Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
29 септември 2015
Мислења
241
Поени од реакции
317
Ајде некој да ми објасни за сеат ибица 1.4 86кс 2007 бензин, како се покажани? Се мислам да земам таква од прв газда со 160 000км..

И колку пари се дисковите за истата кола?
Зашто уште од сега прашуваш за дискови ? :confused::confused: Потрошени ли се?

Не значи тоа ништо што е од прв газда и 160.000км
Мене искрено како модел не ми се допаѓа. Има евтина пластика и маани во ентериер кои ги немам видено ни кај Матиз. Ептен неквалитетно направено.
Истото е и со Кордоба од тие години. Моторите се на VW групација, мада со самото тоа што VW го форсираше порано sdi моторот исклучиво кај Сеат моделите кој беше проблематичен, ме разубедува од купување.
Јас имам сменето многу возила, и искрено Ибица и Кордоба не ми се допаѓаат воопшто како целина, па макар биле и од тука, и гледам да ги избегнувам
Незнам каква цена ти ја даваат, но јас би ти советувал да ја земеш само доколку колата е 500-600 евра поевтина од оглас.
Ако е иста цена или поскапа воопшто не ја гледај. Бидејќи избор на коли денес има еден куп. И немора да значи ништо тоа дека е прв газда. Ете комшија зема од прв газда, исто околу 160.000км па на 3000км менуваше ламела, дискови плочки и уште некои сервиси, па кога ќе се види на крај парите пак ги даде.
Не велам, има луѓе си менуваат се и предвреме, но тука е стварно ретко тоа. Луѓе купуваат нови коли и уље не менуваат по 2 години.

Инаку 1.4 сум го немал во Сеат туку сите беа дизели колку што памтам.
Но вака од искуство мислам дека тешко ќе оди прилагодувањето на плин т.е ќе биде тромо. А на бензин незнам колку е исплатливо да се вози.
 

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
36.765
Поени од реакции
29.042
Ако ти се допаѓаат рено возила и мотори бујрум, не е баш јапонска работа тоа. Плус рено многу штедење му удри на Нисан по што се гледа од самиот дизајн, па сеа колку би функционирале електрониката и ситниците на автомобилот е дискутабилно, за моторот би се потрудиле од рено да нема многу кварови, ама колата не е само од мотор направена.
Со еден збор малку поскапа Дачија е тоа.
,,,tolku se razbirash,,,oti na Bejbi Petrusheska koga Nisanot Juke ploveshe niz Vardar rabotea svetla ,,,vnatreshno osvetluvanje,,brishachi,,chetiri trepkachi,i drugi sitnici,,,taka da ne treskaj gluposti,,
 
Последно уредено:

Boom Shaka Lakka

Silence!! .. I kill you!
Член од
29 август 2008
Мислења
10.816
Поени од реакции
8.651
Зашто уште од сега прашуваш за дискови ? :confused::confused: Потрошени ли се?

Не значи тоа ништо што е од прв газда и 160.000км
Мене искрено како модел не ми се допаѓа. Има евтина пластика и маани во ентериер кои ги немам видено ни кај Матиз. Ептен неквалитетно направено.
Истото е и со Кордоба од тие години. Моторите се на VW групација, мада со самото тоа што VW го форсираше порано sdi моторот исклучиво кај Сеат моделите кој беше проблематичен, ме разубедува од купување.
Јас имам сменето многу возила, и искрено Ибица и Кордоба не ми се допаѓаат воопшто како целина, па макар биле и од тука, и гледам да ги избегнувам
Незнам каква цена ти ја даваат, но јас би ти советувал да ја земеш само доколку колата е 500-600 евра поевтина од оглас.
Ако е иста цена или поскапа воопшто не ја гледај. Бидејќи избор на коли денес има еден куп. И немора да значи ништо тоа дека е прв газда. Ете комшија зема од прв газда, исто околу 160.000км па на 3000км менуваше ламела, дискови плочки и уште некои сервиси, па кога ќе се види на крај парите пак ги даде.
Не велам, има луѓе си менуваат се и предвреме, но тука е стварно ретко тоа. Луѓе купуваат нови коли и уље не менуваат по 2 години.

Инаку 1.4 сум го немал во Сеат туку сите беа дизели колку што памтам.
Но вака од искуство мислам дека тешко ќе оди прилагодувањето на плин т.е ќе биде тромо. А на бензин незнам колку е исплатливо да се вози.
Па сопственикот на колата ми кажа дека се за менување, дека не планирал да ги мења бидејќи сака да ја продаде... муабетов ми беше овој мотор 1.4 86кс сили дали е добар, не е оној лошипт од 1.4 со 75кс тој не беше многу погоден?[DOUBLEPOST=1551945055][/DOUBLEPOST]
Солидни.
Мотор - бомбона, ефтин сервис, евтини делови, фаќав се делови и од други авта од германци, углавном голф 4. Не троши много, и не се слуша док работи.
Малце има круту вожњу и интериер ву е евтино направен сас евтини пластике и се много осеќа и приметуе кд е старо.
Обавезно си стави плин и нема да имаш гајле, сас квалитетан сервис, добро уље, на плин јоште 100 000 ќе пројдеш како ништо, за по град е одлино. Мене кроз руке ми пројдева 3-4 на купи-продај и ниедна не е имала маану сас мотор и слично, нити људи што ги земава ми се пожалиле и слично.
Зошто голф 4 мотор кога колата е 2007 и има мотор 1.4 86кс, овој мотор нели го има во голф 5?
 
Член од
19 февруари 2016
Мислења
412
Поени од реакции
82
Дали некој може да ми препорача сервис за СЕДИШТА за кола,дел седиштето е скршено:(
 

shutrak

opsenar
Член од
3 јуни 2011
Мислења
36.765
Поени од реакции
29.042
можеш да ми препорачаж некој плац со делови и контакт од нив

Благодарам
,,,obichno se specijiliziran za odredeni marki na vozila,,,napishi za koj model se raboti poupatenive chlenovi ke ti lociraat kade da barash,,
,,,otvori,,reklama5 ili pazar3,,, gi ima shto se reklamieaat,,,
 
Член од
29 септември 2015
Мислења
241
Поени од реакции
317
Па сопственикот на колата ми кажа дека се за менување, дека не планирал да ги мења бидејќи сака да ја продаде... муабетов ми беше овој мотор 1.4 86кс сили дали е добар, не е оној лошипт од 1.4 со 75кс тој не беше многу погоден?[DOUBLEPOST=1551945055][/DOUBLEPOST]
Зошто голф 4 мотор кога колата е 2007 и има мотор 1.4 86кс, овој мотор нели го има во голф 5?
Убаво си споменав погоре.
Колата вреди само ако е 500-600 евра поевтина од оглас. Сега по ова со дисковите се уверив само дополнително.
Џабе што е прв сопственик, ако ги оставил така дисковите. Дискови наеднаш не се трошат, па прашање е колку време и ги возел така. А многу битен дел од колата е.
Неодговорност типично за нашиве простори на коли од први газди.
Кај нас нажалост многу работи се останати од социјализмот кога вистина се наоѓаа коли од први газди кои беа стакло. Имаше југовци или поимотните возеа голф 1,2 но максимално ги чуваа колите.
Деловите за Застава беа лесно достапни и евтини, а и немаше некој голем избор на коли. Речиси секој си имаше куќен мајстор што би се рекло, а на технички проверуваа се, па дури враќаа и за жмигавец ако не работеше.

Сега се смениа многу работи, но за несреќа на полошо. Има многу марки, но оригинал делови ретко има. Увознициве набавуваат делови со Ш класа, и имаат голема маржа речиси и 100% некогаш.
Тоа ги прават деловите да бидат скапи, и стандартот ни е опаднат, и дополнително лошо е што законите се допустливи т.е меки. Србите веќе почнаа да ги стегаат условите и не се поминува баш така лесно на технички преглед.

Значи не важи правилото прв газда како порано. Сега кола купена од Германија може да е 100 пати поодржувана и посочувана иако е од увоз
Имав пишувано и порано. Најубав начин да се купи кола е од луѓе кои ја купиле од плац колата и ја возеле 2-3-4 години. Сакале несакале морало сервис да направат и многу често луѓе има и си ги одржуваат колите.

Пример е неодамна голф 5 кој го земав. Човекот ја купил од плац, и за времето која ја возел пополека си ставил нови гуми, сменил ребрасти, нови дискови, ладилник нов, го средил прозорот што во меѓувреме не отварал итн.
Значи се грижел и инвестирал во колата. Јас како купец немам дополнителни давачки.
И сега ете која логика дека таа Ибица од прв газда е посочувана. Уште од старт ти имаш кола која ќе треба да инвестираш пари за да ја правиш. Додека кај голфот кој го имав јас и го дадов човекот нема да менува ништо.
Затоа и споменав. 500-600 евра ако ти пушта поевтино од оглас е ок понуда.
Моторот е од голф и не треба да се сеќираш добро е погоден. Но тоа не значи дека и моторот кај таа Ибица е добар. Треба да си провериш многу работи, но никако летање во облаци и давање висока сума, само затоа што е прв газда. Ти газда не купуваш, туку кола
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.232
Поени од реакции
7.039
,,,tolku se razbirash,,,oti na Bejbi Petrusheska koga Nisanot Juke ploveshe niz Vardar rabotea svetla ,,,vnatreshno osvetluvanje,,brishachi,,chetiri trepkachi,i drugi sitnici,,,taka da ne treskaj gluposti,,
Неисе ,за сите што шпекулирате, имате дневна сензација, претпоставувате апсурдни нешта(примерно сум возела покрај кеј , па сум влетала во Вардар и сум излегла мртва ладна) да ви кажам дека беше на одалеченост од кејот со дигната рачна и во брзина.

- Весна Петрушевска
Декемвски 2017

Објасни сезнајко како?

Иначе електрониката се изолира на секоја кола и тоа многу добро, имаш фабрики за електроника на коли во Македонија, распрашај се прво. Но тоа не значи дека долго ќе трае.
 

Down

Boozer
Член од
4 мај 2012
Мислења
3.136
Поени од реакции
4.961
Сакам да купам половна кола, од кај 2008 прва регистрација па нагоре, значи релативно понова кола со до кај 120-180 коња. Која марка, модел би ми препорачале? Би сакал кола што не е многу скапа за одржување.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.232
Поени од реакции
7.039
Сакам да купам половна кола, од кај 2008 прва регистрација па нагоре, значи релативно понова кола со до кај 120-180 коња. Која марка, модел би ми препорачале? Би сакал кола што не е многу скапа за одржување.
Тојота корола
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.904
Поени од реакции
1.365
Неисе ,за сите што шпекулирате, имате дневна сензација, претпоставувате апсурдни нешта(примерно сум возела покрај кеј , па сум влетала во Вардар и сум излегла мртва ладна) да ви кажам дека беше на одалеченост од кејот со дигната рачна и во брзина.

- Весна Петрушевска
Декемвски 2017

Објасни сезнајко како?

Иначе електрониката се изолира на секоја кола и тоа многу добро, имаш фабрики за електроника на коли во Македонија, распрашај се прво. Но тоа не значи дека долго ќе трае.
Подобро да не прашувате како се изолирват каблите,косата ќе ви се крени :pos:
Зато после колите имат лоша електроника.
Тој кабелски сноб што се прави машински е далеку поквалитетен.
 

.Sky.

Заменик министер без титула
Член од
15 февруари 2013
Мислења
6.857
Поени од реакции
7.241
Во Скопје ми трртр некој да ми смени радио негде некој да не знае? Кај оној кенан спроти мртв не одам апаш невиден е.
 

old_School_mk

Програмер, гејмер, psy-trance уживател
Член од
11 август 2009
Мислења
6.093
Поени од реакции
5.737
Некој накратко да ми ја објасни разлика помеѓу MPI, GDI, T-GDI типови на мотори во поглед на перформанси, потрошувачка и сервисирање на долг рок?
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.906
Поени од реакции
14.598
Некој накратко да ми ја објасни разлика помеѓу MPI, GDI, T-GDI типови на мотори во поглед на перформанси, потрошувачка и сервисирање на долг рок?
MPI treba da e običen motor so elektronsko ubrizguvanje na gorivoto...t.e. multi point injection. Ima injektor za sekoj cilindar posebno.....NO gorivoto se vbrizguva indirekno vo usisnata grana pred ventilot

GDI treba da e motor so direkno vbrizguvanje...kade injektorot se naogja odma do svećicata i ubrizguva gorivo direkno vo klipot koj poradi toa e so vdlabnata forma

T-GDI treba da e ist takov no so turbo( Mazda CX-7 na primer)

Performansite sekogaš odat so rizikot za kvar....kolku pogolema snaga ...poveke delovi koi mozat da se rasipat
GDi motorite mora da trošat 98 oktani gorivo( preporačlivo) ....i ne trpat nečisto gorivo
 

Kajgana Shop

На врв Bottom