Автомобилската индустрија, групациите и корпорациите.

PIRATIC

diplomiran klozetar
Член од
26 јануари 2012
Мислења
7.854
Поени од реакции
6.495
Pak istava tema so kolive. Pred godina dena @kano ovde vikase kako sega Ruski Mercedesi ke proizveduvale i oti da ne se trosele na zapad. Kakvo Ruski Mercedesi kakvi bakraci. Vrv na sve argumentot oti da ne znaele koli da proizvedat koga pravat raketi i druga voena tehnologija. Ednostavno ne se konkurentni i ne bi se trosele vo golema mera. Aj likot se poprava, ama kvalitetot pa na kraj i brendot kako brend. Duri i moknite Kinezi so jako subvencionirani koli vlagaat vo zapadnite marketi ama tesko im odi. Za Lada i Moskvich da ne pravime muabet.
Нема ништо лошо во тоа да се возат Лади или Москвичи, како и кинески возила, индиски и.т.н. Проблемот е што кај нас овдека на македонскиов и општо балканскиов авто-пазар исклучиво се знае кои марки/брендови се протежираат и продаваат, бар у последниве 3 декади...
- Западна Европа
- САД
- Јапан
- Ј. Кореја
и точка.
 

Toma

Корона стронг
Член од
22 април 2014
Мислења
4.061
Поени од реакции
3.202
Во Русија проблемот е што го немаат тој менталитет на префинетост на некој работи, прават кола што се тркала по патот и не и е битно како изгледа, Камазите им се офф роад, наменети да одат по Сибир по реки длабоки колку што е висок камионот, да одат по кал до колена и кога ќе отиде на асфалт изгледа смешно, било кој камион од познатите брендови ги нема перформансите на Камазот надвор од асфалтот.

Слично е и со се друго, имаат се што им треба да можат да произведат тоа што им треба, со храната тоа го направија, во 2014г беа увозници на храна, за сега да се извозници на истата, значи сега е моментот да го намалат увозот на некој работи и самите да си ги произведуваат.

Погоре спомнаа кој ли ќе ги купувал новите Москвичи, самата Русија е огромен пазар, ако се направи квалитетен производ за прифатлива цена, ќе биде нормално некој русин да купи Москвич пред Голф, санкциите работат во нивна корист дали ќе успеат да постигнат нешто ќе видеме во годиниве што следуваат.
 
Член од
17 август 2011
Мислења
9.716
Поени од реакции
17.381
Do pred deset godini nikoj nemase slusnato za Dacia. Sega sekoja vtora e Dacia.
Koj sfati sfati :toe:
Стварно? А што се случи со дачија, случајно да не почнаа романците топла вода да измислуваат. Да ти помогнам, ги купи рено.
 
Член од
9 август 2012
Мислења
282
Поени од реакции
1.291
Чак Норис и Џеки Чен уште го држат состанкот.
На што спадна таканаречениот запад, до пред дваесет години ова ќе беше споредна вест, сега со ококорени очи и грицкање нокти ги следат како баби турска серија. Полека се раѓа новиот мултиполарен свет, нека му е со среќа!

ПС. Иначе на рускиот пазар за коли полека си се пробива и Иран, машала што коли имале и тоа по багателна цена. Браво!

 
Член од
30 октомври 2022
Мислења
444
Поени од реакции
1.268
Не знам шо се фатифте за автомобилскава индустрија.Во иднина кинезите ќе доминираат на тоа поле.Од едноставна причина поевтини се.Не знам која е причината ама електричниве автомобили имаат толку глуп дизајн шо веќе не е ни битно која марка ќе ја купиш.Исто е и во интериерот на електричните автомобили.Не се разликуваат меѓусебно само пластика и настегани огромни таблети.Битна е само километражата шо можиш да ја поминиш со едно полнење и цената на производот.
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
2.381
Поени од реакции
8.912


Каде ќе одат овие коли? Во Ѓубре? Ако некој со стап ги тепа па да ги заменат со Москвич, можно е :)

Некој што до сеа возел Ауди, Мерцедес, ќе се префрли на Лада :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Кој просек граѓанин во било која земја што нема стадард вози премиум Германско возило, арен си со паметот?

Ауди и Мерцедес надминуваат лесно цени од 30к еур, ако просечната плата ми е 600-900еур сигурно ќе таргетирам возило под таа премиум класа.

Од др страна, сите што возат премиум може да продолжат истото да го прават, кој ќе им забрани? Наместо да е тоа Ауди ќе биди Лексус.
Каде го гледаш проблемот?

Убаво те праша Јамакја, што ти е поентата, освен мерење курови?
Исто, каква врска има војната со тоа дали таму некој во Владивосток ќе возел Лада или Голф? За тој во Владивосток никаква, освен за тебе кој од петни жили се напна да докажеш дека Русите немале развиена автомобилска индустрија еквивалентна на ЕУ земји. Добро утро.

Следно што е?
Еве немаат Русите развиена автомобилска индустрија како ЕУ, откривме топла вода по 10 пат. И сега? Ако мора да вози некој Лада место ГоЉф ќе оди на Путин ќе му ја расцепи главата?

Се понашаш ко жена во пмс. Му се убаци на пола овде од темава со по 20 прашања од пост за на крај да им кажеш епа вие не сте фер, не ми ги одговарате прашањата (*а единствен одговор е да ја потврдат твојата констатација) и на крај им викаш јас не играм. Ептен зрело од твоја страна.

Еве дојде, дефлектира на момент од темата ама пошто нели општа тема е продискутираа сите со тебе како за нив лично тоа не е некој WOW момент колку што тебе ти е, крај краева тоа е нивното субјективно мислење и сега се напна на крај зошто така мислеле.

Зошто не ги одговори прашањата на Јамајка, еве по последен пат?
Што ги спречува Русите со позајмена технологија да изградат солидно возило?
Глупи се? Можат да имаат вселенски станици, а не можат автомобили?
или едноставно не се заинтересирани бидејќи има од каде да изберат, ако не е ЕУ ќе биде Кина, ако не е Кина ќе биде некој друг... толку е едноставно.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.698
Поени од реакции
20.962
Стварно? А што се случи со дачија, случајно да не почнаа романците топла вода да измислуваат. Да ти помогнам, ги купи рено.
Gi kupi de i sto so toa. Ne pisi Reno na nea tuku Dacia. Za brend zboruvavme tuka, nesto vo smisla ljugeto nikogas nema da vozat drug brend osven toj i toj.
Ete vozele. I pazi, ne kupuvaat Reno praveno vo Romanija kako onie turskite na vremeto, Dacii kupuvaat, masovno. Da bidi tragedijata pogolema ,prvite Dacii sto stignaa na ovoj pazar bea katastrofa. Bukvalno.
Po analogijata vasa ako Lada ili tamu neznam ja kupi Mercedes, nikogas nema da se probie na pazarot posto Lada, a tuka pod nos Daciite rastur vi pravat posto Dacia, sinonim za uspesen brend so dolgogodisna tradicija.
 

Дим4е

NZT-48, want some?
Член од
24 октомври 2007
Мислења
7.242
Поени од реакции
8.312
Го отвори видеото? Или само да се накуца нешто ...

Автомобилска индустрија не се прави за 2 месеци, незнам дали ти е јасно тоа. Русите пола век со прст немаа помрднато, пола век исти раткапни се на Лада, и сега ти ми објаснуваш дали можеле да направат нешто или не. Многу ме интересира како ја замислуваш таа индустрија? Почнува сериско производство на Москвич и магично сите го купуваат преку ноќ? Еве пак да те прашам, кој пазар ќе биде таргетиран? Имаш објаснување? Како сите од сега магично ќе преминат на тие автомобили? Како? Пушти го видеото ПАК и објасни те молам.

Јас постирам видео со автомобили во Русија, ти прашуваш дали можеле да направат или не. Јас постирам друго видео, тој погоре пишува ќе видиш во иднина допрва што ќе следува. Тие со ракетите не се ни за коментирање, срам да го фати човек искрено.

Дај некој факт, дај некој аргумент во моментов што го имаш, не за во иднина жити господ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Од каде идеја волку глупости да се изнатропаш не знам. Мислиш дека било кој од овие произведувачи Дајмлер ВМВ или па ВВ се замара со продажбата на тој начин како што ти сакаш да го претставиш? Сите ангажираат дилери и они колку донесат продажба толку и овие ќе продадат ако не колите ќе дремат по паркинзи.

Моментално потребно е само да си конкурентен со цена и да имаш непречајно снабдување со материјали и продажба сигурно ќе цвета. Добар процент од вкупната побарувачка на возила го имаат правните лица за службени возила а сегашниов пазар го сочинуваат автомобили со рок на траење. Нема ништо од тој квалитет што ти си го замислуваш.

Ќе ти кажам личен пример за еден голем произведувач на автомобили што нарачуваше електроника од компанија кај што работев. Оваа електроника се испостави, после година дена од сериско производство, дека не работи на температура под 5 целзјусови степени. Соломонското решение на овие што ти ги величаш беше тоа што го имаат на залиха моментално да се продава во Јужна Африка.

Индустријава буквално живее на стара слава и процеси и стандарди што се воспоставиле од времето кои што се применуваат во целост само кога ќе дојдат гости/клиенти во фабрикиве. Еден ебан договор нема нема помеѓу фабрикиве и се е оставено на слободно толкување и кој повеќе ќе се дере по состаноците.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
18.525
Поени од реакции
26.015
Стварно? А што се случи со дачија, случајно да не почнаа романците топла вода да измислуваат. Да ти помогнам, ги купи рено.
Zhejiang Geely Holding Group Co. го купи волво. Што треба тоа да значи, дека Кинезите имаат развиено автомобилска индустрија ?
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
12.073
Поени од реакции
22.116
Pak istava tema so kolive. Pred godina dena @kano ovde vikase kako sega Ruski Mercedesi ke proizveduvale i oti da ne se trosele na zapad. Kakvo Ruski Mercedesi kakvi bakraci. Vrv na sve argumentot oti da ne znaele koli da proizvedat koga pravat raketi i druga voena tehnologija. Ednostavno ne se konkurentni i ne bi se trosele vo golema mera. Aj likot se poprava, ama kvalitetot pa na kraj i brendot kako brend. Duri i moknite Kinezi so jako subvencionirani koli vlagaat vo zapadnite marketi ama tesko im odi. Za Lada i Moskvich da ne pravime muabet.
igorce za 11 meseci skockaa kola, ladata... od statistikata pogore taa ista lada za feb e 56% od prodadenite novi koli, a ovoj drugiot zbori skapi bile i ke nemale pazar.

poleka be decki, sve ke bide. doprva pocnaa. ostaj ti kako bilo u sssr sega se drugi vreminja.

a za toa dali ke se konkurentni ke vidime. ne e rusija 2 mil, 100+ mil e i ima bivs sssr i drugi drzavi kade za pocetok ke moze da izvezuva. uzivajte malku dosta panicite. sekako automobilskata industrija ke se smeni ovie nekolku god so ev prav moment im e da pocnat ako sakaat.
 
Член од
17 август 2011
Мислења
9.716
Поени од реакции
17.381
Gi kupi de i sto so toa. Ne pisi Reno na nea tuku Dacia. Za brend zboruvavme tuka, nesto vo smisla ljugeto nikogas nema da vozat drug brend osven toj i toj.
Ete vozele. I pazi, ne kupuvaat Reno praveno vo Romanija kako onie turskite na vremeto, Dacii kupuvaat, masovno. Da bidi tragedijata pogolema ,prvite Dacii sto stignaa na ovoj pazar bea katastrofa. Bukvalno.
Po analogijata vasa ako Lada ili tamu neznam ja kupi Mercedes, nikogas nema da se probie na pazarot posto Lada, a tuka pod nos Daciite rastur vi pravat posto Dacia, sinonim za uspesen brend so dolgogodisna tradicija.
Не знам кој ти ка кажал оваа аналогија, ама Рено веројатно ќе пробиеше добри лади на пазарот ако не се десеше војнава и санкциите. Брендот игра улога, ама ако имаш продукт со добра цена/перформанс, ќе се пробие. Пример дачиата и кинесите продукти.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
17.698
Поени од реакции
20.962
Не знам кој ти ка кажал оваа аналогија, ама Рено веројатно ќе пробиеше добри лади на пазарот ако не се десеше војнава и санкциите. Брендот игра улога, ама ако имаш продукт со добра цена/перформанс, ќе се пробие. Пример дачиата и кинесите продукти.
Taka se vrtese muabetot celo vreme ako ne zaprimeti. Lada ne e brend kako Audi, Volvo bla bla bla. Necinele, necinat i nema da cinat. Nikoj nema da gi kupi i neznam sto posto Lada jbg.
A Daciata pred nos rastur im pravi posto jbg brend so tradicija na kvaliet za koj najverojatno nikoj tuka ne ni znaese deka postoi do pred 15 godini.
Kaj kineskite uste poocigledno e. Ne deka Kina bese nesto poznata po svojata avtoindustrija pred ajde 20 godini. Znaci za 20 godini od nikoj i nisto stignaa da bidat ramo do ramo so evropskite brendovi, ako ne gi i zaminaja.
 
Последно уредено:

Staufer

Вардар - Егеј - Пирин: Македонија!
Член од
17 јануари 2008
Мислења
16.148
Поени од реакции
21.197
igorce za 11 meseci skockaa kola, ladata... od statistikata pogore taa ista lada za feb e 56% od prodadenite novi koli, a ovoj drugiot zbori skapi bile i ke nemale pazar.

poleka be decki, sve ke bide. doprva pocnaa. ostaj ti kako bilo u sssr sega se drugi vreminja.

a za toa dali ke se konkurentni ke vidime. ne e rusija 2 mil, 100+ mil e i ima bivs sssr i drugi drzavi kade za pocetok ke moze da izvezuva. uzivajte malku dosta panicite. sekako automobilskata industrija ke se smeni ovie nekolku god so ev prav moment im e da pocnat ako sakaat.
Бо Русија „скокна“ на 56%?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom