За 2рото, има повеќе страни. Ако веќе мене ме прашуваш зошто е Макс казнет со 5 секунди, е дека не остава простор и се прави наудрен вози на средина и 2 пати закочува. На таква брзина Луис не знае што да прави а можеби и мисли дека не смее да го претекне (не знам, за ова не ни се објаснувам)
Нема повеќе страни, една страна е, напишано е и во документот со објаснување за казната од страна на стјуардите.
-Макс закочува за да го пропушти Луис. Притоа не е на средина од патеката, десно е, има простор 2 болида да поминат покрај него од лево. Мора да закочи до стартно-целната рамнина зашто во спротивно ќе добие казна од 5 секунди дека не го пропуштил.
Еве дека не е на средина од патеката. Има простор од лево 2 болиди да поминат.
-Луис знае зошто Макс кочи, и не сака да го престигне намерно, зашто е пред DRS зона, и знае дека по престигнувањето, со активиран DRS Макс лесно ќе си ја врати позицијата.
-Луис го удира Макс, по што овој продолжува да вози, ја поминува стартно-целната рамнина и е казнет со 5 секунди зошто не го пропуштил Луис (што ако се следат правилата е сосема легитимно).
-По трката, Луис во интервју се прави демек не знаел зошто Макс кочи (а пак ќе речам: не ни морал да знае, гледа дека тој пред него е поспор, кочи, зошто не го престигнува? Сето тоа е тактичка игра).
-Подоцна, во разговорот со стјуардите, Луис ја кажува вистинската причина зошто не го поминал - затоа што било пред DRS зоната. Затоа стјуардите го казнуваат Макс (овојпат несфатливо зошто) со 10 секунди и 2 казнени поени, демек заради опасно кочење.
Значи нема „повеќе страни“, една е. Има само двојни стандарди, од страна на FIA.