- Член од
- 3 мај 2019
- Мислења
- 17.752
- Поени од реакции
- 9.558
Otvori LJUBAVNICA...na srpskiПрегледај го приврзокот 273765
pocesto se koristi za zena koja e vo ljubovna vrska so ozenet maz.
.ostavi makedonce tupolatinica
Otvori LJUBAVNICA...na srpskiПрегледај го приврзокот 273765
pocesto se koristi za zena koja e vo ljubovna vrska so ozenet maz.
Кај да ја гледа, замотана од глава до пети..Ако сакаш домаќинка, конвертирање во ислам, картата право мидл ист, никаде нема да ти бега или па некој друг да ти ја гледа.
Мислам дека не си такваОти тешко, јас сум домаќинка жена, со глава наведната, на колена.
Ај прочитај ме пакМислам дека не си таква
ОК,не би навлагал понатаму,сепак е личноАј прочитај ме пак
Верувај сум на колена бааги ..
I na srpski e taka tamu uste pocesto koristat ljubavnica kako sinonim za svalerka a btw nie ne sme srbi...Otvori LJUBAVNICA...na srpski
.ostavi makedonce tupolatinica
Vo Moe vreme se velese za decko ljubovnik ili ljbovnica za devojkata, duri pametam babami upotrebuvale zbor manuk..,(kaj mi tekna sega)...a svaler ili svalerka za toa sto ti mislis.I na srpski e taka tamu uste pocesto koristat ljubavnica kako sinonim za svalerka a btw nie ne sme srbi...
...ааааа и јас така мислев, додека не видов со мои очи и не ми се веруваше дека до вчера рака сечев дека нема веза, од тие што од носот не знаат подалеку, а тоа на големо секој ден излегуваат и пазаруваат по 3,4 ч иста работа...како параван де!Се римува бе, плус многу жени во брак се само домаќинки и мајки, ретко љубовници.
...оффф уште полошо, јас многу се лутам на непочитување на адети веќе кога ги применува некој и така како обично не можев да издржам и прашав, „зошто горе си покриена и скриена, само очи ти се гледаат, а доле хеланки си облекла како крофна ти се гледа интимноста“... кратко ми одговори „ горе ако се гледа очи, уста, лице, ќе се знае која сум, ама ако газот ми е отркиен, сите имаат газ нема да се знае чие е, ако горе сум покриена“ ... така да тоа не е репер за верност адетот во ислам, и тоа веќе не е што беше!Ако сакаш домаќинка, конвертирање во ислам, картата право мидл ист, никаде нема да ти бега или па некој друг да ти ја гледа.
За која држава кажуваш.СА кај нафташите ili Ирак кај што ги каменуваат до смрт ако му се гледа прамен од косата? Па и во СА не му беше дозволено да возат до пред некоја година. Во овие држави е потребен феминизам, ама со оглед на ситуацијата за скоро време нема да има значајно подобрување, а прогнозите се очајни.Нејќам да ти кршам филм ама... Таму по 10 слугинки имаат дома. Подобро од кралици се третирани. За разлика од кај нас кај што треба и да работаат за некое говедо од газда и деца да гледат и на некој пијан вол да му перат чорапите...
Една грижа помалку . По дома не мора да е замотанаКај да ја гледа, замотана од глава до пети..
Кај што живеам има 2-3 куќи албанци муслимани, жените исто како македонки си се дотеруваат, миничи и што не....оффф уште полошо, јас многу се лутам на непочитување на адети веќе кога ги применува некој и така како обично не можев да издржам и прашав, „зошто горе си покриена и скриена, само очи ти се гледаат, а доле хеланки си облекла како крофна ти се гледа интимноста“... кратко ми одговори „ горе ако се гледа очи, уста, лице, ќе се знае која сум, ама ако газот ми е отркиен, сите имаат газ нема да се знае чие е, ако горе сум покриена“ ... така да тоа не е репер за верност адетот во ислам, и тоа веќе не е што беше!
1. Ако примарната функција на сексот е размножување, дали е тоа единствената валидна функција на сексот? Ако е, зошто воопшто би се користела контрацепција, тогаш би требало да имаме секс само во функција на размножувањето. Ако сексот има и секундарна валидна функција (задоволство, интимно поврзување со партнерот итн.), тогаш како потфрлувањето со контрацепцијата нужно повлекува задржување на зиготот/фетусот?Мислам дека треба да се запрашаме кои се причините поради кои би стигнале до абортус. Тргам ситуации на силување настрана, зборувам за consentual sex.
Пред се има проблем со начините на кои во модерната култура се сфаќа сексот. Луѓето се охрабруваат да спијат со многу луѓе пошто така се "oPeN MiNdEd". Сексот е материјализирана форма највисокиот степен на интимност. Материјалното не е сфатено доволно сериозно, самиот збор материјално не остава голем впечаток и се сфаќа како нешто банално, а напротив, има многу голем импакт врз нас и нашиот психички, физички и социјален живот.
Значи пред да зборуваме за абортус да зборуваме за сексуална одговорност. Едноставно е - не спиј со некој ако не си спремен да преземеш одговорност од можните последици за тоа. Да, постои контрацепција и тоа е супер, истовремено со тоа многу луѓе се лишат себеси од одговорноста што следува со сексуалниот акт и последиците што следуваат ако се случи некој пропуст. Преземање одговорност се состои од следново: сфаќам дека примарната функција на сексуалниот акт е размножување, сфаќам дека ако направам пропуст во контрацепцијата имам должност и одговорност да го родам (за жени) и изгледам тоа дете (за двајцата).
Тоа носи до следната точка што е општата дисфункционалност на партнерските врски. Пред да се има секс потребно е да се има солиден степен на емоционална интимност и познавање на другата личност, со цел да се процени дали таа личност би била соодветен партнер за нас. Пожелно е воопшто да не се доведеме себеси до ситуација на имање секс со личност која има контрарни потреби за својот живот (пр. тој сака дете, таа сака кариера). Ако имате различни фундаментални потреби, тогаш најдобро е да се раскине и да се најде компатибилен партнер.
Абортусот сам по себе е екстремно трауматичен настан за секоја жена. Фетусот е дел од жената. Живо битие, личност во развој. За жените уште од самото зачнување постои емоционална поврзаност со плодот кој се развива. Абортусот не можам да го оправдам. Се пушта наоколу аргументот дека тоа е тело на жената и дека таа може што сака да прави со него. Тоа е точно, додека ничиј туѓ живот не зависи од тоа што прави жената со своето тело. Нашата слобода е до таму до каде не ја нарушуваме слободата на некој друг - особено не правото на живот. Секоја постапка во нашиот живот води до некоја последица. Со давањето на абортусот како опција (освен за екстремни случаи) се пренесува пораката дека луѓето се лишени од одговорност за својата сексуалност.
1. Не реков дека е единствената и во постот расправам баш за партнерство, поврзување и интимност.1. Ако примарната функција на сексот е размножување, дали е тоа единствената валидна функција на сексот? Ако е, зошто воопшто би се користела контрацепција, тогаш би требало да имаме секс само во функција на размножувањето. Ако сексот има и секундарна валидна функција (задоволство, интимно поврзување со партнерот итн.), тогаш како потфрлувањето со контрацепцијата нужно повлекува задржување на зиготот/фетусот?
2. Вториот биоетички проблем ти е есенцијалистичкиот аргумент за „убивање на живот" со абортирањето.
Прво, фетусот не е „личност во развој" повеќе отколку што сперматозоидот е личност во развој и нема некаква животна есенција вдахновена од фертилизацијата на јајце клетката (освен ако не си некаков дуалист). Ако ги скокнеме емотивно набојните зборчиња, ќе стигнеш до проблемот на фазата во која е неетично да одземеш живот. Во кој момент после фертилизацијата, поделената јајце клетка - зигот - фетус станува личност во развој?
Шабанот еднаш заговараше постпородилен абортус како валидна опција бидејќи бебето не е сентиентно , ама да го скокнеме тој дел и да се задржиме на пораните фази од развојот на плодот.
Ќе се задржам само на точка 2.1. Ако примарната функција на сексот е размножување, дали е тоа единствената валидна функција на сексот? Ако е, зошто воопшто би се користела контрацепција, тогаш би требало да имаме секс само во функција на размножувањето. Ако сексот има и секундарна валидна функција (задоволство, интимно поврзување со партнерот итн.), тогаш како потфрлувањето со контрацепцијата нужно повлекува задржување на зиготот/фетусот?
2. Вториот биоетички проблем ти е есенцијалистичкиот аргумент за „убивање на живот" со абортирањето.
Прво, фетусот не е „личност во развој" повеќе отколку што сперматозоидот е личност во развој и нема некаква животна есенција вдахновена од фертилизацијата на јајце клетката (освен ако не си некаков дуалист). Ако ги скокнеме емотивно набојните зборчиња, ќе стигнеш до проблемот на фазата во која е неетично да одземеш живот. Во кој момент после фертилизацијата, поделената јајце клетка - зигот - фетус станува личност во развој?
Шабанот еднаш заговараше постпородилен абортус како валидна опција бидејќи бебето не е сентиентно , ама да го скокнеме тој дел и да се задржиме на пораните фази од развојот на плодот.
Ја играм фудбал ради забава, рекреација. Сега кога е така, зошто ме трераат да го платам прозорот што го скршив, играјќи фудбал? Не ми била тоа намерата, не играм фудбал за да скршам прозор.Ако сексот има и секундарна валидна функција (задоволство, интимно поврзување со партнерот итн.), тогаш како потфрлувањето со контрацепцијата нужно повлекува задржување на зиготот/фетусот?
Тоа е точно дека се создава уникатната ДНК на идната личност, но тоа не го повлекува исказот дека тоа е личност во развој во самиот момент на фертилизација. За нешто да биде личност мора да биде самосвесно и да пројавува определени личносни карактеристики кои можат да бидат сместени у димензиите на било која личносна скала (квалитативно и квантитативно); нешто што захтева определена невронална структура со определена компексност; што доведува до емергенција на личност; а што се јавува кај деца во определена возраст (иако и ова е произволна мерка како и самата личност која е менталистички модел со определена практичност, а не емпириски); па тие се више личности у развој. Дали зиготот има уникатен геном, не е релевантно на тоа дали е личност. Геномот на зиготот, не повлекува нужно бивање личност во развој. На пример, пациент со нефункционален неокортекс, у дубока кома и во состојба на вегетација, веројатно не е никаква личност, а има уникатен геном.1. Не реков дека е единствената и во постот расправам баш за партнерство, поврзување и интимност.
2. Личност во развој е од самиот зачеток - се соединува генетскиот материјал и ја создава уникатната ДНА на личноста.
Утната ти е скроз аналогијата. Ако функцијата на сексот е само размножување, абортусот е контрадикторен на функцијата на сексот која е само размножување. Ако функцијата на сексот не е само размножување и истото не е нужна функција (имаш или-или у логика), тогаш абортусот е оправдана акција бидејќи оплодувањето не е нужно.Ја играм фудбал ради забава, рекреација. Сега кога е така, зошто ме трераат да го платам прозорот што го скршив, играјќи фудбал? Не ми била тоа намерата, не играм фудбал за да скршам прозор.
Разбирам од каде доаѓаш. Би рекла дека има голема разлика помеѓу човек кој е во кома наспроти зигот, бидејќи кај зиготот, освен во ретки инстанци, знаеме дека за кратко време се повеќе и повеќе ќе се оформуваат потенцијалите. Тука би била таа дебата - дали доколку некој е во вегетативна состојба треба да го исклучиме од апарати и да му дозволиме да умре (знаејќи дека веројатно нема да се врати во свесност, но сепак има некоја надеж), со тоа што кај зиготот, знаеме дека за кратко време целосно ќе се оформи во бебе (освен ако нема некој спонтан абортус или сериозна аномалија), или во она што конвенционално го сметаме за личност, човек.Тоа е точно дека се создава уникатната ДНК на идната личност, но тоа не го повлекува исказот дека тоа е личност во развој во самиот момент на фертилизација. За нешто да биде личност мора да биде самосвесно и да пројавува определени личносни карактеристики кои можат да бидат сместени у димензиите на било која личносна скала (квалитативно и квантитативно); нешто што захтева определена невронална структура со определена компексност; што доведува до емергенција на личност; а што се јавува кај деца во определена возраст (иако и ова е произволна мерка како и самата личност која е менталистички модел со определена практичност, а не емпириски); па тие се више личности у развој. Дали зиготот има уникатен геном, не е релевантно на тоа дали е личност. Геномот на зиготот, не повлекува нужно бивање личност во развој. На пример, пациент со нефункционален неокортекс, у дубока кома и во состојба на вегетација, веројатно не е никаква личност, а има уникатен геном.