Автобуска несреќа во Бугарија

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
11.859
Поени од реакции
34.894
Екскурзија во време на пандемија, шверц на нафта, транзит преку братска Бугарија ... Смрде корне на ДУИ. Бркај сега потекло на фирмата ќе видиш дека некое нивно шерифче стои позади.

Да беше у Македонија 100% ќе заташкаа, вака сеа дури и да сакат бугарите да им помогнат нема да можат оти ќе падне кривицата на нивните услови, а тоа нема да си го дозволат по никоја цена.

Господ да ги прости жртвите, али џабе е ... :(
 

Syn

^ Фабричка грешка
Член од
23 декември 2007
Мислења
29.146
Поени од реакции
40.866
Ме интересира што може да предизвика ваква експлозија напред кај автобусот кога се знае дека моторот е позади, ако не се лажам. Освен она инфо дека напред чувал нафта шоферот, што друго би можело да ја предизвика оваа екслозија. Претпоставката е дека со гребењето на банкината имало искри што предизвикале пожар, евентуално гумата да експлодира ама до овој степен? Многу чуден сплет на околности се десил тука за да имаме ваква трагедија. Обично кај автобусите видовме како доаѓа до голема смртност кога прават сообраќајки, со Дурмо Турс, кога се превртуваат, овој не се превртил иако првично имаше и вакво инфо па така се објаснуваше зашто толкав број на луѓе останале внатре и умреле.

45 луѓе, или 46, сеедно, е премногу за ваков тип на несреќа кога автобусот не е ни превртен, не верувам дека многу време имале тие што умреле, повеќето сигурно спиеле и се разбудиле кога се случил ударот, дел не се ни разбудиле. Единствено објаснување за ова бар мене ми е дека имало голема експлозија што може и да се види по тоа како изгледа предниот дел на автобусот, тие позади, каде што е и моторот, биле најбезбедни и успеале да избегаат иако и тие имаат повреди од изгореници. Другите инстантно мислам дека умреле, барем повеќето, од експлозијата, дел биле повредени од тоа и не биле во можност да станат да се движат во задниот дел каде било скршено стаклото.

Страшно.
 

курајбер

млад, потентен
Член од
29 јануари 2007
Мислења
16.228
Поени од реакции
45.340
Екскурзија во време на пандемија, шверц на нафта, транзит преку братска Бугарија ... Смрде корне на ДУИ. Бркај сега потекло на фирмата ќе видиш дека некое нивно шерифче стои позади.

Да беше у Македонија 100% ќе заташкаа, вака сеа дури и да сакат бугарите да им помогнат нема да можат оти ќе падне кривицата на нивните услови, а тоа нема да си го дозволат по никоја цена.

Господ да ги прости жртвите, али џабе е ... :(
Сигурно не се работи за некој шверц на нафта. Ако вистина ја имало, тоа е за потребите на автобусот, да не полнат поскапо гориво по пат. Ако пак се установи дека тоа е причината за епилогов да е вака катастрофален, испаѓа дека целава беља е за 100 евра, што ја прави уште побизарна целава несреќа.
 
Член од
14 ноември 2013
Мислења
6.187
Поени од реакции
19.265
Ласкарци да ти било пред 3 години, ко вчера да беше. Секако, умре секаков муабет за несреќата, за судски процес да не почнуваме муабет.

Ме интересира што може да предизвика ваква експлозија напред кај автобусот кога се знае дека моторот е позади, ако не се лажам. Освен она инфо дека напред чувал нафта шоферот, што друго би можело да ја предизвика оваа екслозија. Претпоставката е дека со гребењето на банкината имало искри што предизвикале пожар, евентуално гумата да експлодира ама до овој степен? Многу чуден сплет на околности се десил тука за да имаме ваква трагедија. Обично кај автобусите видовме како доаѓа до голема смртност кога прават сообраќајки, со Дурмо Турс, кога се превртуваат, овој не се превртил иако првично имаше и вакво инфо па така се објаснуваше зашто толкав број на луѓе останале внатре и умреле.

45 луѓе, или 46, сеедно, е премногу за ваков тип на несреќа кога автобусот не е ни превртен, не верувам дека многу време имале тие што умреле, повеќето сигурно спиеле и се разбудиле кога се случил ударот, дел не се ни разбудиле. Единствено објаснување за ова бар мене ми е дека имало голема експлозија што може и да се види по тоа како изгледа предниот дел на автобусот, тие позади, каде што е и моторот, биле најбезбедни и успеале да избегаат иако и тие имаат повреди од изгореници. Другите инстантно мислам дека умреле, барем повеќето, од експлозијата, дел биле повредени од тоа и не биле во можност да станат да се движат во задниот дел каде било скршено стаклото.

Страшно.
 
Член од
7 декември 2019
Мислења
4.633
Поени од реакции
8.205
Ова не ми се допаѓа
Не велам дека ние немаме добри кадри од крим техника, напротив одлични.
Но секако како и се во државава и тие се исполитизирани, односно мораат да работат како што им свират.
Нека ги остават бугарите да си ја завршат истрагата во целост, без мешање од тука.
Подобро нека не одат!
 

PIRATIC

diplomiran klozetar
Член од
26 јануари 2012
Мислења
7.854
Поени од реакции
6.495
Од башибозук, тотално непочитување на законите и прописите, ку*чење, чаламење фајде нема т.е. тие ствари не се на арно. Кој како и каде ќе му прдне си дига дивоградби, не се плаќаат даноци и комуналии, сметки (струја, вода...) плаќам/неплаќам работата, како ми е ќејф, диви бизниси, дуќани, фирми, компании за све и свашта на секој чекор, каса-фискале јок бе брате, сива/црна економија до небо, шверц-комерц на велико, контрабанда колку сакаш, криминал и корупција, дивеење по патиштата и.т.н. Сите овие работи се синоним за Албанците не само во Македонија, туку секаде каде и да се. Да знам и кај нас Каурите работите воопшто не се сјајни, точно, но сепак овие нешта се многу многу повеќе застапени кај Албанската популација !
 

Ryan Giggs

tearing you apart since 1991
Член од
27 мај 2009
Мислења
11.421
Поени од реакции
20.125
Незнам дали некој тука се возел во автобуси на фирми од типот бисер пром / мт травел итн ... подвижни канти, а за да ги возат истите некој им дал зелено светло. Труло општество и катастрофален корумпиран систем, краен епилог 45 жртви ...
 

Емкаа

the worst thing about prison was the dementors.
Член од
14 мај 2008
Мислења
4.910
Поени од реакции
12.395
Компанијава Беса, имала 4 кривични пријави за непочитување на ковид-протоколите во 2021. Делата се третирале за кривични затоа што во екот на пандемијата се барало строго почитување на протоколите против Ковид-19, но во автобусите секогаш била затекнувана прекубројност на патници над она што било дозволено, односно пропишано во моментот.

Во време на мерки на пандемија, во автобус имаш 50 и кусур патници, дистанца и сл, непознат поим.

Тоа се тие двојни стандарди. Доколку компанијата имала 4 кривични пријави, како било дозволено да продолжи да превезува патници. Зошто на излез од државава не се контролира колку патници имаш во автобусот. Дали се запазуваат мерките за заштита?
Се додека не се почитуваат правилата од страна на сите, се дотогаш ќе ни горат живи луѓе и по болници, и по автобуси и ќе гледаме вакви трагедии.
Има една фирма за превоз од Охрид, да не ја наведувам по име, но исто газди се гореспоменатите. Истата таа фирма доби тендер пред некоја година и сега е главен меѓуградски превозник во Охрид и околината, но вози и на подалечни дестинации.
Да наброиме мал дел од прекршоците кои ги прави со години наназад и досега не е санкционирана за ништо.
1.Скопје-Охрид го вози со комбе шо не треба да се користи ни за превоз на животни, една дупка удира -> цело комбе ја мава главата на кровот
2.Релацијата ја вози за 2,5 часа
3.Возачите се ... тркање со останати учесници во сообраќајот, никакво почитување на правилата, констатно пренесување на некој пакети и чекање сумљиви типчиња на сред автопат за да се изврши размената
4.80% од времето комбето ај шо е целосно исполнето, туку има и луѓе што стојат. И тоа не е на некоја наивна релација од типот Охрид-Струга ( мада и ова НЕ СМЕЕ ), туку вака вози до Скопје. И јас сум била една од нив пошо морав да се вратам во Охрид, а имаа продадено повеќе карти од капацитетот на комбето. Реагирав секаде, се јавив во нивната централа, кога побарав објаснување само ми спуштија телефон. Шоферот па ич не се испозамара, ми вика ако сакаш да те слезам. Ептен ми беше зорт, морав да се вратам и си стоев како попче низ кривините на Стража.

Жално за загинатите, лесна им земја, но не само што не учиме од грешките, туку и цела нација сме заглавени некако во тој bystander approach, чути си, трај си, искоментирај низ муабет колку не чинат работите, некој друг нека го бери гајлето.
 

Hurin

Pokerface bastard
Член од
3 јуни 2009
Мислења
8.536
Поени од реакции
14.669
Нека му е лесна земја на сите.
Според овие почетниве искази, ми звучи ко на возачот му се случило нешто чим тој 50 метра возел без да закочи иако автобусот гребел по банкината и од искрите се запалиле тубите напред со гориво.
Страшно, бизарно, и многу жално.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.068
Поени од реакции
78.273
Компанијава Беса, имала 4 кривични пријави за непочитување на ковид-протоколите во 2021. Делата се третирале за кривични затоа што во екот на пандемијата се барало строго почитување на протоколите против Ковид-19, но во автобусите секогаш била затекнувана прекубројност на патници над она што било дозволено, односно пропишано во моментот.

Во време на мерки на пандемија, во автобус имаш 50 и кусур патници, дистанца и сл, непознат поим.

Тоа се тие двојни стандарди. Доколку компанијата имала 4 кривични пријави, како било дозволено да продолжи да превезува патници. Зошто на излез од државава не се контролира колку патници имаш во автобусот. Дали се запазуваат мерките за заштита?
Се додека не се почитуваат правилата од страна на сите, се дотогаш ќе ни горат живи луѓе и по болници, и по автобуси и ќе гледаме вакви трагедии.
Ти сакаш да се казнуваат албански фирми и сакаш одговорност за албански функционери затоа што ги мразиш Албанците.
Автоматски споено мислење:

После трите големи трагедии последниве неколку години (Дурмо Турс, Тетовска Болница и Беса Транс) одма се јавува некој како ти, кој веројатно со најдобра намера сака да смири ситуација ама напротив прави уште поголема беља со тоа што несвесно ги заштитува вистинските кривци случајот се заташкува бидејќи нели, не треба да се делиме по национална основа.

Кога ДУИ, како владетел на Република Македонија, назначува свои членови симпатезери, јебига кои се албанци на клучни позиции во Минстерство за Здравство, Транспорт, Општина итн кои апсолутно немаат никакво образование ниту разбирање за задачите што треба да ги извршуваат и кога се случува трагедија која во најголем број случаеви можела да биде избегната - а неее, сега да не ги обвинуваме албанците, не се тие криви.

Не дека македонците не се корумпирани, ама силувањето на државниот апарат кој ДУИ го практикува е буквално научна фантастика. Намерно и за инат се ставаат кадри од планини кои претходно живееле на бачила да им бидат надредени на вистински работници само за да покажат кој е кој во оваа држава.

И после, во период од 3 години, имаш 3 големи несреќи во два различни сектори, кои на локално и државно ниво ги раководат кадри од ДУИ...

Ама не можеме да ги обвиниме албанците од ДУИ...
Постов, кој се преправа дека не го разбира треба бокс да му се удри и после пак да го прашаат.
 
Член од
10 септември 2014
Мислења
144
Поени од реакции
91
Единствениот виновник за несреќата е лошо проектираниот пат/автопат. Погледнавте ли бугарската анализа на снимката од дрон? Лошо поставено острово, лошо обележено острово...едноставно патот те води да си држиш ивица во десна страна а на сред пат острово. Знак за разделувањето на островото поставен на висина 2 метри наместо на 30 цм од препреката...мамицата апашка, слично се работи и ден денес, неквалитетно, без почитување на стандарди...сте го поминале ли скоро автопатот Миладиновци-Штип? Само чекам кога ваква слична несреќа ќе се случи на тој автопат...на двата превои Рафинерија-Коњари и на оној највисокиот пред Свети Николе на местото каде завршува угорницата наместо да се укинува третата лента а тоа е всушност лентата за паркирање која на угорницата е пуштена како лента за сообраќај за бавни возила тие го обележале автопатат така да ја укинуваат најбрзата лева лента и ги насочуваат возилата од најбрзата лента да се престројуваат десно на побавните ленти за после 50-100 метри сите ленти да се престројуваат наново во лево кон побрзите ленти. И нема стручњак тоа да го види и да го коригира...
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.068
Поени од реакции
78.273
Дали е Кастриот херој или убиец за албанскиот народ, времето ќе покаже...


Нека почиваат во мир...
А веќе не покажува?
Автоматски споено мислење:

kolku i da ne mi se dopaga kako muhabet, sepak ja sum Albanec i znam deka ova e vistina. Ednosntavno nekoi raboti treba ta pocneme poinaku do gi gledame. Албанците на Балканот не го почитуваат законот поради долгогодишните проблеми со диктаторските системи, но овие настани треба да не натераат да размислиме.
Абе 20 факинг години сте на власт бе, кој ебан диктаторски систем?

Дикататорскиот систем бил крив, а не прогледување низ прсти, кое е стандард, кога се во прашање Албанци. Па после Дурмо, болница, ова.... Мислиш нема уште да има?
Автоматски споено мислење:

tie cekancinja/uredi mislam deka gi ima sekade vekje (po normalni zemji), mislam deka i po gradski avtobusi gi imam videno.
imase ponazad post pisano od kade go zemale ovoj avtobus i deka bil dosta star
Бог да чува.

У Југославија уште имаше такви чеканчиња у аутобусите. У секој аутобус.
 
Член од
8 мај 2013
Мислења
11.148
Поени од реакции
35.693
Автобусот на „Беса Транс“ не е во базата на податоци на Министерството за транспорт

Досегашните податоци покажуваат дека опожарениот автобус воопшто не бил пријавен од страна на сопственикот и не фигурира во системот на Министерството. Сопственикот на агенцијата не извадил извод за лиценца на тоа возило, а автобусот воопшто не е во базата на податоците на Министерството.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.068
Поени од реакции
78.273
Автобусот на „Беса Транс“ не е во базата на податоци на Министерството за транспорт

Досегашните податоци покажуваат дека опожарениот автобус воопшто не бил пријавен од страна на сопственикот и не фигурира во системот на Министерството. Сопственикот на агенцијата не извадил извод за лиценца на тоа возило, а автобусот воопшто не е во базата на податоците на Министерството.
no shit!
да не поверуе човек
 

Kajgana Shop

На врв Bottom