Автобуска несреќа во Бугарија

Член од
12 март 2009
Мислења
19.719
Поени од реакции
15.594
мобилните болници испаднаа крематориуми, сега и автобусите ќе испаднат буквално подвижен Аушвиц и крематориум.... треба народот КОМПЛЕТЕН БОЈКОТ на автобуски превоз... Само воз или сопствена класична кола со 4 врати , без електроники на врати и прозори ....
И уште НИКОЈ не образложи кој к*р оделе автобусите преку Блгарија а не преку Грција ако не било ШВЕРЦ во прашање ?????
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.906
Поени од реакции
14.598
Дечки, какви две минути, какви бакрачи. Имаше видео - пожарната кола стои, автобусот гори...јако..
Пожарната доага от Перник - 20 километри пат. Вози со около 80 км макс. Кога врне - со 60 км.
От прием на сигнал на 112 до појава на местото - 20-25 мин. и автобусот все оште гори.....
Лугето за две три минути затворени внатре се отруеле от чадот...според мене това е работата.
СПоред мене исто не е возел со повеке от 60-70 км. Ако со 100 км се удари во оградата во десно ке се пресврти и ке се повлекува оште 200 - 330 метра...се види дека автобусот е на около 100 метри от почетокот на првиот удар..
Мислем дека некое говедо отдолу е светело на долги светлини. Блеск во очите. Инстинкт - бегал на десно и забрисал мантинелата, вртел лево и влегол в средината на патот..автобус тежи тони и е долг метри - ај скроти го...
Ако немаше пожар патниците немаше да се ни малко повредени...
Направих проверка - такви места тамо се три - нема ни една друга катастрофа на ни едно от местата...
Овде не зборевме на доизгорување на автобусот....кој така ќе си горел уште саат-два( сунѓери од седишта, тапацири, пластика на сите страни....)

Проблемот е како за така кратко време да започни бурната фаза на пожарот....
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.719
Поени од реакции
15.594
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.122
Поени од реакции
5.229
Само да знаете колку овакви автобуси кружат низ државата. Значи ако е 20 години бусот е 2000та некаде, а на изглед е минимум 2010. И ова е една од последиците на тоа што цената е пониска за ова да се направи него да се купи нов. Затоа што дури и втора-рака бус од Германија од 2008ма чини по 80 000 со сите давачки а шминкање во Турција ќе те кошта 10тина илјади, преку глава 20. Зависи од тоа што сакаш да има внатре.

Имаш фирми што неќат да инвестираат повише и да донесат понови автобуси и идат на оваа опција и имаш фирми што кубурат од сито у решето за да подсоберат пари и да купат понови оригинал автобуси.

За ова место додатно зголемување на трошоци за увоз, кога веќе немаме домашен производител на автобуси треба да олабават малце со давачките за да можеме на раат да донесеме понови автобуси да зголемиме сите квалитет и безбедност на услуга.
 
D

Deleted member 53418

Гостин
Само да знаете колку овакви автобуси кружат низ државата. Значи ако е 20 години бусот е 2000та некаде, а на изглед е минимум 2010. И ова е една од последиците на тоа што цената е пониска за ова да се направи него да се купи нов. Затоа што дури и втора-рака бус од Германија од 2008ма чини по 80 000 со сите давачки а шминкање во Турција ќе те кошта 10тина илјади, преку глава 20. Зависи од тоа што сакаш да има внатре.

Имаш фирми што неќат да инвестираат повише и да донесат понови автобуси и идат на оваа опција и имаш фирми што кубурат од сито у решето за да подсоберат пари и да купат понови оригинал автобуси.

За ова место додатно зголемување на трошоци за увоз, кога веќе немаме домашен производител на автобуси треба да олабават малце со давачките за да можеме на раат да донесеме понови автобуси да зголемиме сите квалитет и безбедност на услуга.
Дури и фејк автобуси имало прв пат слушам. Не ме чуди за држави ко нашава и тоа е многу. Ти ја разбирам маката имаме роднини што се во овој бизнис со години.
 
Член од
11 октомври 2010
Мислења
6.507
Поени од реакции
21.281
мобилните болници испаднаа крематориуми, сега и автобусите ќе испаднат буквално подвижен Аушвиц и крематориум.... треба народот КОМПЛЕТЕН БОЈКОТ на автобуски превоз... Само воз или сопствена класична кола со 4 врати , без електроники на врати и прозори ....
И уште НИКОЈ не образложи кој к*р оделе автобусите преку Блгарија а не преку Грција ако не било ШВЕРЦ во прашање ?????
Тешки глупости пишуваш.
Првин народот користи автобуски превоз најмногу заради цената, и многу често заради достапноста односно немањето добра железничка поврзаност со останатите земји. Па и за меѓуградски транспорт многу подобро е да користиш автобус отколку воз. А секако освен Скопје-Куманово, Скопје-Прилеп и уште некои други линии, немаме ништо друго. А и крај краева за 50€ до Истанбул сигурно нема да идеш на никој друг начин освен со бус. Тие да имале пари за авион сигурно немале да одбрат пат со автобус кој трае околу 15 часа.
Второ, не секој има сопствена кола. Па уште без електроники на врати и прозори. Како божем тоа да е клучно кога колата ќе се запали. :facepalm:
Трето, тој "шверц" се дешава и преку Грција. Јас кога бев во Истанбул, не знам кој превозник беше точно ама шоферите на грчка граница ни поделија по 2 штеки цигари за да ги протнат низ македонска граница. Сите во автобусот знаеа дека ова се прави и повеќето веќе знаеа што да кажат на цариниците додека нас кој ни беше прв пат ни кажуваа цена од штеките за кога ќе дојде цариникот да не изгледаме ко мулиња. Дури и цариниците знаат што се дешава ама неможат ништо да направат оти сето тоа е во граница на дозволеното. Баш како што пишаа претходно овој шверц на цигари, бензин, облека и остали ствари е организиран криминал и сигурно шоферот не го прави на своја иницијатива туку за бенефит на газдата.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.124
Поени од реакции
18.110
мобилните болници испаднаа крематориуми, сега и автобусите ќе испаднат буквално подвижен Аушвиц и крематориум.... треба народот КОМПЛЕТЕН БОЈКОТ на автобуски превоз... Само воз или сопствена класична кола со 4 врати , без електроники на врати и прозори ....
И уште НИКОЈ не образложи кој к*р оделе автобусите преку Блгарија а не преку Грција ако не било ШВЕРЦ во прашање ?????
 
Член од
30 октомври 2021
Мислења
1.427
Поени од реакции
3.275
По сите ужаси, останува и воз да катастрофира.
Фала богу што немаме авиони.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.124
Поени од реакции
18.110
Само да знаете колку овакви автобуси кружат низ државата. Значи ако е 20 години бусот е 2000та некаде, а на изглед е минимум 2010. И ова е една од последиците на тоа што цената е пониска за ова да се направи него да се купи нов. Затоа што дури и втора-рака бус од Германија од 2008ма чини по 80 000 со сите давачки а шминкање во Турција ќе те кошта 10тина илјади, преку глава 20. Зависи од тоа што сакаш да има внатре.

Имаш фирми што неќат да инвестираат повише и да донесат понови автобуси и идат на оваа опција и имаш фирми што кубурат од сито у решето за да подсоберат пари и да купат понови оригинал автобуси.

За ова место додатно зголемување на трошоци за увоз, кога веќе немаме домашен производител на автобуси треба да олабават малце со давачките за да можеме на раат да донесеме понови автобуси да зголемиме сите квалитет и безбедност на услуга.
Мислев дека времето на Туризмо шминкање помина...ама ете и да е со 2 генерација Туризмо предница/заден трап, овие се пониски модели (особено од shd верзијата) од претходната популарна генерација и онаа класична дијагонала зад предната врата ја немаа...ако некој преработувал дали е можно да е сосема друга марка на возило (пример на времето на битолски Транскоп му беше одземен "MB 0403" , а испадна шасијата од стар Санос 415) :eek:
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.122
Поени од реакции
5.229
Мислев дека времето на Туризмо шминкање помина...ама ете и да е со 2 генерација Туризмо предница/заден трап, овие се пониски модели (особено од shd верзијата) од претходната популарна генерација и онаа класична дијагонала зад предната врата ја немаа...ако некој преработувал дали е можно да е сосема друга марка на возило (пример на времето на битолски Транскоп му беше одземен "MB 0403" , а испадна шасијата од стар Санос 415) :eek:
Не треба да сме изненадени,голема пара е у прашање зашто опслужуваат цела Екс-Ју плус Украина, Русија и Белорусија. Како напреднуваат новите модели така паралелно и они развиваат и изнаоѓаат нови решенија за модификација иначе ќе им се затвори бизнисот.

Има ли некој што не ги знае тие 403ки :ROFLMAO: , мислам дека не остана Санос 415 што не е претворен во Мерцедес 403. Мислам дека ова отвара нова паралела за истражување ако сакаат да ја тераат оваа истрага скроз до крај, што искрено не верувам дека ќе отиде во толкави детали. За екстериер не знам до кај се напреднати и како стојат моментално работите, но за ентериер пуздер прават и тоа мислам дека исто повлекува многу битно прашање затoa што се чепкаат инсталации внатре.

Ама колку и да се кабли и инсталации, уште е фантомски одговор на прашањето што направило за толку брзо да букне и експлодира бусот.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.719
Поени од реакции
15.594
Тешки глупости пишуваш.
Првин народот користи автобуски превоз најмногу заради цената, и многу често заради достапноста односно немањето добра железничка поврзаност со останатите земји. Па и за меѓуградски транспорт многу подобро е да користиш автобус отколку воз. А секако освен Скопје-Куманово, Скопје-Прилеп и уште некои други линии, немаме ништо друго. А и крај краева за 50€ до Истанбул сигурно нема да идеш на никој друг начин освен со бус. Тие да имале пари за авион сигурно немале да одбрат пат со автобус кој трае околу 15 часа.
Второ, не секој има сопствена кола. Па уште без електроники на врати и прозори. Како божем тоа да е клучно кога колата ќе се запали. :facepalm:
Трето, тој "шверц" се дешава и преку Грција. Јас кога бев во Истанбул, не знам кој превозник беше точно ама шоферите на грчка граница ни поделија по 2 штеки цигари за да ги протнат низ македонска граница. Сите во автобусот знаеа дека ова се прави и повеќето веќе знаеа што да кажат на цариниците додека нас кој ни беше прв пат ни кажуваа цена од штеките за кога ќе дојде цариникот да не изгледаме ко мулиња. Дури и цариниците знаат што се дешава ама неможат ништо да направат оти сето тоа е во граница на дозволеното. Баш како што пишаа претходно овој шверц на цигари, бензин, облека и остали ствари е организиран криминал и сигурно шоферот не го прави на своја иницијатива туку за бенефит на газдата.
тешко веќе и цената да е конкурентна, со цена на горивото и патарините... еве лани бев преку агенција на Скиатос... поради Мерките автобусот не беше ни 50% полн, 22 патника мислам + водичката и шоферите... тргнување од 19х пошто летоска грчка граница во 23ч затвараше...дремење и влечкање по пат, до Волос, па доваѓање ноќе во 04ч и чекање на првиот ферибот во 07ч, ама бусот НЕ се качи оти е многу скапо, целиот багаж патниците на рака од автобус до Фери го мкнеа... и ај сега математика, не ли е подобро воз до Солун, се пребацуваш на воз за Волос, таму водичката би викнала такси за багажот да се донесе од ж.станица до фериботот...
Па братучетката на сопругата на времето на ЕхЈу, уште пред грчката хунта, била со воз од Скопје до Волос, дури без агенција....
За 22 патника толкав автобус со возачи, гориво, патарини....
Да не кажувам за Еретиа или Пелопонез, а агенциите и за таму пак со автобуси....
Друго, задниве 9 години бев дузина пати на одмор за Грција со автобус, никој ништо не ни подели, таа шема е само од Истанбул... од времето, 90-тите, автобусот во вожња после Перник отвара врати а кола вози до него и во вожња им пребацува торби со штеки цигари....тоа што кажуваш за штеките да не ви ги поделиле на турско/грчка граница, не сум видел никој да купува штеки на Евзони, скапо е...
 
Член од
11 октомври 2010
Мислења
6.507
Поени од реакции
21.281
тешко веќе и цената да е конкурентна, со цена на горивото и патарините... еве лани бев преку агенција на Скиатос... поради Мерките автобусот не беше ни 50% полн, 22 патника мислам + водичката и шоферите... тргнување од 19х пошто летоска грчка граница во 23ч затвараше...дремење и влечкање по пат, до Волос, па доваѓање ноќе во 04ч и чекање на првиот ферибот во 07ч, ама бусот НЕ се качи оти е многу скапо, целиот багаж патниците на рака од автобус до Фери го мкнеа... и ај сега математика, не ли е подобро воз до Солун, се пребацуваш на воз за Волос, таму водичката би викнала такси за багажот да се донесе од ж.станица до фериботот...
Па братучетката на сопругата на времето на ЕхЈу, уште пред грчката хунта, била со воз од Скопје до Волос, дури без агенција....
За 22 патника толкав автобус со возачи, гориво, патарини....
Да не кажувам за Еретиа или Пелопонез, а агенциите и за таму пак со автобуси....
Друго, задниве 9 години бев дузина пати на одмор за Грција со автобус, никој ништо не ни подели, таа шема е само од Истанбул... од времето, 90-тите, автобусот во вожња после Перник отвара врати а кола вози до него и во вожња им пребацува торби со штеки цигари....тоа што кажуваш за штеките да не ви ги поделиле на турско/грчка граница, не сум видел никој да купува штеки на Евзони, скапо е...
Јас убаво ти пишав дека сум бил во Истанбул. Не во Грција.
И да, купуваа цигари од Евзони. Не знам кој им е рачунот и мене не му делуваа многу поефтини, ипак тоа беше 2013та и тогаш сеуште беа испод 100 денари повеќето цигари во МКД али возачите ги купуваа оние Ронсон црвените. Веројатно да ги шиткаат на они продавачите од Бит Пазар. А сигурно имаат рачун чим купија преку 50 штеки.
 
Член од
27 ноември 2007
Мислења
30.365
Поени од реакции
68.030
тешко веќе и цената да е конкурентна, со цена на горивото и патарините... еве лани бев преку агенција на Скиатос... поради Мерките автобусот не беше ни 50% полн, 22 патника мислам + водичката и шоферите... тргнување од 19х пошто летоска грчка граница во 23ч затвараше...дремење и влечкање по пат, до Волос, па доваѓање ноќе во 04ч и чекање на првиот ферибот во 07ч, ама бусот НЕ се качи оти е многу скапо, целиот багаж патниците на рака од автобус до Фери го мкнеа... и ај сега математика, не ли е подобро воз до Солун, се пребацуваш на воз за Волос, таму водичката би викнала такси за багажот да се донесе од ж.станица до фериботот...
Па братучетката на сопругата на времето на ЕхЈу, уште пред грчката хунта, била со воз од Скопје до Волос, дури без агенција....
За 22 патника толкав автобус со возачи, гориво, патарини....
Да не кажувам за Еретиа или Пелопонез, а агенциите и за таму пак со автобуси....
Друго, задниве 9 години бев дузина пати на одмор за Грција со автобус, никој ништо не ни подели, таа шема е само од Истанбул... од времето, 90-тите, автобусот во вожња после Перник отвара врати а кола вози до него и во вожња им пребацува торби со штеки цигари....тоа што кажуваш за штеките да не ви ги поделиле на турско/грчка граница, не сум видел никој да купува штеки на Евзони, скапо е...
Пропушташ еден момент. Нема веќе воз од Скопје до Солун уште од пред корона кризата.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.719
Поени од реакции
15.594
Пропушташ еден момент. Нема веќе воз од Скопје до Солун уште од пред корона кризата.
Знам
А имаше пред короната, јуни 2019, конечно воз за Солун повторно, а сега нема воопшто меѓународен железнички патнички сообраќај, ни за Белград...
Не ми е јасно, ако е поради короната, зошто сепак има меѓународни редовни автобуски линии, па и за Солун ???, т.е. самите патници си носат цертификати и што треба, не преку туристички водич...

Патем, уште 2020 кога почна короната се воведе туристички воз од Чешка, а ова година и Братислава - Сплит, има математика, башка возот не чека на граница или било што друго, ама кај нас не бидува....
 
Последно уредено:
Член од
27 ноември 2007
Мислења
30.365
Поени од реакции
68.030
Знам
А имаше пред короната, јуни 2019, конечно воз за Солун повторно, а сега нема воопшто меѓународен железнички патнички сообраќај, ни за Белград...
Не ми е јасно, ако е поради короната, зошто сепак има меѓународни редовни автобуски линии, па и за Солун ???, т.е. самите патници си носат цертификати и што треба, не преку туристички водич...

Патем, уште 2020 кога почна короната се воведе туристички воз од Чешка, а ова година и Братислава - Сплит, има математика, башка возот не чека на граница или било што друго, ама кај нас не бидува....
Не е поради короната. Тој воз и претходно транзитираше со многу прекини. До душа најчесто Грците беа виновни поради честите штрајкови.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom