Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.890
Senzor na radilica... Pumpata ne mi se veruva da e problem posto ako e donea tesko ke pali. Zatnat naften filter e cest problem kaj ovie motori. Mozi da nema i dovolno izduv poradi zatnat katalizator. Za tocno da se znaj sto e problemot stavija na diagnostika.
Кога е во прашање неисправен сензор на радилица исто така колата тешко ке пали и ке му гасне у вожња
 
Член од
2 ноември 2015
Мислења
195
Поени од реакции
52
Senzor na radilica... Pumpata ne mi se veruva da e problem posto ako e donea tesko ke pali. Zatnat naften filter e cest problem kaj ovie motori. Mozi da nema i dovolno izduv poradi zatnat katalizator. Za tocno da se znaj sto e problemot stavija na diagnostika.
А за нафтениот филтер можно е да прави проблем само при поголеми обртаи а не и при помали?
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.377
Кога е во прашање неисправен сензор на радилица исто така колата тешко ке пали и ке му гасне у вожња
da i nemora da znaci.
kajmene samo trokirase i ne gasnese. reparirav dizni mislev doniv e ama pak isto i na kraj ispadna senzor radilica.[DOUBLEPOST=1545428788][/DOUBLEPOST]
А за нафтениот филтер можно е да прави проблем само при поголеми обртаи а не и при помали?
Mozi. Slicen problem imav na astra h pred nekolku dena samo kajmene i na niski obrtaj mi trokirase kolata i ne reagirase na turaza. na sal tabla ne pokazvase ni check engine ni kola so kluc. na kompjuter pokaza nizok pritisok na nafta, smenav filter i se sredi.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.890
da i nemora da znaci.
kajmene samo trokirase i ne gasnese. reparirav dizni mislev soniv e ama pak isto i na kraj ispadna senzor radilica.
Мене сензор на радилица на астра г бензин џигер ми извади.Застанав 15 минути пред маркет у Хрватска анласер ке изгорев од верглање.Од 50 ти пат запали и некако тргнав за Скопје па можда 200 пати додека да стигнам угасна и пола саат ја верглав.Среќа ме донесе некако таму ке ме изгореа.Дечково со голфот ако не му самиот мотор механички нешто,тогаш е нешто со доток на воздух или гориво 100% Сензорот за воздух(протокомер) ми е најголем фаворит само не ми е јасно како не му пали сијаличка на инструмент табла.Може и клапната не отвора доволно па му фали воздух,му оди богата смеша и губи снага ама секако задолжително би му се запалила сијаличка и би го фрлила у safe mod и би ја угаснала турбината
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Не свети никаква сијаличка, а турбината се слуша како и секогаш кога работи. Ништо поразлично. Ја возев со 20 обртаи во 5та брзина со околу 90 км/ч, и никаков проблем не прави. Над овие лимити губи снага и сецка.
Кога последен пат си менувал филтер за воздух? И дали кога менуваше филтерот односно пред да менуваш дали го исчисти внатре во кутивчето за филтер ?? Бидејќи таму има МАФ сензор е запушен од валканото од стариот филтери,второ провери го каква е состојбата на цевките што се поврзува со турбото и останатите? И MAP sensor исчисти го односно одмасти го


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Mi treba mislenje za motorive sto se 1.4 TFSI 125konja 8P/8PA Audi A3 2008-2013 sto imaat prednosti, maani, defekti i dali e kompaktabilen so plinski ured ( bi stavil od plimont). ?
Маани ништо посебно сигурно има ама да го вградиш плин за таков мотор TFSI ќе ве чини околу 950-1100 евра така што не ти се исплати подобро TDi 2.0 или 3.0 да земеш и на раат си


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.890
Mi treba mislenje za motorive sto se 1.4 TFSI 125konja 8P/8PA Audi A3 2008-2013 sto imaat prednosti, maani, defekti i dali e kompaktabilen so plinski ured ( bi stavil od plimont). ?
Уште од старт ке те предупредат у Плимонт дека тој мотор и онака има осетливи дизни и дека ке имаш проблеми,а посебно кога ке го ставиш на плин.Баш у плимонт мене ме испишмани за туран 1.6 тој Саше што е главен за таа проблематика
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Дечки ќе можи малце помош?
Се работи за проблем со плинот, ќе се обидам да го објаснам. Колата пали на бензин, префрла на плин со притискање на гас, можи одма можи кога и да е. Инаку се работи за Nissan Micra 1998 год. Сега со овие температури гледам да поработи малце на бензин, па да ја префрлам на плин, а понекогаш и самата префла по некоја минута. И сега палам на бензин, работи малку па префрлам и возам на плин 5-6 километри, колата веќе загрева и наеднаш снемува сила и гасни. Пак палам на бензин и возам, работи нормално, на гаста сменвам на плин и како воопшто да нема плин гасни, не сака ни да повлечи, едноставно гасни. Првото прашање тука да го одговорам, имам плин, не ме прашвајте дали имам плин, има сигурно. Ова се случува веќе трет или четврт пат и секогаш, а плин имаш?!? И најчудно е дека по некое време возење на бензин, или па изгасена да седи, ако пробам пак на плин, префрла и работи нормално. Кога сака шо сака си прај.
Шо можи да е проблемот во ваков случај? Да прашам и тука освен кај плински уред, можи ќе се најди некој со сличен проблем.
Однесена е на сервис за штеловање на плинот пред да се случи ова првиот пат. Па нашле некое скинато цевче не знам шо, па менвале и од тогаш вака "поправена" е. Ќе ја носам пак најверојатно во друг сервис да ја видат, ама сакам барем да знам опции шо можи да е. Сигурно дека за инает во сервисот нормално ќе префрла и работи :tapp:
Кога возиш било кое време или си паркирала дали ви мириса на плин ?? Или нешто друго ви мириса?


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Едно прашање, пред малку на автопат кај Golf 5 1.9 TDI при 30 обртаи во 5та брзина почна моторот да трокира и да губи снага, како нагло кога се отпушта и притиска туражата, во што е проблемот?
Вака ви изгледа кога работи моторот???

https://youtu.be/RjPVdIlQlqo


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Член од
27 мај 2016
Мислења
349
Поени од реакции
133
Уште од старт ке те предупредат у Плимонт дека тој мотор и онака има осетливи дизни и дека ке имаш проблеми,а посебно кога ке го ставиш на плин.Баш у плимонт мене ме испишмани за туран 1.6 тој Саше што е главен за таа проблематика
So lugjeto od plimont dobro stojam i go znam gazdata..nego bitno mi e dali toj motor ima golemi kvarovi odnosno dali ima nekoj kvalitet kako primer sto ima vo 1.9tdi kako proslaven motor.Za dizel nesakam da se zamaram poradi X raboti. A spomna osetlivi dizni sigurno ne bi kostale povise nego li boshpumpa na dizel da smenis...??
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.641
Поени од реакции
27.890
So lugjeto od plimont dobro stojam i go znam gazdata..nego bitno mi e dali toj motor ima golemi kvarovi odnosno dali ima nekoj kvalitet kako primer sto ima vo 1.9tdi kako proslaven motor.Za dizel nesakam da se zamaram poradi X raboti. A spomna osetlivi dizni sigurno ne bi kostale povise nego li boshpumpa na dizel da smenis...??
Се запушуваат често дизните на сите тфси.Ама па ако се одлучиш за дизел колуку и да е прославен тој и тој мотор ке биде утепан од возење.Со бензин си посигурен.Ако се одлучиш сепак за дизел поновите немаат бош пумпа.Ако се одлучиш за бензин плин барај го Саше у плимонт најубаво ке ти објасни.Кај нас за жал нема добри мајстори за плин ама од тие што ги има Саше е најдобар.Како сакаш врти ги работите со бензин секако многу помалку проблеми.Знаеш како викаат-нафтата е за греење,плинот за готвење а бензинот за возење :D
 
Последно уредено:
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
So lugjeto od plimont dobro stojam i go znam gazdata..nego bitno mi e dali toj motor ima golemi kvarovi odnosno dali ima nekoj kvalitet kako primer sto ima vo 1.9tdi kako proslaven motor.Za dizel nesakam da se zamaram poradi X raboti. A spomna osetlivi dizni sigurno ne bi kostale povise nego li boshpumpa na dizel da smenis...??
Заврши ерата на бош пумпи на тди иако има некои но тоа друг посовремен бош пумпа сепак тоа заврши сега е со турбо дизел со пумпа дизна и други тракатанци , инаку читав некои германски списание ама на хрватски дека такви мотори TFSI до 2010год има маана околу каринките на клипови после најмалку 200,000 км и ќе ви троши масло . Ама не сум сигурен дали е вистина како и да е ,не се баш докажани како кај TDI види на ЈуТуб и читај коментари за ваков мотор TFSI


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Член од
13 јули 2018
Мислења
9
Поени од реакции
0
Zdravo, sakam da prasam koga pali prviot pat si pali se najnormano, ama koga ke se izgasi i pak da ja zapalis gubi sila i pocnuva da vergla i tek so davanje i drzenje na gas ke zapali. Sto moze da bide problemot. Pozz
 
Член од
26 јули 2009
Мислења
424
Поени од реакции
179
Кога возиш било кое време или си паркирала дали ви мириса на плин ?? Или нешто друго ви мириса?


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
Не мириса ништо. Читам дека има случаи да мириса плинот, ама кај мене не.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Не мириса ништо. Читам дека има случаи да мириса плинот, ама кај мене не.
Тогаш единствената причина е зимската температура што гасот е ладна, поточно да појаснам малку, кај бензинци и дизели си има свој греач и пумпа за гориво од резервоарот и кога вклучиш контакт и чекаш некое секунда а во меѓувреме пумпата за гориво си активира до инјекторот со греач и веднаш си пали тоа е кај дизелите и истото кај инџекшн за бензинци само малку е поинаков е сега кај плинот тоа го нема освен вградување сонда греач но тоа важело за мотор со воздушно ладење а за водено ладење тоа зависи од типот на моторот со вбризгување како што е фул инџекшн,моно-инџекшн ,карбураторски итн значи моторот ќе мора да работи на бензин до саканата температура и автоматски ќе се префрли и не може по ваша желба веднаш да додаваш гаста да се префрли на плин така го оштетуваш една од дизните за инјектирање за горивото така го гориш дизните на ,,суво” еве тука стапува вашиот проблем една или две од дизните ви се изгорени или оштетени и се мачи моторот да пали за да ,,преде” моторот како што треба .Предлагам зимава да тераш малку на бензин колку да загрее па префрли си на плин и кога ќе дојде пролетта и однеси го колата на мајсторот да провери дизните.

И уште нешто да знаеш бензинот си има свој малку адитив за подмачкување за дизните,цилиндри,вентили и др. затоа повремено се препорачува малку и бензин да се користи за жал повеќето воопшто не користат бензин бидејќи било скапо и троши многу и се немало пари за дотурање бензин и си тераат само на плин е па не бива така . Некои мотори се нежни и не поднесуваат плин затоа и вградуваат капалки за подмачкување на вентилите за да не се изгори ,а некои мотори трпат плин и без капалки ама пак ги оштетува дизните


Sent from my iPad Air 2 using Tapatalk
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom