Автомобилската индустрија, групациите и корпорациите.

Член од
17 август 2011
Мислења
9.758
Поени од реакции
17.457
Zhejiang Geely Holding Group Co. го купи волво. Што треба тоа да значи, дека Кинезите имаат развиено автомобилска индустрија ?
Значи дека се по процес на развивање. До кај се не знам, зашто индустријата им е моментално за нивниот пазар. Меѓутоа, прашање е на време кога ќе стигнат и навака.
Кај кинезите има еден патерн. Влагаат во партнерство со западна компанија, им ја користат интелектуалната сопственост за да го затворат јазот во таа технологија, и потоа вадат свој продукт кој е најчесто со пониска цена а близок перформанс. Така да ова твоето е само дел од тие случаи, а ги има еден куп, во сите свери.
 

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
18.572
Поени од реакции
26.094
Значи дека се по процес на развивање. До кај се не знам, зашто индустријата им е моментално за нивниот пазар. Меѓутоа, прашање е на време кога ќе стигнат и навака.
Кај кинезите има еден патерн. Влагаат во партнерство со западна компанија, им ја користат интелектуалната сопственост за да го затворат јазот во таа технологија, и потоа вадат свој продукт кој е најчесто со пониска цена а близок перформанс. Така да ова твоето е само дел од тие случаи, а ги има еден куп, во сите свери.
Тоа не е ништо невидено, Јапонија така се разви. Добра приказна е Сони и вокменот. Тоа има некој плафон што ќе се постигне. Јапонија речиси и да нема своја технологија, успеа да направи бум во автомобилската индустрија. Затоа го прашав типот, што мисли дека е проблемот, цело време алудира на технологија, не посветиле внимание кур се тресе у ладна вода. Во овој век Камаз е 14 од 18 пати победник на Дакар релито. Тоа значи дека не се способни за автомобилска индустрија? Едноставен е одговорот, како и ние и тие се заглавени во транзиција. Олигархијата ја опустоши земјата, но сепак, како и кај нас има по некоја успешна приказна. Доброто кај нив е што им дојде Путин, кој реално кажано почна да ги враќа работите во колосек и верувам дека све ова што го прават ќе ги врати на голема врата во игра. Види го само производството на храна. Од големи увозници до пред 10тина година, сега не само што се самостални, туку и извезуваат храна. Така ќе биде и за другите индустрии.
 
Член од
17 август 2011
Мислења
9.758
Поени од реакции
17.457
Тоа не е ништо невидено, Јапонија така се разви. Добра приказна е Сони и вокменот. Тоа има некој плафон што ќе се постигне. Јапонија речиси и да нема своја технологија, успеа да направи бум во автомобилската индустрија. Затоа го прашав типот, што мисли дека е проблемот, цело време алудира на технологија, не посветиле внимание кур се тресе у ладна вода. Во овој век Камаз е 14 од 18 пати победник на Дакар релито. Тоа значи дека не се способни за автомобилска индустрија? Едноставен е одговорот, како и ние и тие се заглавени во транзиција. Олигархијата ја опустоши земјата, но сепак, како и кај нас има по некоја успешна приказна. Доброто кај нив е што им дојде Путин, кој реално кажано почна да ги враќа работите во колосек и верувам дека све ова што го прават ќе ги врати на голема врата во игра. Види го само производството на храна. Од големи увозници до пред 10тина година, сега не само што се самостални, туку и извезуваат храна. Така ќе биде и за другите индустрии.
Вајда јасно ти е Јапонија како си легна на брашното. Кај Кина нема да пројде тоа.
А што е проблемот, одговорот е многу едноставен. Само не се води нормален муабет на темиве, па ќе се излета некој, е да бе Русите не знаат кола да напраат. Не е проблем тоа, и Македонија ќе склопи нешто. Филозофијата е да произведеш нешто што ќе се пробие на пазарот. Русија сега за сега не се покажала способна да произведе кола која ќе биде конкурентна во цена/перформанс во однос на конкуренцијата (јапонци, германци, кинези, што било). Нема ќар да штанцаш инфериорен продукт, во ера на глобализам.
Путин е на власт 20 и нешто години, за тие години драстично се смени овој пазар а и сите други, и Русија не се покажа способна да се приспособи на тоа. Пример се отвори Тесла и вреди поише од сите други компании заедно, а да не спомињам дека да му кажеше на некој дека ќе вози кинеска кола пред 20 години ќе ти се искинеше од смеење.
 

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
18.572
Поени од реакции
26.094
Вајда јасно ти е Јапонија како си легна на брашното. Кај Кина нема да пројде тоа.
А што е проблемот, одговорот е многу едноставен. Само не се води нормален муабет на темиве, па ќе се излета некој, е да бе Русите не знаат кола да напраат. Не е проблем тоа, и Македонија ќе склопи нешто. Филозофијата е да произведеш нешто што ќе се пробие на пазарот. Русија сега за сега не се покажала способна да произведе кола која ќе биде конкурентна во цена/перформанс во однос на конкуренцијата (јапонци, германци, кинези, што било). Нема ќар да штанцаш инфериорен продукт, во ера на глобализам.
Путин е на власт 20 и нешто години, за тие години драстично се смени овој пазар а и сите други, и Русија не се покажа способна да се приспособи на тоа. Пример се отвори Тесла и вреди поише од сите други компании заедно, а да не спомињам дека да му кажеше на некој дека ќе вози кинеска кола пред 20 години ќе ти се искинеше од смеење.
Не е до цена перформанс проблемот, најмал проблем е да се направи цена/перформанс производ. Најголемиот проблем на Русија и е маркетингот. Какво срање поминува со тој маркетинг поготово во САД, незнам дали си свесен. Кога се склопува производ, пред се се мисли на целната група. За автомобилска индустрија, Руските фабрики, сега за сега не се способни да размислуваат надвор од Рускиот пазар. Дури и Кина е сеуште мало дете во таа игра. Едноставно западот во моментов држи монопол за маркетинг, не зборам само за автомобилска индустрија, туку воопшто. Но не мора да значи дека тоа нема набргу да се смени. Не постои инфериорен производ, туку инфериорен маркетинг. Притоа самото производство на производот треба да е водено од маркетинг приказната, не од комон сенсот. Пронајди/измисли проблем, понуди решение.

Во едно конзумерско општество не е ни важен до толку квалитетот. На пример за ајфон излезе информација дека има некаков печ кој намерно го успорува телефонот после извесно време, само за да иницира купување нови верзија. Во последните 2 години излегоа 2 нови ајфони, 13 и 14. Каков е тоа цена/перформанс на телефон кој за 2 години има 2 нови верзии. Ако некој купил 12 пред само 2 години, веќе телефонот му е антички. (колку само за инфо јас сум ајфон корисник).
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.069
Поени од реакции
4.563
Тоа не е ништо невидено, Јапонија така се разви. Добра приказна е Сони и вокменот. Тоа има некој плафон што ќе се постигне. Јапонија речиси и да нема своја технологија, успеа да направи бум во автомобилската индустрија. Затоа го прашав типот, што мисли дека е проблемот, цело време алудира на технологија, не посветиле внимание кур се тресе у ладна вода. Во овој век Камаз е 14 од 18 пати победник на Дакар релито. Тоа значи дека не се способни за автомобилска индустрија? Едноставен е одговорот, како и ние и тие се заглавени во транзиција. Олигархијата ја опустоши земјата, но сепак, како и кај нас има по некоја успешна приказна. Доброто кај нив е што им дојде Путин, кој реално кажано почна да ги враќа работите во колосек и верувам дека све ова што го прават ќе ги врати на голема врата во игра. Види го само производството на храна. Од големи увозници до пред 10тина година, сега не само што се самостални, туку и извезуваат храна. Така ќе биде и за другите индустрии.
Дали знаеш кој стои зад јапонското технолошко чудо со кое Јапонија се издигна за кратко време меѓу 5 те технолошки најразвиени држави во светот?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom