Опел сервис кардашПоловни делови за Опел? Знам имаше еден во Скопје имаше огромен асортиман само делови за опел. Имаше и ФБ страна.
Odi na Reklama 5....sekoja den objavuvaatПоловни делови за Опел? Знам имаше еден во Скопје имаше огромен асортиман само делови за опел. Имаше и ФБ страна.
Фала, го најдов.Опел сервис кардаш
I dobro eve kazi mi sto e preventivata za ova sto mi go kazuvas/ pokazuvas so videovo treba kvalitetno ulje ili??
Никој не ти ремонтира цел мотор за едни карики околу клиповите. Дури во Германија тие не ги попрааваат
AKo мислиш на таа црвената од кај Ауто Годе , јас би ја прескокнал. Ја имав видено и не ми се допадна. Ако се сеќавам добро лакот беше отиден. На толку нова кола недопустливо е тоа, Впрочем на овој плац сите коли му се чудни вака од прво гледање со изместени хауби . Е сега колку се удрени тоа е знак прашање. Цените не му се така лоши.Некој мислења/искуства за Alfa 159 ama 2.0 multijet 125kw 2010година гледам измени редизајн од 1.9 110kw па дали е исто така докажан
Инаку гледам на оглас една се продава за 6к, а веќе подолго време барам ама ништо не ми фаќа овде на око што се нуди во однос на странските огласи
И бонус прашање има ли некој да препорача автоплац со добро реноме и дали има некој зимано од автоплац и како поминал со купеното ?
AKo мислиш на таа црвената од кај Ауто Годе , јас би ја прескокнал. Ја имав видено и не ми се допадна. Ако се сеќавам добро лакот беше отиден. На толку нова кола недопустливо е тоа, Впрочем на овој плац сите коли му се чудни вака од прво гледање со изместени хауби . Е сега колку се удрени тоа е знак прашање. Цените не му се така лоши.
Алфа 159 сум кажал и порано дека има крута вожња. Kaросеријата е тешка, и слабо влече 1.9 мјет 120кс. Се осеќа дека фалат барам уште 30-40 кс за да биде како што треба. Fiat Bravo на пример со истиот мотор растура и е многу подобар.
2.0 Мјет можеби би бил и правиот избор за 159ка иако го немам пробано. Сепак мислам дека тешко ќе биде да се најде сега засега тука кај нас со таков мотор.
На отворен пат исто не е баш комотна алфата.
Искрено возилово незнам баш во која категорија на возило да го ставам? Да речеме за отворено и не е баш поради слабата комотност.
За во град е стварно привлечна и може убаво да се среди со некои поубави фелни, но поради дпф и разните други глупости, си кажува дека сепак колата си бара отворен пат.
Но за 90% од кај нас, кои патуваме најчесто до Грција колата и не е така лош избор.
Само убави и квалитетни сервиси.
Моторите се јаки кај алфата и 150кс или појаките бараат убави делови, убаво уље, убави црева за турбина. Убави филтри итн.
Ауто сервис Илија или некој друг сервис во кој ќе бидеш сигурен дека ќе вградат убави делови.
Не сум имал прилика да го посетам плацов иако имам слушано за него и го имам загледувано по огласиве. Сум приметил дека носи доста нови години на автомобили.Прегледај го приврзокот 202082
Колата се наоѓа во Автобув Скопје инаку е 2.0 мултијет 125kw
Сеуште ја немам видено во живо а и искрено не сум ни искусен за наоѓање маани на возило освен визуелен преглед што нормално не е доволно.
Колата се нуди за 6 илјади € и е 2009та год.
А и многу е тесен изборот за 159ка во Мк со фул опрема или слично а немам услови за специјално да одам во странство за да си донесам тоа што сакам
Превентивата е да не купуваш автомобили со тие мотори за подоцна да не те боли глава.I dobro eve kazi mi sto e preventivata za ova sto mi go kazuvas/ pokazuvas so videovo treba kvalitetno ulje ili??
Epa od VW motori benzinci mi ostanuva najdobro da si zemam obicniot 1.6i so 102k ?Превентивата е да не купуваш автомобили со тие мотори за подоцна да не те боли глава.
Проблемот е што моторот гори и по 2 литра уље на 1000 км поради проблем со прстените околу клиповите кои според видеото се работи за конструкторска грешка која во Германија чини околу 6 000 евра поправка, цена која ниеден германец не е луд да ја плати пошто 5 годишно ауди и онака не може да го продаде поскапо од 10 000 евра, па затоа ова ѓубре иде за извоз во земјите каде луѓето сакаат да се чаламат со скапа кола од 30К евра а со примања од 300 евра.
Ако е филтер за воздух и гориво сменет, може турбото и цревата околу него притисок да губат некаде. Треба да се мери со манометар колку бари дава притисок турбото кога возиш нагоре. Турбо дизел ако не ствара доволно притисок турбината веднаш се сеќава на угорници. Турбото е се. Дизел без турбо е мртов коњ.Opel vectra b 2.0 dti mi gubi snaga na ugornici pretezno na gjavato so cetvrta od 3000rpm pa nagore edvaj kreva. Turbinata se slusa deka raboti, ali se osejka kako da se gusi kako da nema dovolno usis ili izduv. Predhodno so petta na ugornici pletvar i gjavato kacuvav so 135km a sega edvaj so 100km/h. Nekoj so slicen problem bez razlika dali e na opel pezo vw....?