Skopje vo praksa treba da e vekje milionski grad (ova od kutara, od muabeti praveno i od povremeni poseti).
Se so bese pisano prethodno stoi - najgolemiot del od studentite posle studii baraat moznost, duri i so nekvalifikuvani pozicii
(kelneri, prodavaci) da ostanat vo Skopje po sekoja cena, od razni pricini. Plus na toa "dnevna migracija" ili ne znam kako da ja narecam
potocno, lugje koi dosle po rabota, shoping, za vo bolnici, za poseta ili drugo, so dneven vlez izlez.
Od aspekt na struktura, nezamislivo e grad so milion, pa makar i gradovi so stotici iljadi ziteli da bide bez tramvaj (ili drugi formi na elektricen javen prevoz) pa makar i toplifikacija za zimo. Apla bezveze se sporedbi so drugi gradovi i zemji, kako negde mozelo bez kola i/ili so tocak / elektricen skuter.
Jas funkcioniram posledni 5-7 godini bez kola, nekogas mi e problem i moram da baram od bliski da mi zavrsat nekoja rabota, ama se izdrzuva i funkcionalno e. Delumno e navika, delumno finansii i dostapnost na kraj.
Za gradovi od vnatresnost/provincija mislam deka ima mnogu potencijal da se podobri soobrakjaj, "soobrakjajna kultura" i problemi so guzvi i zagaduvanje. I pokraj toa so posledni 10 godini aktivno rabotam vo ovie oblasti i sum videl mnogu razlicni tehnicki izvedbi i resenija za ovie problemi, da me prasa nekoj, za Skopje neznam sto da odgovoram, ne gledam kako nesto bi se podobrilo, znaejki gi tehno-ekonomski-opstestveni karakteristiki vo momentov.