Работа на брод

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.395
Поени од реакции
7.840
Дали има некој искуство да работи на брод и да остане во некоја држава на црно да работи, на пример Америка :D. Кои крузери натаму пловат и какви се можностите за ваков чекор?

Feds Capture Carnival Crew Member After Deserting Cruise Ship



A Crew Member was captured at Atlanta Amtrak Train station by Federal agents after deserting cruise ship. Gentian Kurdina, age 21 from Albania who was working as Aquatic Attendant on Carnival Triumph has deserted the cruise ship while it was docked in New Orleans. On May 21 Carnival Cruise Line vessel agent notified the New Orleans Customs and Border Protection office that one cruise ship member failed to return back on board.

The crew member decided to abandon the ship and try his luck in the U.S. However, authorities managed to track him down and he was captured when boarding a train in Atlanta bound for New York City on Tuesday. The officers then escorted Kurdina onto a flight back to Albania and he will not be permitted any future entrance to the United States.

"U.S. Customs and Border Protection maintains a high level of vigilance and works closely with a myriad of law enforcement partners as part of efforts to manage our borders," Steven Stavinoha, the director of the New Orleans Office of Field Operations, said in a statement.

"This is just the latest example of the men and women of CBP working hard every day to secure our borders and keep our nation safe."

Carnival Fascination Crew Member Found Dead In His Cabin

Authorities in Puerto Rico are investigating the death of a man onboard the cruise ship Carnival Fascination. According to the police report, the man was identified as the 22-year-old Serbian national, Nikola Arnautovic. The young man who was part of Carnival Fascination crew was found hanged in his cabin on the Carnival Cruise Line cruise ship Fascination on Sunday at around 10.41 am (14.41 GMT) after the vessel docked at Pier 4 in San Juan. Agents of the Criminal Investigation Corps (CIC) of San Juan, with the public prosecutor on duty, investigated the scene.

In the wake of this tragic event, we send our deepest condolences to the family of the deceased crew member. It is always disturbing to hear of a death of a fellow crew member.

In the past years, there have been several tragic events of cruise ship employees by hanging.

In February 2017, a 27-year-old dishwasher from India was found dead in his cabin. The crew member who was working on the cruise ship Costa Magica was found by his roommate while the vessel was in Antigua on February, 15. Police reported that the deceased was found hanging in his cabin and that his fellow cabin mate took him down in an attempt to revive him, to no avail. Rumors on the ship circulated that he had problems with his wife.

In March 2016, a 21-year-old crew member Eduardo Sanchez Smith, who was working as a cook on the cruise ship Island Princess was found hanging in his cabin. It was Eduardo’s first contract onboard a cruise ship. Some friends say that he committed suicide because of stress and pressure by the supervisors.

In July 2015, a 33-year-old British national who was working as a cook on Crystal Serenity was found hanging in the cabin while the ship was in Bordeaux, France. It was also his first contract.
 
Член од
27 септември 2018
Мислења
46
Поени од реакции
15
Страшно.. Веројатно вака депресијата си го зема данокот.. имам правено муабет со луѓе што ми се довериле дека колку повеќе се опкружени со вода, колку повеќе време поминувале покрај вода, толку помеланхолични станувале.. и тоа особено при полна месечина, при плима.. веројатно заради тоа што човечкото тело е составено од 70% вода, и има некоја реакција или импулс.. а и има такви луѓе нежни души ќутат при мобинг, и немаат психолог на бродот изгледа.. страшно и жално
 
Член од
21 септември 2008
Мислења
14.430
Поени од реакции
13.829
Feds Capture Carnival Crew Member After Deserting Cruise Ship


Ова вака напуштање на бродот додека ти трае договорот е многу глупа работа според мене. Ако си во план да остануваш во Америка најдобро ти е тоа да го направиш или кога пристигнуваш во Америка пред да се качиш на брод или после завршувањето на договорот. Тогаш само си го имаш пасошот и сите потребни работи во тебе. Познавам доста дечки пред некоја година што останаа во Америка и не ни се качиле воопшто на брод али тие кога биле како студенти пред некоја година си имале извадено лични карти и сега ова со бродот го искористиле само за да влезат во Америка. Од агенција тука им се заканувале дека ќе биде пуштена потрага по нив али од тоа ни трага ни глас ете ги уште си се таму.

Иначе според мене ако ти е толку за останување во Америка добра опција е да направиш 2-3 договори на брод, да ти одобрат туристичка виза и со таа ќе можиш да останиш во Америка легално шест месеци после завршувањето на договорот. Е сега после тој шести месец си веќе нелегално и на тебе останува како ќе успееш да се снајдиш таму...
 

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.395
Поени од реакции
7.840
Ова вака напуштање на бродот додека ти трае договорот е многу глупа работа според мене. Ако си во план да остануваш во Америка најдобро ти е тоа да го направиш или кога пристигнуваш во Америка пред да се качиш на брод или после завршувањето на договорот. Тогаш само си го имаш пасошот и сите потребни работи во тебе. Познавам доста дечки пред некоја година што останаа во Америка и не ни се качиле воопшто на брод али тие кога биле како студенти пред некоја година си имале извадено лични карти и сега ова со бродот го искористиле само за да влезат во Америка. Од агенција тука им се заканувале дека ќе биде пуштена потрага по нив али од тоа ни трага ни глас ете ги уште си се таму.

Иначе според мене ако ти е толку за останување во Америка добра опција е да направиш 2-3 договори на брод, да ти одобрат туристичка виза и со таа ќе можиш да останиш во Америка легално шест месеци после завршувањето на договорот. Е сега после тој шести месец си веќе нелегално и на тебе останува како ќе успееш да се снајдиш таму...
Со популарно наречена американска бродска виза или C1D имаш право да останеш на копно до 28 дена без престан со можност тоа да се продолжи на пример ако си во бродоградилиште итн. Значи и без туристичка виза можеш да останеш на копно.Автралиската бродска виза на пример исклучиво дозволува влез на нивна територија преку вода и на копно смееш да одеш исклучиво наменски, значи во поддршка/логистика на поморски опеарации. За да слеташ на нивна територија иако имаш поморска виза треба минимум 72ч пред слетувањето да се најавиш електронски, и во рок од 48ч откако ќе слеташ да се јавиш на бродот. Чиста формалност е но тоа е тоа, поразлично од US C1D. Тешко за било каква варијанта на останување, чисто споредба Америка и Австралија.

Со делот за пасошот се согласувам апсолутно, во секој случај е подобро ако останеш по завршување на договорот него пред да се качиш посебно не прв договор. Се измеѓу е тешка глупост како случајот шо го ставив тука.
Тука има една разлика, одредени групи на државјани се сметаат како исклучително ризични и се примаат од авион до брод и обратно, испраќаат под обезбедување, значи за нив тешко во било која варијатна илегала. За ЕУ не им даваат никакви визи дури ни со гарантни писма од компанијата или тоа оди ептен тешко.

Ние екс ЈУ дел, МКД, СРБ и БиС сме исто ризични, сретнав МКД кои со гарантно писмо не добиле бродска виза од САД и беа на брод дури бевме во ЕУ бродоградилиште и потоа низ средоземје Европа, пред одење во САД ги пратија дома па ако имаа шест месеци од последното аплицирање за виза одеа на втора шанса.

За крај токму тоа шо го спомна со популарниот social security number, ако го имаш тој единствено ти треба да стапнеш на копно во САД, немаш потреба ни од пасош ни сл никој работодавец не ти бара, тоа е нешто како лична карта кај нас иако се поистоветува со матичен број сепак е многу повеќе. Само без некој да ти подаде рака таму исклучително искушителен ќе биде почетокот да не се лажеме.

Инаку после неколку договори ако не си правел некои поголеми пиздарии, видов доста случаеви каде самата компанија може да ти излезе во пресрет да останеш на копно со нивна помош и сето тоа легално се разбира.

Значи убаво е да се направи реална слика за што и како е околу работата на брод пред да се оди, одлично и незаменливо искуство е во секој поглед.
 

kazanski

чилакс
Член од
3 октомври 2011
Мислења
461
Поени од реакции
490
Feds Capture Carnival Crew Member After Deserting Cruise Ship
keyword: AFTER
-АКО се одлучи некој на напуштање на брод (Jump Ship), дефинитивно ќе биде гонет од законот. Компаниите законски се обврзани да пријават човек кој “скокнал“ од брод (фигуративно!). И тогаш си гонет од законот затоа што си го прекршил работниот однос/договор со компанијата. Искористување на некој начин. Тоа е прекршок. Небитно дали е пред договор, после, или за време на траењето на договорот, ако го напуштиш бродот, тогаш си гонет од законот за имиграција.
Е сега, многу луѓе бегаат така а малку од нив ги фаќаат, премалку. Што е Ок, ако така ти прија, прави го тоа. Само не заборавај дека агенцијата што те пратила од тука јаде пенали за тоа што ти си го направил таму. И верувај, не вреди. Не заради фрките додека се снајдеш, смештај, храна, пари... не вреди воопшто фрката. На брод немаш трошоци освен цигари и алкохол. Толку. Струја, смештај, вода за пиење, топла вода за туш... се е гага. Луѓе одат со намера да останат во Америките, али после еден договор, и кешот на рака, се враќаат дома, и пак заминуваат на брод.... не вреди.

Carnival Fascination Crew Member Found Dead In His Cabin
-Да не се лажеме, не е секој печен за на брод. И секако дека има луѓе со кои можеш да збориш за да се вратиш дома, да напуштиш пред време договор и слично. Се викаат Human Resource Department. “Добар ден, добар ден, сакам да си одам дома не можам веќе да издржам... Чекај, што е проблемот, што ти смета, зошто си одиш..“ ќе се најде решение, макар било да си платиш за картата накај дома. А ако ти е стресно, ако имаш проблеми со менаџерот или кој и да ти е надлежен, можеш да пријавиш. И да бидеме искрени, не се секогаш менаџерите криви, има стока луѓе секаде. Ако тебе не ти се работи, што бараш на брод? Не ти е менаџерот крив.
- Дечково, србинот, не знам колку бил информиран за тоа какви права има на брод, каде се може да се обрати.... тон прашања има, дали бил саглам со нервите, паметот, темперамент итн итн итн. А ако ти, дојден од вукојебина како Мракедоња одиш на брод, и се снајдеш без проблем (како и 99% од луѓето) а еден откачи и се самоубие, тогаш проблемот е на починатата страна. Пак ќе кажам, недоволно информации.

Страшно.. Веројатно вака депресијата си го зема данокот.. имам правено муабет со луѓе што ми се довериле дека колку повеќе се опкружени со вода, колку повеќе време поминувале покрај вода, толку помеланхолични станувале.. и тоа особено при полна месечина, при плима.. веројатно заради тоа што човечкото тело е составено од 70% вода, и има некоја реакција или импулс.. а и има такви луѓе нежни души ќутат при мобинг, и немаат психолог на бродот изгледа.. страшно и жално
Уште после првиот договор на брод си ги најдов стазите на депра. Моите беа за рок од 6 месеци, толку ми траеше договорот:
- Првиот и вториот месец, тоБ ти е, се е супер, нова атмосфера, нови луѓе, култури и што се не.
- Третиот месец, ти фали гравче-тавче и носталгија те пичи.
- Четвртиот месец, ги мразиш сите.
- Петтиот месец, ги мразиш сите а и сам себе.
- Шестиот месец, ти чуе за се, си одиш дома набрзо. Да ми извиниш на речник, ама на кур не турав ни менаџер ни капетан последната недела од договорот.

Нема врска со водата ништо, мене бар, имав Транс-Атлантско преминување, 12 дена на вода бевме, да, досадно е, монотоно, ама од друга страна се журкавме и слабо работевме пошто немаше и многу луѓе, а и тие што беа не не фермаа ни 3% дека постоиме како екипаж, само рестораните го изедоа стапот, пошто гага е храната таму, па гостите само на тоа целеа. Паузи цело време правевме, мртвило по фото-студијата.
А и да не зборам за луѓето, сите на пат за Мермер Маало во Бутел. Средна старосна граница беше 70 години.

Тоа со мобингот, да, ама тие не се за на брод. Ако не прашаш, нема да знаеш.

Ова вака напуштање на бродот додека ти трае договорот е многу глупа работа според мене. Ако си во план да остануваш во Америка најдобро ти е тоа да го направиш или кога пристигнуваш во Америка пред да се качиш на брод или после завршувањето на договорот. Тогаш само си го имаш пасошот и сите потребни работи во тебе. Познавам доста дечки пред некоја година што останаа во Америка и не ни се качиле воопшто на брод али тие кога биле како студенти пред некоја година си имале извадено лични карти и сега ова со бродот го искористиле само за да влезат во Америка. Од агенција тука им се заканувале дека ќе биде пуштена потрага по нив али од тоа ни трага ни глас ете ги уште си се таму.
Иначе според мене ако ти е толку за останување во Америка добра опција е да направиш 2-3 договори на брод, да ти одобрат туристичка виза и со таа ќе можиш да останиш во Америка легално шест месеци после завршувањето на договорот. Е сега после тој шести месец си веќе нелегално и на тебе останува како ќе успееш да се снајдиш таму...
До некаде се слагам за пред или после, али сепак, премногу фрки. Јас добив Туристичка Виза одма после првиот договор, и ниту еднаш не ја искористив. Сепак тоа е лично, мене повеќе ме влече Европа.
 

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.395
Поени од реакции
7.840
Страшно.. Веројатно вака депресијата си го зема данокот.. имам правено муабет со луѓе што ми се довериле дека колку повеќе се опкружени со вода, колку повеќе време поминувале покрај вода, толку помеланхолични станувале.. и тоа особено при полна месечина, при плима.. веројатно заради тоа што човечкото тело е составено од 70% вода, и има некоја реакција или импулс.. а и има такви луѓе нежни души ќутат при мобинг, и немаат психолог на бродот изгледа.. страшно и жално
Имаш континуирана динамика на работа, значи без слободен ден и смените се доста различни од тие на копно. Друго е што без разлика дали спиеш, мируваш си активен...бродот ако плови телото го перцепира тоа како движење и му треба да го навине биоритамот на тоа. Ова ми го има објаснувано еден италијанец инженерец со преку 30г поминати на брод.
Посебно е тешко за прв договор.
Инаку на овој брод каде се самоуби дечкото од Србија нека почива во мир, имам поминато еден договор, со истиот капетан кој беше доста строг. Неофицијално разбрав дека не се обесил во кабината туку на скалите во екипажен простор некаде во предниот дел. Crew area FWD stairs 120 мислам беа по број. Нешто слично прочитав и на друг форум за ова.[DOUBLEPOST=1538932681][/DOUBLEPOST]
keyword: AFTER
-АКО се одлучи некој на напуштање на брод (Jump Ship), дефинитивно ќе биде гонет од законот. Компаниите законски се обврзани да пријават човек кој “скокнал“ од брод (фигуративно!). И тогаш си гонет од законот затоа што си го прекршил работниот однос/договор со компанијата. Искористување на некој начин. Тоа е прекршок. Небитно дали е пред договор, после, или за време на траењето на договорот, ако го напуштиш бродот, тогаш си гонет од законот за имиграција.
Е сега, многу луѓе бегаат така а малку од нив ги фаќаат, премалку. Што е Ок, ако така ти прија, прави го тоа. Само не заборавај дека агенцијата што те пратила од тука јаде пенали за тоа што ти си го направил таму. И верувај, не вреди. Не заради фрките додека се снајдеш, смештај, храна, пари... не вреди воопшто фрката. На брод немаш трошоци освен цигари и алкохол. Толку. Струја, смештај, вода за пиење, топла вода за туш... се е гага. Луѓе одат со намера да останат во Америките, али после еден договор, и кешот на рака, се враќаат дома, и пак заминуваат на брод.... не вреди.
Keyword: DONT

Jump ship е токму овој случај шо го наведов, значи пред да напушти било кое пристаниште мора crew/guest count да се прати на копно до поморски власти, значи ем нема пасош ем нема време. Тешка глупост.

Друго, за секој илегалец компанијата јади пенали од државата а агенцијата го јади од компанијата. Нема врска агенцијата со властите на ниедна држава, не барем во однос на екипаж на крузери, каргото е друго сосема сум разговарал доста на таа тема со поискусни.

Е сеа за другото не знам зш мене ми објаснуваш...битно е да се спомне дека платта на брод не значи многу на копно во САД.


-Да не се лажеме, не е секој печен за на брод. И секако дека има луѓе со кои можеш да збориш за да се вратиш дома, да напуштиш пред време договор и слично. Се викаат Human Resource Department. “Добар ден, добар ден, сакам да си одам дома не можам веќе да издржам... Чекај, што е проблемот, што ти смета, зошто си одиш..“ ќе се најде решение, макар било да си платиш за картата накај дома. А ако ти е стресно, ако имаш проблеми со менаџерот или кој и да ти е надлежен, можеш да пријавиш. И да бидеме искрени, не се секогаш менаџерите криви, има стока луѓе секаде. Ако тебе не ти се работи, што бараш на брод? Не ти е менаџерот крив.
- Дечково, србинот, не знам колку бил информиран за тоа какви права има на брод, каде се може да се обрати.... тон прашања има, дали бил саглам со нервите, паметот, темперамент итн итн итн. А ако ти, дојден од вукојебина како Мракедоња одиш на брод, и се снајдеш без проблем (како и 99% од луѓето) а еден откачи и се самоубие, тогаш проблемот е на починатата страна. Пак ќе кажам, недоволно информации.
.
Никој не обвини никого за ништо, не знам од каде потребата така жестоко да напаѓаш било кого за било што, едноставно е ставено тука како информација. Јас точно знам кој каде и кога го нашол и што како се случувало, меѓутоа не се впуштам во такви дискусии на јавен форум.

Ај сеа кажи ми врз основа на шо ти се напна да се објаснуваш дека не е до бродот или работата дека повеќе се работи за индивидуата во овој случај?

Ниту бранам ниту напаѓам некој, едноставно проследена е информацијата до сите кои ја читаат темата. Големи се знаат самите да проценат.
 
Последно уредено:

kazanski

чилакс
Член од
3 октомври 2011
Мислења
461
Поени од реакции
490
Никој не обвини никого за ништо, не знам од каде потребата така жестоко да напаѓаш било кого за било што, едноставно е ставено тука како информација. Јас точно знам кој каде и кога го нашол и што како се случувало, меѓутоа не се впуштам во такви дискусии на јавен форум.

Ај сеа кажи ми врз основа на шо ти се напна да се објаснуваш дека не е до бродот или работата дека повеќе се работи за индивидуата во овој случај?

Ниту бранам ниту напаѓам некој, едноставно проследена е информацијата до сите кои ја читаат темата. Големи се знаат самите да проценат.

Изгледа погрешно ме разбра дека пишував во прво лице. Не, не беше наменет директно на тебе текстот, чисто се обраќав на “ти“ за секој нареден што би читал.
 

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.395
Поени од реакции
7.840
Изгледа погрешно ме разбра дека пишував во прво лице. Не, не беше наменет директно на тебе текстот, чисто се обраќав на “ти“ за секој нареден што би читал.
Штом така велиш, така нека биде...
 
Член од
27 септември 2018
Мислења
46
Поени од реакции
15
Значи од ова што го прочитав дури и да си ептен екстровертен и оптимистички настроен сепак треба да бидеш спремен на таков тип предизвици. Знам и јас сум доживеала “културолошки шок” ама ова е поразлично. Мислам дека ако се има отворена комуникација околу ова, полесно се поминува, колку повеќе се чува внатре у себе толку полошо.
 

kazanski

чилакс
Член од
3 октомври 2011
Мислења
461
Поени од реакции
490
Значи од ова што го прочитав дури и да си ептен екстровертен и оптимистички настроен сепак треба да бидеш спремен на таков тип предизвици.
кога и да одам на брод, одам со ниски стандарди, не очекувам многу. Се што ќе дојде екстра е добредојдено :)
Пријатели има секаде, ќе се здружиш брзо, посебно ако си пушач/пијач, јебига, во барот најбрзо се спријателуваш.
 
Член од
27 септември 2018
Мислења
46
Поени од реакции
15
Хахах, тогаш да не се секирам не сум пушач само пијач
 

kazanski

чилакс
Член од
3 октомври 2011
Мислења
461
Поени од реакции
490
samo da vi se pofalam deka uspesno go pominav intervjuto so viking :)
честитки!
сподели детали ако можеш, ќе има и други што ќе одат на Викинг сигурно, за што позиција аплицираше, како се одвиваше интрвјуто (и каде), целосната процедура.. итн, итн, итн :)
 
Член од
5 јануари 2012
Мислења
9.288
Поени од реакции
4.961
честитки!
сподели детали ако можеш, ќе има и други што ќе одат на Викинг сигурно, за што позиција аплицираше, како се одвиваше интрвјуто (и каде), целосната процедура.. итн, итн, итн :)
Бар јутилити позиција иначе завчера беше интервјуто во мериот т.е не е баш класично интервју туку разговор те прашува основни прашања кој си што си кај работиш , кога би можел да почнеш со работа во нивната компанија , дали имаш проблем да работиш по 10-11 часа на ден дали знаеш што се бара од твојата позиција ... во глобала е тоа . И изненаден сум што одма ми дадоја датум така да на 16.12 се качувам на брод од Сиднеј . Сега за тоа време морам да извадам прво америчка виза па после австралиска па медицински прегледи и стцв сертификати . Иначе Викинг ги рефундира 100% парите дадени за виза и медицински прегледи без разлика дали си вадел една или повеќе визи.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom