Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.363
Поени од реакции
38.337
Антифризот на колата дошол на минимум. Иначе течноста е розова и е како "нова" и не смрди на издувни гасови. Нивото на моторно масло е ок и не се забележуваат нечисти работи на него. Колата чади бело само 1-2 минути не секогаш, краткотрајно по што не сум сигурен дали гори антифриз или пак станува збор за кондензација од ладниот воздух во ауспухот. Моторот до сега не ми прегреал а и кога проверував колку има антифриз како да се отвори многу лесно капачето

Секако ќе ја носам на дијагностика.

Прашањето ми е од што мислите дека може да губи антифриз? Флеки под колата немам забележано.
диктон на глава. Не ја вози така, ризикуваш да прегрее.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Антифризот на колата дошол на минимум. Иначе течноста е розова и е како "нова" и не смрди на издувни гасови. Нивото на моторно масло е ок и не се забележуваат нечисти работи на него. Колата чади бело само 1-2 минути не секогаш, краткотрајно по што не сум сигурен дали гори антифриз или пак станува збор за кондензација од ладниот воздух во ауспухот. Моторот до сега не ми прегреал а и кога проверував колку има антифриз како да се отвори многу лесно капачето

Секако ќе ја носам на дијагностика.

Прашањето ми е од што мислите дека може да губи антифриз? Флеки под колата немам забележано.
Ako ne tece od nigde sigurno head gasket. Imas na ebay kitovi za testiranje po 10-15 evra se kaj tebe valjda. Se stava na kazanceto za antifriz i ako smeni boja znaci ima izduvni gasovi.
Druga opcija e da ja zapalis so otvoreno kazance i da cekas da otvore termostat za da vidis dali meuri ke pocnat da se pojavuvat.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.363
Поени од реакции
38.337
Нели ако беше диктон на глава требаше да го меша со уљето и обратно?
па може и од надвор да тече и да испарува кога е у контакт со топлината блокот. Зависи до дизајнот на блокот.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.230
Поени од реакции
7.039
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Значи да ја продавам колата :)
Ne mora da znaci druze. Ova e najlosata varijanta, moze i da tece od negde a da nemas primeteno ili pa ima negde malo dupce i samo koa e zagrean i pod pritisok tece.
Najubavo da se provere za izduvni gasovi u antifriz bar ke znaes na sto si bez da davas pari za rabotna raka za drugi raboti da ispituvaat.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.230
Поени од реакции
7.039
Јас пак се надевам дека мајсторот претходно не ја затворил убаво капачката. Пошто многу лесно се отвори. А пред 2 години знам дека многу јако го стегнав капачето.
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Јас пак се надевам дека мајсторот претходно не ја затворил убаво капачката. Пошто многу лесно се отвори. А пред 2 години знам дека многу јако го стегнав капачето.
Или водна пумпа и тогаш најчесто нема флека зошто испарува.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.902
Поени од реакции
1.363
Od kaj znae kolata dali e u grad ili na avtopat druze?
Bez razlika kade e (grad, selo, planina, more,avtopat) koga ke stigne do 45% pocnuva da pravi regen ova ti e utsvari aktiven regen, a imas i pasiven koj se pravi dodeka si se vozikas na avtopat i ne go ni osekjas. Ako e vo grad,selo itn najverojatno ke se prekine iako ima i drugi varijacii radi koi ne bi ni pocnal, primer ako vozis na rezerva gorivo. Na 70% soot vekje imas upalena sijalicka na sal tabla, i najverojatno ke otide u limp mode.
Стално на 90km/h пали регенерација без разлика дали е затнат или не. Има 3 сонди, 2 се за масло и нафта а третата е воздух со притисок. Зато е пожелно на отворен терен да се вози на повисока туража 2500rpm за да напрај смеса и зголеми температура за да го изгори гарежот. Се дешава и да непали регенерација и поради то се полни со гареж и вади проблеми. На дијагностика сеа по ново прават присилна регенерација и стават некој адитиви.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.904
Поени од реакции
14.596
Нели ако беше диктон на глава требаше да го меша со уљето и обратно?
Дихтонот одделува 3 комори во моторот-за согоревање( кај клиповите), од маслото и од антифризот.
Ако е оштетен дихтонот, можи да се јави ,,коридор,, помеѓу било кои од овие комори
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Иначе 9год строго макпетрол.
Купив средство за чистење сензори.Отворив,испрскав ставив правец автопат,гас обрти газење гас.
Е сега на почеток засецкуваше,после никако,ја одмарав колата и назад пак никакво сецкање.
Е сегаа пази утре дента кога се олади колата иста песна сецка/трокира 1ва,2ра,3та,4та, и на крај чарето го најдов во кабелчето ( го извадив ) на Маф/Мап сенроз оди лета нема гајле,е вака ќе троши повеќе навта.. ( до дека не знемам сензор) фала и позз.

Пс. Инфо искуства некој за Акумулатор 75 Еxside ili Varta, Varta silver,и ако е 77 не би претставувало проблем?
Е па и мене ми се случува и купив спреј за МАП сензор и со него чистив и сега немај гајле

Sent from my SM-N986U using Tapatalk
 
Член од
7 декември 2021
Мислења
17
Поени од реакции
0
Zdravo decki....imam problem so opel vectra b. Eden den vozam i temperaturata e normalna 90 stepeni na 92 si pusta ventilator koga drug den vozam od 82 stepeni ne mrdnuva nagore.pred 2 meseci menuvav termostat i ladnak so cudo mozi da ja maci dali nekoj imal.slicen problem ? :)
Автоматски споено мислење:

Zdravo decki....imam problem so opel vectra b. Eden den vozam i temperaturata e normalna 90 stepeni na 92 si pusta ventilator koga drug den vozam od 82 stepeni ne mrdnuva nagore.pred 2 meseci menuvav termostat i ladnak so cudo mozi da ja maci dali nekoj imal.slicen problem ? :)
Автоматски споено мислење:

Zdravo decki....imam problem so opel vectra b. Eden den vozam i temperaturata e normalna 90 stepeni na 92 si pusta ventilator koga drug den vozam od 82 stepeni ne mrdnuva nagore.pred 2 meseci menuvav termostat i ladnak so cudo mozi da ja maci dali nekoj imal.slicen problem ? :)
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.363
Поени од реакции
38.337
Zdravo decki....imam problem so opel vectra b. Eden den vozam i temperaturata e normalna 90 stepeni na 92 si pusta ventilator koga drug den vozam od 82 stepeni ne mrdnuva nagore.pred 2 meseci menuvav termostat i ladnak so cudo mozi da ja maci dali nekoj imal.slicen problem ? :)
Автоматски споено мислење:

Zdravo decki....imam problem so opel vectra b. Eden den vozam i temperaturata e normalna 90 stepeni na 92 si pusta ventilator koga drug den vozam od 82 stepeni ne mrdnuva nagore.pred 2 meseci menuvav termostat i ladnak so cudo mozi da ja maci dali nekoj imal.slicen problem ? :)
Автоматски споено мислење:

Zdravo decki....imam problem so opel vectra b. Eden den vozam i temperaturata e normalna 90 stepeni na 92 si pusta ventilator koga drug den vozam od 82 stepeni ne mrdnuva nagore.pred 2 meseci menuvav termostat i ladnak so cudo mozi da ja maci dali nekoj imal.slicen problem ? :)
coolant temperature sensor
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.902
Поени од реакции
1.363
Zdravo decki....imam problem so opel vectra b. Eden den vozam i temperaturata e normalna 90 stepeni na 92 si pusta ventilator koga drug den vozam od 82 stepeni ne mrdnuva nagore.pred 2 meseci menuvav termostat i ladnak so cudo mozi da ja maci dali nekoj imal.slicen problem ? :)
Автоматски споено мислење:

Zdravo decki....imam problem so opel vectra b. Eden den vozam i temperaturata e normalna 90 stepeni na 92 si pusta ventilator koga drug den vozam od 82 stepeni ne mrdnuva nagore.pred 2 meseci menuvav termostat i ladnak so cudo mozi da ja maci dali nekoj imal.slicen problem ? :)
Автоматски споено мислење:

Zdravo decki....imam problem so opel vectra b. Eden den vozam i temperaturata e normalna 90 stepeni na 92 si pusta ventilator koga drug den vozam od 82 stepeni ne mrdnuva nagore.pred 2 meseci menuvav termostat i ladnak so cudo mozi da ja maci dali nekoj imal.slicen problem ? :)
Vectra B ima varijabilna temperatura. Normalna e taja temperatura od 85 do 90 stepeni. Na 92 otvora prva brzina, na 95 vtora i na 101 dvete perki vo vtora brzina.
 

Sikimco

Подобро ужасен крај, одколку ужаш без крај
Член од
25 јули 2011
Мислења
457
Поени од реакции
98
Nema vrska. Se oseka bidejki ke osetis promena na zvukot na motorot i vrtezite se pokacuvaat, kaj nekoi koli se osekja mirizba. Aktivna regeneracija pravi na odreden kapacitet(obicno okolu 45%) a ne na krajniot kapacitet na filterot. Voziloto treba da se vozi nad odredena brzina(obicno nad 50km/h) za da sogori. U princip sekade se spomnuva nad koja brzina da se vozi, a ne vrtezi. Ako vozis gradska dodeka pravi regen pogolema e verojatnosta deka regenot ke prekine.

Bonus: pak nema vrska.

Filterot nema rok na traenje i zavisi kako vozis. Moze da go zapusis na 30iljadi, a moze i da tera 300 iljadi.
Kaj mene na starata kola(audi a4 2.0tdi b8.5) e momentalno na 241600km i spored tebe ja treba da go menjam, iako pominuva tehnicki i iako nikogas sijalicka ne svetnala. Audi ustvari preporacuva dpf inspekcija koja mislam bese na 180 ilajdi km, ali ne sum go nosel bidejki nema potreba. Nikogas ne sum stavil aditivi za cistenje ili slicno.
[/QUOTE]
Најлошо е кога некој е половично информиран или незнае да прочита убаво.....
Ги покачува вртежите од 850 на 1000 кога е во лер, а пишав јасно и читко дека DPF регенерација е процес што возачот не би требало ни да го почуствува во вожња. Во вожња пријателе, ако возиш на 2000 во 4та брзина ти незнаеш дали колата прави регенерација или не (имаш интернет може да го искористиш за да се доинформираш), а вртежот се покачува од 850 на 1000 од причина ако возиш градска трни/застани, да не го прекине туку да го забави процесот исто така и Start&Stop функцијата се гаси привремено за да не го прекине процесот.

И пак пријателе пред да се правиш паметен прочити и информирај се за твое добро. Производителот ти гарантира дека до 200 000км, DPF ќе работи "беспрекорно" а после тоа нема да филтрира честички како шо треба. Исто како и други заменски делови, така и DPF-от си има препорачлива км. после кога треба да се смени.

Едуцирај се, не е на одмет :D
 

Kajgana Shop

На врв Bottom