Разгледував повеќе работи на точаков мој пример дали е cross country или hardtail trail во контекст дали можам да правам поголеми скокови downhill со него или ќе се оштети итн. Приметив дека воланот му е широк 670мм, стемот 100мм и 6
°. Читав демек пошироки волани подобри за контрола, исто пократок стем.. сега зависи за што и зависи колку пошироки-пократкок.. за xc e скрос краток и прав волан за trail поширок и 20/30мм подигнување/искривување на шипката од воланот..
Ме интересира ваше искуство, дали вреди да се инвестира во поширок волан од 670мм на 720мм и нешто пократок стем 60мм пример.. како што гледам не е евтина инвестиција па може и сегашниве не се лоши
Геометрија на рамот е најбитен фактор, следно сетот на тркала и виљушка. Потреба од јаки компоненти има секој и сигурно ќе има бенефит од нив, ама пак ќе речам не се толку пресуден и важен фактор.
Инаку поќе би имал првенствено корист од земање сет нови гуми со поголем волумен, па (се разбира доколку подржува рамката позади - доколку има доволно растојание) после комбинација волан/стем.
Да, мојш да ги смениш и дефинитивно ќе имат разлика (но само по услов и можда добар попуст за квалитет=цена), но не е толку клучен фактор ак немаш добар рам.
Можиш да прајш и со твојот поголеми скокови, ама шансите за повреда се поголеми, исто рамката има поголеми шанси да се оштети, а и секојдневно компонентите ќе ти страдаат поќе и ќе подлежат на почесто менување/сервисирање.
100 мм и нагоре стем (зависит и од пропорциите на возачот), со 670мм волан е честа комбинација кај cross country, заедно со 100мм травел на виљушка, потенки гуми 2.1/2.2, и можам да ти кажам дека ако качвиш угорници и возиш нагоре по технички терен е доста солидна комбинација и лесно би се искачил и ги преминал сите препреки. Од друга страна краток стем, широк волан, поголем травел над 120мм и офсет, пошироки и поагресивни шари на гума... не дека немат да се искачиш ама ќе вложиш многу поќе напор за да го чуваш предното тркало во контакт со земјата. За спуштање технички терен (корења, земјен пат, камења...), поминвење брзо низ препреки, вртење во остри кривини, бермој и останато е неспоредлив со тој другиот.
Сите конфгурации имаат свои предности и мани, зато секогаш се зема во предвид стилот на возење, интезитетот и средината во која ќе возиме.