 kg
внатрешно или 200.000 kg на горниот дел од трупот. Товарот на горниот дел од трупот
може да достигне должина до 70 m. Втор Aн-225 бил делумно конструиран за време на
доцните 1980-ти за употреба од страна на Советската вселенска програма. По распадот
на Советскиот Сојуз во 1990 и откажувањето на вселенската програма Буран,
единствениот Ан-225 бил затворен во хангар. Шесте мотори од марката „Лотарев“ биле
отстранети за употреба на авиони Ан-124, и рамката на вториот Ан-225 (блиску до
комплетирање, без мотори) била исто така расклопена.
летало кое било конструирано од Антонов, и претставува најголем досега конструиран
авион, според најприфатливата и најприфатената мерка [1], максимална вкупна тежина
при полетување. Дизајнот, наменет за транспорт на вселенскиот орбитер Буран,
претставува зголемена верзија на Ан-124 Руслан. Мрија (Мріја) значи „сон“
(инспирација) на украински.
Со максимална вкупна тежина од 640 тони, Ан-225 е најтешкото и најголемото летало во
светот. Хјуз Х-4 Херкулес, попознат како „Spruce Goose“, имал поголем распон на
крилата и поголема просечна височина, но е значително покус, а и полесен поради тоа
што бил конструиран од полесни материјали. Покрај тоа, Херкулес летал само еднаш, и
не многу високо, со што Ан-225 е најголемото летало во светот кое полетало повеќе
пати.[2] Ан-225 е исто така поголем отколку патничкиот авион Ербас А380, и значително
поголем отколку Антонов Ан-124, 747-400ЕРФ, Ц-5 Галакси, најблиските еквивалентни
тешки товарни авиони.
Во ноември 2004, FAI го сместила Ан-225 во Гинисовата Книга на Рекорди поради своите
240 рекорди.
Ан-225 бил дизајниран за Советската вселенска програма како замена за Мјасишчев ВМ-Т.
Способен да ги подигне деловите на ракетата Енергиа и шатлот Буран, неговата мисија и
цели биле скоро идентични на оние на Ербас Белуга и американскиот авион носач на
шатл.
Ан-225 е продолжение на неговиот претходник Ан-124. За да се справи со потребите на
неговата нова улога, биле додадени додатоци во вид на буре на трупот погоре и подолу
од крилата, кои исто така биле продолжени во внатрешноста на трупот. Уште два Лотарев
Д-18 мотори биле додадени на новите основи на крилата, со што авионот имал шест, и
бил дизајниран систем на опрема за слетување со зголемен капацитет со 32 тркала.
Задната товарна врата и рампа на Ан-124 биле отстранети за да се заштеди на тежина, и
опашката била променета од единечен вертикален стабилизатор во двојна опашка со
прекумерен хоризонтален стабилизатор. Двојната опашка станала потребна со оглед на
тоа што било потребно да се пренесуваат многу големи и тешки надворешни товари, кои
би ја нарушиле аеродинамиката на нормална опашка. За разлика од Ан-124, Ан-225 не бил
наменет за тактичко пренесување на товар.
Ан-225 летал за прв пат на 21 декември 1988. Биле нарачани две летала, но само еден
Ан-225 (број на опашка UR-82060) е моментално во употреба. Авионот е комерцијално
достапен за употреба при пренесување на ултра-тежок и прекумерен товар, до 250.000 kg
внатрешно или 200.000 kg на горниот дел од трупот. Товарот на горниот дел од трупот
може да достигне должина до 70 m. Втор Aн-225 бил делумно конструиран за време на
доцните 1980-ти за употреба од страна на Советската вселенска програма. По распадот
на Советскиот Сојуз во 1990 и откажувањето на вселенската програма Буран,
единствениот Ан-225 бил затворен во хангар. Шесте мотори од марката „Лотарев“ биле
отстранети за употреба на авиони Ан-124, и рамката на вториот Ан-225 (блиску до
комплетирање, без мотори) била исто така расклопена.