Бугарско државјанство (процедура и потребна документација)

Член од
25 мај 2017
Мислења
Поени од реакции
Мислиш пак на финална вратен или на задолжителна оставен?
По преписката Ви предстои да б'де изв'ршен финален експертен преглед преди да б'де разгледана от С'вета по гражданство.

Член од
25 мај 2017
Мислења
Поени од реакции
По преписката Ви предстои да б'де изв'ршен финален експертен преглед преди да б'де разгледана от С'вета по гражданство.
Kolku ke se ceka sega ovoj status?
Автоматски споено мислење:

Мислиш пак на финална вратен или на задолжителна оставен?
Kolku ke se ceka ovoj status

Член од
22 февруари 2023
Мислења
Поени од реакции
hello again.
after i submitted additional documents that were required, this is my status:
  • Your application will undergo a final expert review before being considered by the Citizenship Board.
is it ok?
thank you in advance

Член од
1 февруари 2023
Мислења
Поени од реакции
Pershendetje perseri.
pasi dorëzova dokumente shtesë që kërkoheshin, ky është statusi im:
  • Aplikimi juaj do t'i nënshtrohet një shqyrtimi përfundimtar të ekspertëve përpara se të shqyrtohet nga Bordi i Shtetësisë.
eshte ne rregull?
ju falenderoj paraprakisht
,what number are you ?

Член од
22 февруари 2023
Мислења
Поени од реакции
, what number are you?
near the number 3900 year 2020. and I have submitted them at the end of April

i am writing because i read here by someone who was in the same situation as i am, and his status is: After your correspondence, a final expert review will be carried out before it will be considered by the Citizenship Council
whereas mine didn't mention the first part (after your correspodence)

I am writing because I read here by someone who was in the same situation as I am, and his status is: After your correspondence, a final expert review will be carried out before it will be considered by the Citizenship Council
whereas mine didn't mention the first part (after your correspondence)

Последно уредено:
Член од
23 март 2023
Мислења
Поени од реакции
Добар дан свима. Да ли неко има информацију када ће почети укази? Ја сам од октобра на статус '' Вашу пријаву је размотрио Савет за држављанство са позитивним мишљењем Документи су послати на издавање указа потпредседника Републике Бугарске''.

Член од
2 април 2023
Мислења
Поени од реакции

i am writing because i read here by someone who was in the same situation as i am, and his status is: After your correspondence, a final expert review will be carried out before it will be considered by the Citizenship Council
whereas mine didn't mention the first part (after your correspodence)
It is the same, you are on the final checking before your application goes to the council of citizenship, when they finish checking your additional documents and when they see nothing is wrong, they will proceed it to the council of citizenship, who will say yes or no to your application. They are checking now for possible irregularities, fake documents and stuff like that, because starting this year, and also 2021 and 2022, a lot of Ukrainians apply for citizenship with fake documents, people from Turkey also, Romania too, and they make a lot of problems to us who apply honestly and just want the citizenship, so the work of the checking and the counsel is delayed little. Just be patient and follow the situation.

Член од
27 јуни 2009
Мислења
Поени од реакции
It is the same, you are on the final checking before your application goes to the council of citizenship, when they finish checking your additional documents and when they see nothing is wrong, they will proceed it to the council of citizenship, who will say yes or no to your application. They are checking now for possible irregularities, fake documents and stuff like that, because starting this year, and also 2021 and 2022, a lot of Ukrainians apply for citizenship with fake documents, people from Turkey also, Romania too, and they make a lot of problems to us who apply honestly and just want the citizenship, so the work of the checking and the counsel is delayed little. Just be patient and follow the situation.
Macedonia langue.No english.Translate.

Член од
16 декември 2022
Мислења
Поени од реакции
Добар дан свима. Да ли неко има информацију када ће почети укази? Ја сам од октобра на статус '' Вашу пријаву је размотрио Савет за држављанство са позитивним мишљењем Документи су послати на издавање указа потпредседника Републике Бугарске''.
Ce nadevame deka na 20.juni ke pocnat da potpisuvat

Член од
21 јули 2021
Мислења
Поени од реакции
Дали некој преминал од "доп'лнителна проверка," на "положително"?

Член од
3 јануари 2018
Мислења
Поени од реакции
Pozdrav do site dali moze da postirate baranjeto za prijavuvanje na adresa i egn da znam kako da go popolnam vo ambasada, sluzbenata adresa sho e kako tocno da pisam ( ova za sekoj slucaj ako nekoj od sluzbenicite ne bidat usluzlivi da mi pomognat )
fala

Член од
4 март 2021
Мислења
Поени од реакции
Poslednata nedela od juni ili eventualno prvata od juli

Ako imas odneseno dopolnitelni za dva Dena se vrakas na finalna a od prilika za mesec Dena na polozitelno toa e za neredovna a ako si samo na dopolnitelna bez da ti trazat dopolnitelni dokumenti toa neznam nekoj clenovi velat deka e I poveke od 3 meseci

@Bibo nema li slika od pasoso :):):):):):)

Член од
21 мај 2009
Мислења
Поени од реакции
Јас бев до 13ти на дополнителна, закаснав со носењето документи вчера ми ги доставија и сеуште сум на дополнителна. Ми бараа лекарско и потврада за неосудуван бидејки моите биле постари од 2021, а јас бев на интервју Август 2021 а документите беа извадени тогаш

Kajgana Shop

На врв Bottom