Авто новости

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Модел со 7 седишта?!Ајде диви таксисти спремајте порачките :pos:
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Ќути го зголемиле, новово фиќо е премногу мало иако е квалитетно изработено барем внатре со детали и добри материјали, сепак е мааало
ова можеби ќе се пробие мада има доста конкуренција
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.832
Поени од реакции
2.925
ма што има врска дали е пегличка или фиќо важно е да има четири тркала и да се тркала и најважното е да не тршат многу гориво како ламја;):)
 
S

Shellshock nam67

Гостин
Неверојатно солидно подготвен СУВ со голем број атрибути, кој привлекува со својот дизајн и се наметнува со своите возни својства, а цената стартува од 11.000 евра па нагоре


На падините на Златибор, во Мокра Гора, каде природат ни ја отвори душата, присуствувавме на регионалната презентација на најновото остварување на Dacia, СУВ остварувањето Duster. Во една извонредно подготвена програма освен што имавме можност поблиску да ги откриеме убавините на местото каде Кустурица му вдахнал посебен живот, наметнувајки еден современ тренд со етно примеси и богата традиција, имавме можност да ги испробаме и возните својства на оваа овој пат романско-француска-јапонска креација.


Нашите коментари беа резервирани по салонот во Женева, кога Dacia го претстави својот шести автомобил и тоа СУВ издание Duster. Негативните коментари одеа и до таму дека тие до вчера не знаеја да прават автомобили, а сега во својата понуда ќе имаат и СУВ. Но, по она што го видовме и доживеавме на Мокра Гора не би го делеле ова мислење, туку сме убедени во сосем спротивното, ова е навистина исвонредно спакуван модел со атрактивен дизајн и сосем солидни возни својства и за него, она што неговите творци посакуваат да слушнат, нуди и премногу за вложените пари.
Dacia Duster е со должина од 4,31 метар и широк 1,82, што се димензии блиски на Renault Mégane. Веќе на прв поглед Dacia Duster се гледа дека добро ќе „стои“ на асфалт, но дека има и „потреба“ за авантури надвор од него.Со цел да одговори на различни потреби на купувачите Dacia Duster ќе биде достапна во верзија со погон на тркалата 4Х2 и 4Х4. Верзијата 4Х2 е наменета за купувачите кои посакуваат одалеченост на подот од подлогата, висока и сигурна позиција за возачот и едноставно повеќенаменски карактер на возилата, но не со потреба за погон на сите четири тркала. Засиленото подвозје на Dacia Duster е прилагодено за користење на сите врсти на патишта благодарејки на одалеченоста на подот од подлогата која изнесува 210mm, со кратки оски (822 mm напред, 820 mm позади) и големи агли за совладување на препреки (30° за пристапниот агол и 36° за оној при тргнување). Dacia Duster во верзијата 4x2 е тешка 1160 kg, a во 4x4 маста изнесува 1250 kg.

Dacia Duster е развиен на платформа преземена од Logan со предно потпирање од типот Mac Phearson со трикраки рамења. Во 4Х4 верзијата задното потпирање е со multi-link, а кај 4x2 е со оска во булвата 'H' која со ндеформирачкот профил овозможува повеќе место во багажникот. И едната и другата верзија овозможуваат големо растојание меѓу оските која дава предност на погонот и подобра удобност. Dacia Duster 4x4 е опремен со нов шестстпен менувач, кој нуди мошне кратка прва брзина (5,79 km/h na 1000 o/min).Ова е велат едноставно решение нуди можност за возење при ниски брзини на нерамнини и на оштетени подлоги и го подобрува движењето на возилото под оптоварување или пред стрмна угорнина. За неговите вредности имавме прилика да се ивериме на неколку наврати при нашата off-road авантура во Мокра Гора.
Командата 4Х4 е сместена на долниот дрл од централната конзола и со неа моѓе лесно да се приспособи возилото за своите потреби во сите режими на работи и услови на патот. Таа команда овозможува да бирате работа во три мода. Ако изберете AUTO начин, распределбата на вртежниот момент е меѓу предното и задното потпирање е автоматска, без оглед на условите на оптоварување.Овој состав е измислен за да гарантира подобра покретливост. Во вообичаени услови вртежниот момент се пренесува само на предните тркала. Во случај на загуба на покретливоста или во услови на поголемо оптоварување, дел од моментот се пренесува на задното потпирање. Таква распределба осигурува оригиналниот Нисанов електронски пренасочувач на вртежниот момент . Во начинот LOCK,возачот електронски го „заклучува“ погонот 4Х4. Овде и контролата на моторот и сопирањетњ се прилагодени на овој режим на работа. Ова е наменето за крајно непроодни патишта и оштетени подлоги.
Дизајнот на возилото е во тренд на Алијансата каде и Dacia Duster припаѓа. Во него може да се сместат комотно пет патника,а зафатнината на багажникот е 475 литри. Во понуда се бензинскиот мотор 1.6 16v 110 KS и дизел верзиите dCi 85 KS и dCi 110 KS, проверени во многу возила од Алијансата. Иако нема сеуште официјална потврда цената би била околу 11.000 евра за базниот модел.




Се исплати ли овај теренец за тие пари ???
што мислите ???
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
ма што има врска дали е пегличка или фиќо важно е да има четири тркала и да се тркала и најважното е да не тршат многу гориво како ламја;):)
Заради тоа што тоа се две различни возила :)
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Треба да се докаже, логаните гледам се распаѓаат многу на делови ги нудат ... за тие пари тоа е, кој џип нов е 9-10000 ... нема
 
S

Shellshock nam67

Гостин
Треба да се докаже, логаните гледам се распаѓаат многу на делови ги нудат ... за тие пари тоа е, кој џип нов е 9-10000 ... нема
тоа и јас мислам треба време да се докаже мада на klipovi na you tub na crash testovi e dobra ali sega za sega nov proekt e ???
a inaku od ovaa godina ce se prodava i kaj obedinetotot kralstvo (anglija)
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.832
Поени од реакции
2.925
Заради тоа што тоа се две различни возила :)
знам де за разликите се возев двете коли кога бев дете на забавиште;)
само сакам да кажам дека денешно оскудно време не ни е важно дали е пегличка или фиќо туку важно е дали е прифатлива цена и помалку да троши и да се тркала;) и знам дека чинат околу 10 000 евра ама штом е во крагуевац можеби ќе чинат помалку 10 000 еура .
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
знам де за разликите се возев двете коли кога бев дете на забавиште;)
само сакам да кажам дека денешно оскудно време не ни е важно дали е пегличка или фиќо туку важно е дали е прифатлива цена и помалку да троши и да се тркала;) и знам дека чинат околу 10 000 евра ама штом е во крагуевац можеби ќе чинат помалку 10 000 еура .
Околу тоа не ни спорев, ама имајќи предвид колку е 500-ката, а ФИАТ е 100% сопственик на бивша Застава... тешко да ова ќе биде ефтино возило...
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Поправи го насловот Duster се вика :) и бтв има тема нека ја спои модераторот
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
Дачиа е во сопственост на Рено така да во поглед на моторот и безбедноста не треба воопшто да е сомнителна но за квалитет на каросерија треба да се докаже.
 

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
37.615
Поени од реакции
31.437
pokraj cenata ., tuka e i motorniot paket na reno i 4X4 elektronika i mehanika na nisan., i vo dvata sluchaja provereni raboti ., za tie pari so 4X4 pogon i za 4 g da se raspadne pa vredi
 

deXterche

тадаммм
Член од
12 февруари 2006
Мислења
4.920
Поени од реакции
942
Мој идол :)
Добро му ја живееше, штета што вака испадна, којзнае што им згреши
 

Kajgana Shop

На врв Bottom