Автобуска несреќа во Бугарија

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.223
Поени од реакции
78.804
Офтопик малце, ама која иронија, бугарскиот обвинител се вика Борис(лав) Сарафов. Ептен погодено име и презиме за работи случај поврзан со Македонија.
oдма го приметив ова
знаејќи ги Бугарите, намерно е
 

SNM

Член од
19 август 2020
Мислења
564
Поени од реакции
1.336
Многу е веројатно дека тоа бил другиот возач кој во моментот спиел и буквално бил кремиран жив до пепел. Коските горат од 700 до 1000°C додека пожарот може да достигне и температура до 1600°C што е веројатно со оглед на тоа што тој спиел во затворен простор.
Телото на вториот возач е пронаjдено на местото за спиене. Еден од списокот со патници недостасува нити каj живите, нити каj мртвите. Мистериjа.
 
Член од
26 февруари 2016
Мислења
5.419
Поени од реакции
13.587
Атлетичарката Дрита Ислами раскажува за искуството со Беса Транс. Очигледно измамници со тапија.
 
Член од
26 февруари 2016
Мислења
5.419
Поени од реакции
13.587
Ако навистина постои 8-ми патник, арап кој се спасил и исчезнал, ова за 2-3 години ќе биде Холивудски филм.
Ако е стварно вистина ова е за во Unsolved Mysteries. И тоа би била една од најјезивите епизоди.
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.223
Поени од реакции
78.804
Ако навистина постои 8-ми патник, арап кој се спасил и исчезнал, ова за 2-3 години ќе биде Холивудски филм.
Албанци да шверцуваат Арап? Нема шанси.
 

Del Boy

You plonker!
Член од
28 септември 2012
Мислења
11.937
Поени од реакции
35.331
Па нека проверат во граничниот систем, ваљда имаат дигитални податоци. Џабе ли ги скенираат тие пасоши таму, нека видат кој фали.
 
Член од
3 март 2021
Мислења
572
Поени од реакции
982
Дали мистериозниот патник е извесен Шаип Науф ал Салах, 36-годишен Арап, државјанин на Обединетите Арапски Емирати, бугарската обвинителка Сијка Милева на денешната прес конференција не можеше да одговори. Неговото име го виделе роднините на преживеаните на листа која ја добиле во болницата во Софија. Тоа го тврди и синот на вториот возач на автобусот кој загина во пожарот на возилото. На официјалната листа на преживеани која ја објави македонското МНР стојат имињата на седум лица, и меѓу нив не е арапскиот државјанин.

Бугарските истражители дополнително ќе истражат кој е овој човек и каде се наоѓа сега. Дали тој се спасил од запалениот автобус и потоа мистериозно исчезнал во ноќта.

Ако се собере вкупниот број на жртви – 44 и бројот на преживеани 7, тоа се вкупно 51 лице, за разлика од регистрираните 52 на граничниот премин Капитан Андреево, посочи бугарската обвинителка Сијка Милева. Недостасува еден патник, а тоа се поклопува и со изјавата на еден од преживеаните сведоци, кој тврдел дека 8 лица живи излегле од автобусот.
Калед ел Масри II
 

SNM

Член од
19 август 2020
Мислења
564
Поени од реакции
1.336
Па нека проверат во граничниот систем, ваљда имаат дигитални податоци. Џабе ли ги скенираат тие пасоши таму, нека видат кој фали.
На граничниот премин са регистрирани сите од списокот на патници, вклучувајќи го и арапинот Шади Науф ал Салех. Мртви плус спасени, еден не достасува.
 
Член од
15 февруари 2019
Мислења
913
Поени од реакции
3.573
Дали мистериозниот патник е извесен Шаип Науф ал Салах, 36-годишен Арап, државјанин на Обединетите Арапски Емирати, бугарската обвинителка Сијка Милева на денешната прес конференција не можеше да одговори. Неговото име го виделе роднините на преживеаните на листа која ја добиле во болницата во Софија. Тоа го тврди и синот на вториот возач на автобусот кој загина во пожарот на возилото. На официјалната листа на преживеани која ја објави македонското МНР стојат имињата на седум лица, и меѓу нив не е арапскиот државјанин.

Бугарските истражители дополнително ќе истражат кој е овој човек и каде се наоѓа сега. Дали тој се спасил од запалениот автобус и потоа мистериозно исчезнал во ноќта.

Ако се собере вкупниот број на жртви – 44 и бројот на преживеани 7, тоа се вкупно 51 лице, за разлика од регистрираните 52 на граничниот премин Капитан Андреево, посочи бугарската обвинителка Сијка Милева. Недостасува еден патник, а тоа се поклопува и со изјавата на еден од преживеаните сведоци, кој тврдел дека 8 лица живи излегле од автобусот.
Се спасил и си спичил овој за Германија му чуе ташак таман да искористи гужва.
 
Член од
17 август 2011
Мислења
9.747
Поени од реакции
17.453
Испадна сите муабети биле рекла казала, што све не слушнав деновиве. Еден возач имало, нафта превезувале кај што треба да спие вториот, па петарди беше задњо..Автобусот 20 години стар и тн.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.131
Поени од реакции
18.128
Да не е затоа што нема доволно шофери у државата и ради одредени глупави правила и прописи кои што истата држава ги има воспоставено?

Сите се гласни против газдите, ама отворете фирма и издржете 1 година па ќе збориме. За вадење на лиценци се бараат вработени шофери во редовен работен однос и пензионирани шофери се пуштаат на кратки релации (возење фабрика или погон).

Истата држава за која што збориш дека као им попушта на газдите внесува одредени правила кои се косат со логиката и те обрзуваат на дупли трошоци на уште непочнато вршење на превоз. Пример за лиценца да извадиш потребни ти се мин 2 автобуси со 2 шофери у редовен работен однос тоа значи мин 60 000-80 000 месечно на плати и придонеси (сите забораваат дека фирмата ти плаќа данок и здравство у државава). А ти пример имаш работа само за 1 автобус кој ти носи 150 000 месечно. Што значи дека треба да плаќаш дупло придонеси + оддржување на возило кое што ќе лежи у гаража а работиш по смешни цени со кои што едвај си овозможуваш минимална заработка со 1 автобус.

Да не зборам што плаќаш огромни давачки при регистрација, пример дупла патарина (ја плаќаш еднаш кога регистрираш возило и плаќаш втор пат кога се движиш по автопат зашто ги посејаа на 20 км).

Не може така еднодимензионално да ги гледате работите, зашто дури ти како работник имаш задача да завршиш одредено нешто за 8 саати и си бегаш дома, некој мора да пази и внимава на секој детал 7 дена у неделата. Зашто еве сеа една беља газдата го бркаат сите, иако може да немал појма дали шоферите пренасаат нафта, петарди, вода, кокаин, хероин или слично. Затоа што многу пати шоферите на своја рака си зимаат пакети на пријатели да пренесат за некој познаник у странство.
За некои работи е точно, ама доста фирми (читај газди) се со навика после ноќна линија од 12, 15 часа дс пуштат исто возило и возачи на `кратка локална линија' од 4-5 часа или туристичка тура низ Македонија за некои странски групи.
Или вечерта враќање на истата меѓународна линија.
Колку време е останато за малку поасален преглед на возилото, перење, зачистување.А одмор за возачите?

Или кога ќе заглават со дефектно возило, па не можат да му пуштат заменско зошто 90 проценти ете го немаат тој 2 автобус (или по ново кимбиња наречени минибуси) ниту па договор со други фирми за такви преземања.

Па возењето без листи на патници на своја рака (читај извор гранични премини и транспортни имспектори) на основ баков или таков или претставување туристичка линија како редовна и незастанување на сите попатни станици доколку е 1 или 2 патници само (на бензимски, патарини и сл.)

И далеку е шоферската работа од 8-16.
 
Член од
15 февруари 2019
Мислења
913
Поени од реакции
3.573
Испадна сите муабети биле рекла казала, што све не слушнав деновиве. Еден возач имало, нафта превезувале кај што треба да спие вториот, па петарди беше задњо..Автобусот 20 години стар и тн.
На крај ќе испадне арапов го рокнал автобусот и киднал
 

Kajgana Shop

На врв Bottom