Автобуска несреќа во Бугарија

Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.030
Поени од реакции
4.515
 

Syn

^ Фабричка грешка
Член од
23 декември 2007
Мислења
29.146
Поени од реакции
40.866
Од неофицијални извори и кликбејт наслови на дебили ко саше политико, онаа свињата од доказ или овие ретардираниве од Инфомакс си патиме.
Во ваква ситуација освен проверено инфо, или цитирање на човек вклучен во истрагата, не се излага со нешто што е неофицијално и рекла казала муабет. Па баш точно 30 000 петарди, ги броеле ли па да знаат дека се баш 30 000.
Ај тоа за резервоар и слично со нафта, е информација што повеќето ја пренесуваат но притоа водејќи се од извори поврзани со истрагата, самите бугари тоа јавно на тв го кажуваат како можност, ама ова со петардиве, барем кажи од каде ја црпиш оваа информација зашто доста осетлива тема е, вакви претпоставки може да имаат сјебан епилог а на крај ништо од тоа да не е точно. Нека не ми глумат факмани као они имаат свои извори и не се должни да ги кажуваат, не се ни новинари овие, дебили се, новинари се колку што Саше или оној рубин од прилеп е, или како и да беше. Ништо не се.

Битно си го истераа своето, насанкаа народ кој не е свесен дека тој медиум е пандан на дебилот саше, само што ваму еден кретен све води, таму поише. Не би им верувал на овие и саат да ми кажат колку е, 200 пати до сеа се излетале со ексклузивни информации и на крајот испаднало све тоа лага. Со резерва секад би земал све од нив, т.е. ја не би се ни трудел да ги читам. Толку е паднат стандардот на новинарство кај нас што овие у тој свет егзистираат и информираат народ.

Би се потпирал на информации што доаѓаат од бугарска страна, како и на сите посериозни медиуми кај нас, ако може така да ги нарачаме, а притоа како извор наведуваат некој од бугарска страна, или изјава на некој од преживеаните, или нивните најбислки. Ја освен ретардирани сајтови кај нас со одвратни рандом реклами што им се избацуваат со 'рѓави нокти и израстоци на тело, не видов некој друг ова инфо да го сподели.
 
Член од
15 јануари 2008
Мислења
5.041
Поени од реакции
12.031
Министерството за транспорт и врски издава лиценца за вршење на меѓународен слободен превоз на патници како и извод од лиценца за секое возило поединечно.

Доколку никој не контролира, зошто БИ се издавала лиценца за вршење на меѓународен превоз на патници и извод од лиценца за секое возило поединечно?

Логично, на излез на граница би било граничната полиција (или некој друг орган небитно) да побара документ со кој би се докажал дека тоа и тоа возило СМЕЕ да врши меѓународен превоз на патници.

Зошто воопшто постои Државниот инспекторат за транспорт на чело со шипац? Кои се нивните надлежности освен што основна дејност им е контролата и надзорот над превозот на патници и стоки во домашниот и меѓународниот патен сообраќај :confused:?
Освен што постојат за вработување на неписмени шипци едуцирани кај Мерко.:свиркам:
Претпоставувам дека издавање на лиценца за меѓународен слободен превоз е регулатива на самата земја и внатрешни институции треба да водат сметка за валидност и процедури. Исто како што и технички преглед и куп други услови треба да се регулирани и спроведени по некои правила.
Гранична полиција проверува документи за самото возило: сообраќајна, овластувања и зелен картон.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.709
Поени од реакции
15.580
kolku i da ne mi se dopaga kako muhabet, sepak ja sum Albanec i znam deka ova e vistina. Ednosntavno nekoi raboti treba ta pocneme poinaku do gi gledame. Албанците на Балканот не го почитуваат законот поради долгогодишните проблеми со диктаторските системи, но овие настани треба да не натераат да размислиме.
slushnav muabeti, vo avtobusot imalo 15.000 petardi, a koj eksplodirale, t.e. rabotaya e bomb jack ???
 

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
36.764
Поени од реакции
29.026
,,,od granica se vrakjaat avtomibili so delumno ili sosema malo oshtetuvanje na shofershsajbna , za skrshen far ili trepkach da ne zboruvame , privatni vozila , kamion ne može da pomine preku granichen premin bez zelen karton , a vamu se kažuva deka na avtobusite što vozat patnici , nikoj ne bil zadolzhen za proverka na patna dokumentacija ,,,mizhi Asan da te baam,,,
 
Член од
14 април 2012
Мислења
31.409
Поени од реакции
62.005
Се наметнува логично прашање... ако е ваков башибозук со регулирање на законите каде човечкиот живот е директно најзасегнат, што останало за другите области?
 
Член од
15 јануари 2008
Мислења
5.041
Поени од реакции
12.031
Се наметнува логично прашање... ако е ваков башибозук со регулирање на законите каде човечкиот живот е директно најзасегнат, што останало за другите области?
Па нема разлика во ниту еден сектор... Се е исто: нефункционално и корумпирано.
 
Член од
7 февруари 2021
Мислења
203
Поени од реакции
612
Нафтата во Турција е околу 26 денари поевтина. Со 1000 литри имаш 26.000 денари профит... на 4 автобуси се 104 илјади денари... И тоа само една тура. Бензинот е уште поевтин (скоро 33 денари поевтин) и лесно запаллив.
 
Последно уредено:

Darklady

Модераторка
Член од
29 октомври 2011
Мислења
5.530
Поени од реакции
34.792
Па нема разлика во ниту еден сектор... Се е исто: нефункционално и корумпирано.
Важно чекаме датум за отпочнување на преговорите со ЕУ.
Важно имаме 93739737 агенции и инспекторати за се и сешто.
Важно имаме двојазични табли и спроведување на рамковен.

Тоа што загинуваат луѓе во Ласкарци, тоа што живи луѓе горат во болница, тоа што заради профит живи луѓе горат во странски држави заради нефукнционалноста на системот, тоа не е важно.
За ова ќе прогласиме 3 дневна жалост и ќе ни помине.
Ако не гледа некој од страна треба да ни каже дека најдобро би било да си прогласиме 365 дена во годината да бидеме во жалост, затоа што ние сме навистина за жалење. :pipi:
 
Член од
17 август 2011
Мислења
9.715
Поени од реакции
17.377
Нафтата во Турција е околу 26 денари поевтина. Со 1000 литри имаш 26.000 денари профит... на 4 автобуси се 104 илјади денари... И тоа само една тура.
teska para u pm, 500 denari po patnik. Mislam deka nikoj ne bi se bunel turata da e 78 namesto 70 evra nemesto da se vozat so burinja so nafta.
 

Hurin

Pokerface bastard
Член од
3 јуни 2009
Мислења
8.536
Поени од реакции
14.669
Проблемот е и во Туристичките агенции воопшто.

Јас се возев пред еден месец до Истанбул низ Бугарија и сите можни градови ги поминавме да не се плаќаат патарини, се возевме низ планини, стари патишта за да заштедат пари на патарини. Дури и патот за граничниот премин го промаши возачот па ни дојде гратис панорамска посета на Јамбол и Свилен град.
Ќе изгиниш по тоа селските патишта за 50 евра разлика.
 

TheTrooper

Психијатриски случај
Член од
27 април 2009
Мислења
6.823
Поени од реакции
6.346
1637759204020.png

За ова лично можам да сведочам дека беше така пред 4 години кога одев за Истанбул со автобус. Дури не се ни криеа дека даваат мито, туку бараа и ситно некој евра да не има на им раситни.
 

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
36.764
Поени од реакции
29.026
Важно чекаме датум за отпочнување на преговорите со ЕУ.
Важно имаме 93739737 агенции и инспекторати за се и сешто.
Важно имаме двојазични табли и спроведување на рамковен.

Тоа што загинуваат луѓе во Ласкарци, тоа што живи луѓе горат во болница, тоа што заради профит живи луѓе горат во странски држави заради нефукнционалноста на системот, тоа не е важно.
За ова ќе прогласиме 3 дневна жалост и ќе ни помине.
Ако не гледа некој од страна треба да ни каже дека најдобро би било да си прогласиме 365 дена во годината да бидеме во жалост, затоа што ние сме навистина за жалење. :pipi:
,,,ne si daleku od vistinata deka treba da e 365 dena žalost,,,sekoj den vo Makedonija e tragichen,,,
 

Kajgana Shop

На врв Bottom