Автомобилски сообраќај во Скопје

OMG!!

Пилот
Член од
27 февруари 2017
Мислења
2.723
Поени од реакции
2.479
Инаку има решение, во оваа метрополата каде што сум сега се што се смета за CBD има варијабилни цени за паркинг
А за ТХЦ варијабилни се цените или фиксни?
 
Член од
22 декември 2011
Мислења
2.003
Поени од реакции
4.160
Најголем проблем е тоа што голем дел не е поврзан со брз влез и излез на Скопје. Имаш еден влез од Исток кој го користат најголемиот дел од возилата, еден на запад, и на Југ е Водно. Само Скопје Север има брз влез и излез.

Овие што живеат Кисела Вода и Аеродром се најлошо споени. Сите мораат да поминат кај Бриколаж и тука се прави хаос. Плус тука поминуваат сите камиони за Усје, тој дел од индустрискиот дел на градот, Фершпед, МЗТ, Пивара, индустрискиот дел кај кванташки и поради тоа уште повеќе се глави. Наместо да поминат 15 коли на семафор, ќе поминат 5 камиони само. Тоа што тој дел увек е раскопан ја прави уште полоша состојбата.
Мора некое чаре да се најде како полесно да се поврзат овие две општини со автопатот. Некако да пробијат од Ново Лисиче кај последна 5ка. На секој избори се ветува ова ама никако.
Или пак да се направи нов влез пробивајќи негде кај Хиподром, Трубарево па да продолжат до Лисиче и Пинтија.

На Пластичарска, Партизанска, Цветан Димов се прави гужва заради некултура , паркира кој каде стигне. Тука ние сме криви и МВР.

Кај Стоковна куќа мост гужва се прави зошто има два семафори блиску еден по друг.

Железничка нормално е да се прави гужва, сите можни автобуси поминуваат таму. Плус и тука имаш два семафори блиску еден до друг.

Автокоманда ретко има гужва ама кога има главиш убаво. Најчесто се прави поради гасење семафори заради делегација и честите верижни сообраќајки во овој дел поради тоа што се вози брзо, а не се остава простор измеѓу. Јас ја направив еднаш таа грешка, направив гужва до Косово.

Други лоши точки се раскрсницата Водњанска и Рамстор и раскрсницата Црвен крст и Зелен пазар.
 

Harald

King of Norway
Член од
12 јули 2009
Мислења
3.116
Поени од реакции
8.905
Skopje vo praksa treba da e vekje milionski grad (ova od kutara, od muabeti praveno i od povremeni poseti).
Se so bese pisano prethodno stoi - najgolemiot del od studentite posle studii baraat moznost, duri i so nekvalifikuvani pozicii
(kelneri, prodavaci) da ostanat vo Skopje po sekoja cena, od razni pricini. Plus na toa "dnevna migracija" ili ne znam kako da ja narecam
potocno, lugje koi dosle po rabota, shoping, za vo bolnici, za poseta ili drugo, so dneven vlez izlez.

Od aspekt na struktura, nezamislivo e grad so milion, pa makar i gradovi so stotici iljadi ziteli da bide bez tramvaj (ili drugi formi na elektricen javen prevoz) pa makar i toplifikacija za zimo. Apla bezveze se sporedbi so drugi gradovi i zemji, kako negde mozelo bez kola i/ili so tocak / elektricen skuter.
Jas funkcioniram posledni 5-7 godini bez kola, nekogas mi e problem i moram da baram od bliski da mi zavrsat nekoja rabota, ama se izdrzuva i funkcionalno e. Delumno e navika, delumno finansii i dostapnost na kraj.

Za gradovi od vnatresnost/provincija mislam deka ima mnogu potencijal da se podobri soobrakjaj, "soobrakjajna kultura" i problemi so guzvi i zagaduvanje. I pokraj toa so posledni 10 godini aktivno rabotam vo ovie oblasti i sum videl mnogu razlicni tehnicki izvedbi i resenija za ovie problemi, da me prasa nekoj, za Skopje neznam sto da odgovoram, ne gledam kako nesto bi se podobrilo, znaejki gi tehno-ekonomski-opstestveni karakteristiki vo momentov.
 

Zaptija Stojkov

Комунист
Член од
23 февруари 2010
Мислења
3.128
Поени од реакции
2.766
Чалам - Јас имам другари што им е понижување да се качат во автобус или да завеслат велосипед. Немој ќе ги види некој срам ќе падне. Ама затоа кул е да дојде со голф 5 со 300к поминати.

Мрза - Тешко им е од сабајле да вртат со нозете, полесно им е да влезе у кола и да го фати гужвата и да заглави. Кај мене на работа вработени се околу 100 души, пола од нив живеат блиску до работа и доаѓаат со кола, само 6 души доаѓаме со велосипед или тротинет. Ги имам прашано и зошто сабајле палиш кола, а кога ти е на 5мин со велосипед. Одговор ме мрзи.

Сите што живеат во Карпош, Аеродром. Чаир, Кисела вода и работат во овие населби треба да практикуваат велосипед. Верујте многу побрзо се стига, па од Ѓорче до Ново Лисиче по кеј за 20мин стигаш со нормално возење.
И јас истото го велам. Што ќе беше толку мрзлива денешнава младина, здрави прави. И осмоодделенци и средношколци одат на училиште со такси...
Ами не можат со автобус да одат и да си извадат месечна карта...
 

OMG!!

Пилот
Член од
27 февруари 2017
Мислења
2.723
Поени од реакции
2.479
И јас истото го велам. Што ќе беше толку мрзлива денешнава младина, здрави прави. И осмоодделенци и средношколци одат на училиште со такси...
Ами не можат со автобус да одат и да си извадат месечна карта...
Не значи дека некој е мрзлив ако не сака да се вози со секаква багра у автобус.
 
Член од
21 ноември 2005
Мислења
5.112
Поени од реакции
824
Треба да бидеме реални и да си признаеме дека си сакаме да имаме кола и да ја возиме па макар до најкратки дестинации.
Кај нас скоро секое дете уште од мало сака да има кола кога ќе порасне.

Некни сретнав школска од средно (живее во градски ѕид кај Малага), беше дојдена со кола на кафе на Ленинова, и ми се жалеше не можела да најде паркинг ;) Тоа е тоа дечки, се жалиме од густ сообраќај а дел го создаваме ние сами.
 
Член од
4 октомври 2014
Мислења
787
Поени од реакции
539
Нормално дека ќе биде густ сообраќајот кога милион ипол жители се населија во Скопје кое е предвидено за 200,000-300,000.
Барем да знаевме сите да возиме, колку толку ќе беше понормален сообраќајот.
У Индија мислам дека сообраќајната култура е на повисоко ниво.
 

Zaptija Stojkov

Комунист
Член од
23 февруари 2010
Мислења
3.128
Поени од реакции
2.766
Не значи дека некој е мрзлив ако не сака да се вози со секаква багра у автобус.
Чекај да те прашам една работа... Од Скопје треба да патуваш за Охрид, немаш кола и со што ќе патуваш со такси по цена од 10.000 денари минимум?
 

OMG!!

Пилот
Член од
27 февруари 2017
Мислења
2.723
Поени од реакции
2.479
Чекај да те прашам една работа... Од Скопје треба да патуваш за Охрид, немаш кола и со што ќе патуваш со такси по цена од 10.000 денари минимум?
Ти збореше за одење на училиште, затоа те сфатив дека за градски превоз збориш. 10.000 не е сигурно Скопје - Охрид, особено што веројатно нема да одиш сам и ќе делиш трошок. Али како и да е, да се возиш у градски превоз е едно од најлошите искуства што може да ти се десат у животот.
 

PIRATIC

diplomiran klozetar
Член од
26 јануари 2012
Мислења
7.854
Поени од реакции
6.495
Glupo e da se kaže deka kolata bila luksuz i za čalam... Mnogu lugje živeat vo periferija od SK, a rabotat vo Centar na pr. Avtobusi nema, ne se redovni, retki se, kasnat i.t.n. a mora da se stigne na rabota vo/do tolku i tolku, ima gužvi da ama so kola e sepak pobrzo odošto prvo dremenje/čekanje na avtobuska, a potoa i klackanje so avtobus !
 

PIRATIC

diplomiran klozetar
Член од
26 јануари 2012
Мислења
7.854
Поени од реакции
6.495
Чекај да те прашам една работа... Од Скопје треба да патуваш за Охрид, немаш кола и со што ќе патуваш со такси по цена од 10.000 денари минимум?
До Охрид со автобус меѓуградска линија, но до некои градови можеш да патуваш и со воз/железница, на пр. до Велес, Прилеп или Битола, е сеа бавно е да и измачувачки ама тоа е тоа !
 

Kajgana Shop

На врв Bottom