Идеја за сопствен бизнис

bucio

Урбан индијанец.
Член од
8 јули 2008
Мислења
16.322
Поени од реакции
7.781
Храната ќе поскапува, би вложил во семе или семенара одгледување на семиња, поим немам шо како ама то би било добро.
 
Член од
28 февруари 2017
Мислења
2.770
Поени од реакции
2.682
Храната ќе поскапува, би вложил во семе или семенара одгледување на семиња, поим немам шо како ама то би било добро.
Таму е најголемата мафија у свет!
Крв ќе проплукаш не ќар да имаш.
 
Член од
7 јануари 2015
Мислења
909
Поени од реакции
588
Храната ќе поскапува, би вложил во семе или семенара одгледување на семиња, поим немам шо како ама то би било добро.
Имам другар..два дуќана земјоделски аптеки затвори. Никој не сади веќе...а тие што останаа купуваат по селски аптеки. Нема пари тука веќе

Sent from my SM-G928F using Tapatalk
 
Член од
24 октомври 2014
Мислења
2.803
Поени од реакции
2.446
А да влезам во бизнис со 100 К евра и купам коли во вредност од 10 К до 15 К би имал 6 до 9 коли јаки и би ги продавал полека и би купувал нови и би плаќал плац за коли
Имај во предвид дека овој бизнис е веќе почнат од многу луѓе, далеку поискусни од тебе. Татко на мој другар на секои недела дена оди за Германија, Швајцарија, ама он само ги купува колите и ги носи до Скопје. Работи за Турци и Албанци, со нивни пари ги купува колите. Принципот е да речеме - Наоѓаат некој Мерцедес од 10к евра, го носат во Мкд, со царина и некои поправки ако има потреба ( колите со удрена врата, браник и слично се земаат за многу пониска сума) го заокружуваат на 15к евра возилото. Наоѓаат купувачи за 18/19/20к и тоа ти се чисти 5к евра ќар.
Ама, и ова е едно големо Ама за тебе како 19 годишњак, тоа се луѓе кои го работат овој бизнис 20-30 години, мрежата на познанства им е огромна, зошто не се наоѓа лесно купувач на кола од 20к евра.
Друга работа, огласите со квалитетни зделки ги снемува за 2 минути, додека размислиш дали да ја земеш или не, некој друг веќе се договорил. Имаш човек во Германија кој ќе оди до градот од којшто е огласот да остави капар за колата? А ако планираш да одиш на слепо и што најдеш таму да купиш, тоа ти е рамно на катастрофа и ќе пропаднеш уште првиот месец.
 
Член од
14 мај 2009
Мислења
1.581
Поени од реакции
1.850
Кочо предлага инвестирање во недвижнини (ќе биле со дупло повисоки цени за 4-5 год) и инвестирање во фотоволтаици https://sitel.com.mk/angjushev-investicijata-vo-fotovoltaici-se-isplakja-za-pet-do-osum-godini се враќала инвестицијата за 5-8 год. значи 12 - 20% годишен профит! Вели со 70К (20%) и кредит од банка (веројатно од европските фондови) до 350,000 Евра... фотоволтаик од 500kW!?
Анѓушев: Инвестицијата во фотоволтаици се исплаќа за пет до осум години
Очекувам многу заинтересиран инвеститори за фотоволтаични централи и ги охрабрувам сите што сакаат да инвестираат во фотоволтаични централи тоа да го направат, бидејќи со овој модел и цени инвестицијата се исплаќа за рок од пет до осум години, изјави вицепремиерот за економски прашња Кочо Анѓуше, одговарајќи на пратенички прашња во Собранието.
Суштинска дезинформација во медиумите е дека требаат три милиони евра да се направи една фотоволтаична електрана, што не е точно.
– Може да се инвестира на сопствено земјиште од 0 до 200 киловати, од 200 до 500 киловати, од 500 киловати до еден мегават и од еден мегават до три мегавати. Секаков инвеститор сме предвиделе да може да инвестира. Пола мегават опрема чини околу 350 илјади евра, со се приклучок на мрежа и градежни работи. Ако е 350 илјади евра и треба да имате само 20 проценти свои средства и 80 од банка, со други зборови средно голема електрана може да направите со 70 илјади евра сопствени средства и другите кредит, истакна Анѓушев. (завршен цит)
Проблемот е ми се чини што треба да градиш на сопствено земјиште, кое од земјоделско треба да го трансформираш во градежно (веројатно многу скапо) и што нема ништо за тебе како “мал“ инвеститор, што го имаат поголемите со 1-3 мегаватни, кои ќе добијат и бесплатно земјиште (некаде во околија на Македонски Брод ми се чини) нема да плаќаат трансформација на земјата, ниту за инфраструктура за приклучок, а мислам дека ќе имаат и повластени цени...
но сепак изгледа интересно ова како бизнис! 500 киловатна, лоцирана некаде на југот ми се чини би можела да произведе над 800мегавати годишно...!?
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Имај во предвид дека овој бизнис е веќе почнат од многу луѓе, далеку поискусни од тебе. Татко на мој другар на секои недела дена оди за Германија, Швајцарија, ама он само ги купува колите и ги носи до Скопје. Работи за Турци и Албанци, со нивни пари ги купува колите. Принципот е да речеме - Наоѓаат некој Мерцедес од 10к евра, го носат во Мкд, со царина и некои поправки ако има потреба ( колите со удрена врата, браник и слично се земаат за многу пониска сума) го заокружуваат на 15к евра возилото. Наоѓаат купувачи за 18/19/20к и тоа ти се чисти 5к евра ќар.
Ама, и ова е едно големо Ама за тебе како 19 годишњак, тоа се луѓе кои го работат овој бизнис 20-30 години, мрежата на познанства им е огромна, зошто не се наоѓа лесно купувач на кола од 20к евра.
Друга работа, огласите со квалитетни зделки ги снемува за 2 минути, додека размислиш дали да ја земеш или не, некој друг веќе се договорил. Имаш човек во Германија кој ќе оди до градот од којшто е огласот да остави капар за колата? А ако планираш да одиш на слепо и што најдеш таму да купиш, тоа ти е рамно на катастрофа и ќе пропаднеш уште првиот месец.
Bas me interesira koi se tie telinja so odnapred davaat takvi sumi kao nekoj kola da im donesel. Vo stip mislam ili kocani bese nekolku magarinja ubavo ovaka nasednaa, eden profesionalec na 10tina+ dusi im sobra ovaka po 5-6000 evra i si ja kidna za italija. Jas npr na roden brat ne bi mu dal pari ne pa na nekoj djambaz baska od druga nacionalnost. Prikaskava e mizi da te lazam.
A skapite koli se mec so dve ostrici, moze i ubavo da zarabotis a moze i da se zakoles so sveti petar posle nema da te oprai.
 
Член од
5 ноември 2012
Мислења
2.527
Поени од реакции
5.718
Кочо предлага инвестирање во ... во фотоволтаици ...но сепак изгледа интересно ова како бизнис! 500 киловатна, лоцирана некаде на југот ми се чини би можела да произведе над 800мегавати годишно...!?
Еве некој што слично како тебе размилслувал, дирктно од прва рака

Критика кон една залудно потрошена младост

Кочо Анѓушев и повластените тарифи за фотоволтаични централи
 
Член од
24 октомври 2014
Мислења
2.803
Поени од реакции
2.446
Bas me interesira koi se tie telinja so odnapred davaat takvi sumi kao nekoj kola da im donesel. Vo stip mislam ili kocani bese nekolku magarinja ubavo ovaka nasednaa, eden profesionalec na 10tina+ dusi im sobra ovaka po 5-6000 evra i si ja kidna za italija. Jas npr na roden brat ne bi mu dal pari ne pa na nekoj djambaz baska od druga nacionalnost. Prikaskava e mizi da te lazam.
A skapite koli se mec so dve ostrici, moze i ubavo da zarabotis a moze i da se zakoles so sveti petar posle nema da te oprai.
Друже, 90% од колите они сами си ги наоѓаат по огласи или од нивни луѓе во Германија. Функцијата на горе споменатиот е да отиде до Германија и да ја извози колата до Мкд, за што му даваат по 200-300 евра за услугата. Со години го работат тоа, нема зошто да ги заебе кога по илјада евра месечно плата му доаѓа за 15тина дена отсуство од дома на месечно ниво. Со оглед на тоа што е бизнис со кеш, без банки и трансакции, поверењето е најбитно.
Тоа што ти ни на роден брат не би му дал 5к евра за работа да ти заврши тоа си е твој проблем. Дали ми веруваш или не искрено ме заболе долниов.
 
Член од
14 мај 2009
Мислења
1.581
Поени од реакции
1.850
да го читав ова (и го цитирав истиот линк, токму на темата за фотоволтаици), како и критиките на Пр. Димитров од Машинскиот факултет упатени за новиот закон за енергетика кој е како вели: спротивен на EU закони и е кроен само за крупни “играчи“... но Кочо сега “као“ ги демантира споменатите и вели може и под 1мега ...ми се чини останува како најголем проблем трансформација на земјоделско во градежно земјиште... веројатно оптеретено со комуналии изразени во многу пари.
Чисто како идеја го изложив, ако има поинформирани за дискусија...
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
да го читав ова (и го цитирав истиот линк, токму на темата за фотоволтаици), како и критиките на Пр. Димитров од Машинскиот факултет упатени за новиот закон за енергетика кој е како вели: спротивен на EU закони и е кроен само за крупни “играчи“... но Кочо сега “као“ ги демантира споменатите и вели може и под 1мега ...ми се чини останува како најголем проблем трансформација на земјоделско во градежно земјиште... веројатно оптеретено со комуналии изразени во многу пари.
Чисто како идеја го изложив, ако има поинформирани за дискусија...
Najsmesno vo seto ova e sto ne se dobivaat nikakvi povlastici vo otkupna cena, subvencii i sl ako sakas da postavis na krov od kuka. Na zapad bas najgolemi subvencii se dobivaat ako se montira sistem na krov, zaradi maksimalno iskoristuvanje na objektite i normalno postoeckata mreza. A kaj nas kako i za mnogu drugi raboti se moca kontra veterot. Baska ke te teraat i firma da otvaras, kako fizicko lice ne te sleduva pravo za prodavanje na proizvedeniot visok vo mrezata. Idiotizam bez granici.
 
Член од
20 јули 2016
Мислења
7.633
Поени од реакции
4.934
Друже, 90% од колите они сами си ги наоѓаат по огласи или од нивни луѓе во Германија. Функцијата на горе споменатиот е да отиде до Германија и да ја извози колата до Мкд, за што му даваат по 200-300 евра за услугата. Со години го работат тоа, нема зошто да ги заебе кога по илјада евра месечно плата му доаѓа за 15тина дена отсуство од дома на месечно ниво. Со оглед на тоа што е бизнис со кеш, без банки и трансакции, поверењето е најбитно.
Тоа што ти ни на роден брат не би му дал 5к евра за работа да ти заврши тоа си е твој проблем. Дали ми веруваш или не искрено ме заболе долниов.
50 милиони километри во кола да преживее шанси се 50/50 а на 1 милион километар 50/50 се шанси за повреда. Ако возиш 5 пати месечно за Германија тоа се 4000 км во два правци или 20000 или 250.000 годишно за 4 години имаш 50/50 шанси за несреќа а за 40 години 10/100 дека ќе загинеш. Ова се броеви од САД најверојатно треба х3-4 да се помножат ако возиш низ Балкан и долго и без одмор.
 
Член од
24 октомври 2014
Мислења
2.803
Поени од реакции
2.446
50 милиони километри во кола да преживее шанси се 50/50 а на 1 милион километар 50/50 се шанси за повреда. Ако возиш 5 пати месечно за Германија тоа се 4000 км во два правци или 20000 или 250.000 годишно за 4 години имаш 50/50 шанси за несреќа а за 40 години 10/100 дека ќе загинеш. Ова се броеви од САД најверојатно треба х3-4 да се помножат ако возиш низ Балкан и долго и без одмор.
Не знам која ти е поентата на постов ?!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom