Општи вело муабети, прашања, совети

Член од
27 септември 2010
Мислења
5.044
Поени од реакции
7.069
Ова е веќе пумпа и според спецификациите оди до 12 бари.SKS е германска фирма и една од најдобрите.За дома зимај таква и не барај друга а за таа од пазар резервиран сум.
Автоматски споено мислење:


Со исто тело имам пробано пред неколку години на пазар и кај држачот за ѕиваната пукна полупластичното црево можеби на околу 5 бари.Вакви тогаш по 80 или 100 денари ги продаваа и тогаш ја пробав.
Може искуство со друга слична пумпа си имал. Јас веќе 1 година ја користам, како нова е сѐ уште. Ни проблеми, ни потреба од подмачување. Ми биле најисплатливите 200 денари вложени.
 
Член од
18 септември 2014
Мислења
827
Поени од реакции
746
Првата сум ја пробал уште во 2015 година на пазар на лице место уште кога го земав роудот и повеќе од 5 бари не ни можеше да се притиска надоле за потоа да проверам на голема ножна пумпа колку бари е напумпана гумата.Втората би требало да е тука некаде еве нека оди до 6 бари иако не ни има манометар на неа па за да можеш да знаеш.Да не се разбереме погрешно и јас сум за тоа да се купи евтин производ доколку може да го замени далеку поскапиот но кога се работи за пумпа за роуд сум барал и под дрво и под камен мала што без проблем ќе пумпа 8 бари и така ја најдов оваа од Бето.Можев и од тука да земам комбинирана за амортизер но кај нас цените се многу повисоки.После неколку години outdoor.mk ја донесе оваа и ја продаваше за 2000 денари која експресно им се продаде но повторно не ја донесоа.Пумпата е Tec Furca која е уствари оригинален производ на Beto SP-006AG само ребрендиран:
Во што е разликата помеѓу тој модел на Бето и овој ?

US $24.99 30%OFF | BETO Air 2 in 1 Shock & Tire 2 Stages Mini Bike Pump with Gauge for Fork & Rear Suspension Mountain Bicycle Schrader & Presta https://a.aliexpress.com/_mOaO1VR
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.060
Поени од реакции
4.558
Во што е разликата помеѓу тој модел на Бето и овој ?

US $24.99 30%OFF | BETO Air 2 in 1 Shock & Tire 2 Stages Mini Bike Pump with Gauge for Fork & Rear Suspension Mountain Bicycle Schrader & Presta https://a.aliexpress.com/_mOaO1VR
Ги имам и двата,поскапата што ја продаваше outdoor не ми е уште отпакувана и тогаш ја земав на некој попуст и со купон за уште пониска цена така што практично не сум ја ни пробал па за да ти кажам колку е поефикасна од поевтинава освен што има поголем манометар и јасно се читаат бројките додека кај поевтинава се толку ситни да ако немаш добар вид со лупа ќе треба да ги читаш.Еве кога последен пат се продаваше во outdoor:
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.060
Поени од реакции
4.558
Јас ја имам оваа и сум задоволен од неа, 7.5 ќе ти пумпа сигурно.
Одлична е доолку имаш 28 - 622 кои се пумпаат до 7.5 бари максимум но за 23 или 25 - 622 треба појака.
 
O

onefifty

Гостин
Здраво дечки,
Сакам да земам велосипед до 30 000. Висок сум 170цм и планирам да го возам комбинирано(роад/дирт), првпат купувам велосипед и не знам што конкретно да барам или да разликувам од квалитетно или не, имам само две работи кои мора да ги има, кочници на дискови и амортизер напред. Гледав неколку на велосипед.мк па би сакал да ми објасните кои се разликите и кој би го препорачале.

Ги подредив според цена, растечки. Би сакал доколку не ве мрази да ми објасните во што се разликуваат со цените, највеќе ми фаќа око моделот на Trinx M1000 и би сакал да знам што е разликата помеѓу обичен и ПРО варијанта. Ова е ценовен ранг што ми одговара и мислам дека за почетник како мене е океј избор само не знам во што се разликуваат толку во цената.
Исто, која големина на рам би ми одговарала, 19?
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
4.060
Поени од реакции
4.558
Здраво дечки,
Сакам да земам велосипед до 30 000. Висок сум 170цм и планирам да го возам комбинирано(роад/дирт), првпат купувам велосипед и не знам што конкретно да барам или да разликувам од квалитетно или не, имам само две работи кои мора да ги има, кочници на дискови и амортизер напред. Гледав неколку на велосипед.мк па би сакал да ми објасните кои се разликите и кој би го препорачале.

Ги подредив според цена, растечки. Би сакал доколку не ве мрази да ми објасните во што се разликуваат со цените, највеќе ми фаќа око моделот на Trinx M1000 и би сакал да знам што е разликата помеѓу обичен и ПРО варијанта. Ова е ценовен ранг што ми одговара и мислам дека за почетник како мене е океј избор само не знам во што се разликуваат толку во цената.
Исто, која големина на рам би ми одговарала, 19?
Последниот ти е исклучиво за асвалт а моделот на Trinx M1000 pro ти е најсоодветен и како за почетник и за било каква тура без понатаму да имаш потреба да го надградуваш или да купиш подобар доколку напредуваш.Според твојата висина треба да бараш 17 ка големина на рам.Разликата со обичната верзија е само во големината на тркалото односно поевтиниот има 27.5 тркало а поскапиот е 29 и ти го препорачувам 29 ем ради удобност и подостапни гуми.Има одличен однос на преносот помеѓу погонот и задната касета така што и најстрмни угорници како почетник без проблеми ќе ги качуваш.Ако сакаш правилно да ја совладаш целата техника на возење во секакви услови пиши ми порака и детално ќе ти објаснам.
 
O

onefifty

Гостин
Последниот ти е исклучиво за асвалт а моделот на Trinx M1000 pro ти е најсоодветен и како за почетник и за било каква тура без понатаму да имаш потреба да го надградуваш или да купиш подобар доколку напредуваш.Според твојата висина треба да бараш 17 ка големина на рам.Разликата со обичната верзија е само во големината на тркалото односно поевтиниот има 27.5 тркало а поскапиот е 29 и ти го препорачувам 29 ем ради удобност и подостапни гуми.Има одличен однос на преносот помеѓу погонот и задната касета така што и најстрмни угорници како почетник без проблеми ќе ги качуваш.Ако сакаш правилно да ја совладаш целата техника на возење во секакви услови пиши ми порака и детално ќе ти објаснам.
И јас го гледав тој модел, само мислев да не ми е мал рамот затоа. Најубаво е да отидам на лице место да го видам па ако ми е таман големината, да го земам. Фала ти на помошта!
 
Член од
27 септември 2010
Мислења
5.044
Поени од реакции
7.069
Здраво дечки,
Сакам да земам велосипед до 30 000. Висок сум 170цм и планирам да го возам комбинирано(роад/дирт), првпат купувам велосипед и не знам што конкретно да барам или да разликувам од квалитетно или не, имам само две работи кои мора да ги има, кочници на дискови и амортизер напред. Гледав неколку на велосипед.мк па би сакал да ми објасните кои се разликите и кој би го препорачале.

Ги подредив според цена, растечки. Би сакал доколку не ве мрази да ми објасните во што се разликуваат со цените, највеќе ми фаќа око моделот на Trinx M1000 и би сакал да знам што е разликата помеѓу обичен и ПРО варијанта. Ова е ценовен ранг што ми одговара и мислам дека за почетник како мене е океј избор само не знам во што се разликуваат толку во цената.
Исто, која големина на рам би ми одговарала, 19?
Без да се мислиш за м1000 про. Точакот вреди за сите пари. Качувам горнини со +15% стрмност без мака. Од друга страна имаш 3 брзини напред, од кои 3тата има 44 заба, што ќе те прави многу брз на рамното.

И замисли, тежи само 14кг (ако му ја тргнеш ногарката), што е ништо повеќе ни помалце од тие звучните имиња.
 
O

onefifty

Гостин
Без да се мислиш за м1000 про. Точакот вреди за сите пари. Качувам горнини со +15% стрмност без мака. Од друга страна имаш 3 брзини напред, од кои 3тата има 44 заба, што ќе те прави многу брз на рамното.

И замисли, тежи само 14кг (ако му ја тргнеш ногарката), што е ништо повеќе ни помалце од тие звучните имиња.
Утре ќе го нарачам најверојатно, ќе видам дали од velosiped.mk или од Хамачи. Иста е цена и таму и таму. Ја возам преку 20 години стар велосипед моментално, од Собим оние и кога овој издржа толку години возење по рурални места, верувам дека и Тринксов ќе издржи без проблем, највеќе се мислам ради рамот ама неколку луѓе ми го препоручија дека и рамовите им биле добри, па ќе видиме.
Инаку првпат гледам овие Ltwoo за менувачи, добри се?
 
Член од
27 септември 2010
Мислења
5.044
Поени од реакции
7.069
Утре ќе го нарачам најверојатно, ќе видам дали од velosiped.mk или од Хамачи. Иста е цена и таму и таму. Ја возам преку 20 години стар велосипед моментално, од Собим оние и кога овој издржа толку години возење по рурални места, верувам дека и Тринксов ќе издржи без проблем, највеќе се мислам ради рамот ама неколку луѓе ми го препоручија дека и рамовите им биле добри, па ќе видиме.
Инаку првпат гледам овие Ltwoo за менувачи, добри се?
Ако го скријам името, наместо него залепам Деоре и да натерам некој што вози Деоре да го проба, мислам дека нема да забележи дека вози Ltwoo. На Интернет најдов податок и дека оваа група тежи неколку грама помалце од Деоре групата. Ако одиме коренски, еден од главните инженери на СРАМ ја основал оваа компанија :)

Инаку барај го исклучиво во 17 инчна рамка. Таа ти одговара на висината. Ако го немаш во Хамачи или велосипед.мк, тркни до Хеми Моторс или Вело Риз. Само те советувам, пред да купиш, да ги замолиш да го средат целосно, за да не треба да бараш мајстори за да ти го спремат 100% функционален. Среќа знам да сервисирам, па си го средив како што треба. Обично новите велосипеди кога се продаваат се раштелувани, нестегнати, нецентрирани итн (поради побезбеден транспорт).
 
Последно уредено:
O

onefifty

Гостин
Ако го скријам името, наместо него залепам Деоре и да натерам некој што вози Деоре да го проба, мислам дека нема да забележи дека вози Ltwoo. На Интернет најдов податок и дека оваа група тежи неколку грама помалце од Деоре групата. Ако одиме коренски, еден од главните инженери на СРАМ ја основал оваа компанија :)

Инаку барај го исклучиво во 17 инчна рамка. Таа ти одговара на висината. Ако го немаш во Хамачи или велосипед.мк, тркни до Хеми Моторс или Вело Риз. Само те советувам, пред да купиш, да ги замолиш да го средат целосно, за да не треба да бараш мајстори за да ти го спремат 100% функционален. Среќа знам да сервисирам, па си го средив како што треба. Обично новите велосипеди кога се продаваат се раштелувани, нестегнати, нецентрирани итн (поради побезбеден транспорт).
Не знам брат јас, не се разбирам во марки или модели, само имам слушнато за Шимано уште од времето, и на точаков што го имам е Шимано па затоа и прашав. Ќе барам 17ка со 29 гуми. Ќе прашам во салонов на Хамачи дали сервисираат и слично да го средат ако не ќе го однесам кај некој и готово, не сум знаел дека и ова мора, мислев спремни се за возење, фала ти.
 
O

onefifty

Гостин
Земав м1000 про. Многу е лесен на вожња, ја не сум бил свесен колку напор сум давал на стариот точак. Земав 18ка рам со 29 гуми.
Прашав дали е сервисиран, центриран и слично како што ме поучивте ми рече да ама ми изгледа дека НЕ. Прво, задна кочница не фаќа одма туку отпосле и слабо фаќа додека предна кочница укопува во место. После неколку минути вожња почна предно тркало да шкрипи, оној крипи звук, не знам како да ви објаснам, не знам дали е нормално дека е нов точакот па дур легне или така треба да биде.
Дали да си го носам на сервисер на кој си верувам или да го враќам дур не го средат како што треба? Инаку не ми се за верување овие од Хамачи затоа што прво рече дека е серивисан а после и сакаше сетот со алати да ми го забуши и да не ми го даде и откако го побарав пошто ме следува и на нивниот сајт пишува дека е подарок, тој рече као „еве куќа части“ откако се направив будала „дај да го средам седиштето“.
 
Член од
27 септември 2010
Мислења
5.044
Поени од реакции
7.069
Земав м1000 про. Многу е лесен на вожња, ја не сум бил свесен колку напор сум давал на стариот точак. Земав 18ка рам со 29 гуми.
Прашав дали е сервисиран, центриран и слично како што ме поучивте ми рече да ама ми изгледа дека НЕ. Прво, задна кочница не фаќа одма туку отпосле и слабо фаќа додека предна кочница укопува во место. После неколку минути вожња почна предно тркало да шкрипи, оној крипи звук, не знам како да ви објаснам, не знам дали е нормално дека е нов точакот па дур легне или така треба да биде.
Дали да си го носам на сервисер на кој си верувам или да го враќам дур не го средат како што треба? Инаку не ми се за верување овие од Хамачи затоа што прво рече дека е серивисан а после и сакаше сетот со алати да ми го забуши и да не ми го даде и откако го побарав пошто ме следува и на нивниот сајт пишува дека е подарок, тој рече као „еве куќа части“ откако се направив будала „дај да го средам седиштето“.
Ајде честитки, со здравје да си го возиш и душата да му ја извадиш со тешки тури. Кочниците на првото возење свиреа бидејќи не беа разработени, а после неколку дена ми се нормализираа. Најдобро однеси го кај некој точкар, нека го провери детално. Исто така нека ти ја прилагоди вилата според твојата тежина (си знаат како).

Прв сервис е задолжително кај новите точкови, а тоа што Хамачи се понашаат, не се единствени.
 
O

onefifty

Гостин
Ајде честитки, со здравје да си го возиш и душата да му ја извадиш со тешки тури. Кочниците на првото возење свиреа бидејќи не беа разработени, а после неколку дена ми се нормализираа. Најдобро однеси го кај некој точкар, нека го провери детално. Исто така нека ти ја прилагоди вилата според твојата тежина (си знаат како).

Прв сервис е задолжително кај новите точкови, а тоа што Хамачи се понашаат, не се единствени.
Првин се мислев, некако многу пари ми се за точак ама ко седнав уште на првиот круг бев, totally worth it. Осеќам дека ќе се заљубам у бајков, колку лагано е само спуштање од тротоари и слично, како на право да си, импресиониран сум колку мека вожња има. Иначе дефинитивно ќе го носам на сервисер, нека го разгледа, највеќе ми е ради кочниците, ради тоа и земав нов бајк пошто со стариот ќе се испотепам некаде. :ROFLMAO:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom