prv gazda da. ali donesena od stranstvo prikaznata e sosem treta. prvo na prv gazda kupena vo mk ke ima 90 000 pominati vozena vo grad za svoj potrebi a donesena od stranstvo motoro e pred umiranje i pocnuvat problemite. najcesto opel dizel nemozi da nema problem. jas imam opel i eden drugar ima opel. toj ja zede nova 2009 i non stop ima kvarovi kajnego e 1.4 benzin kajmene e 2.0 dizel. najcesto opelo strada na zamaec posebno 1.7CDTI i 1.9CDTI. ne kaj site. deckoto garant ke zeme vozilo uvezeno poso kajnas vo mkd pola se uvezeni a nova kola nikoj ne prodava so cini. eve nesto najdov na forumi kizne dali e tocno 100%
SVI MODELI S DIZELSKIM MOTOROM 1.7CDTI
PROBLEM - Jaka buka iz pomoćnog pogonskog remena.
UZROK - Nepodešenost podupirača nosača alternatora.
POPRAVAK - Postavite modificirani nosač alternatora.
SVI MODELI S DIZELSKIM MOTOROM 1.7, OD 04/06/09
PROBLEM - Motor zataji/gasi se kada se vozilo zaustavi.
Loša reakcija na gas. Motor ne može startati. Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli.
UZROK - Neispravan ventil kontrole protoka goriva.
POPRAVAK - Stavite modificirani ventil za kontrolu protoka goriva (nalazi se na visokotlačnoj pumpi)
Зборуваш за баби и жаби, Опел како до 2017 година ќерка фирма на Генералс моторс од Америка не инвестира во дизел мотори поради фактот што раководството е во Америка, а за американскиот пазар дизелот за автомобили е непозната именка.
Заради тоа Опел дизлем моторите ги позајмува како технологија.
1.3 CDTI 1.9 CDTI 2.0 CDTI се уствари италијански фиат мотори добиени со краткоточнот "брак" меѓу Фиат и Генералс Моторс, додека 1.7 CDTI е јапонски исузи мотор кој е веќе повеќе од 20 години на пазарот и докажан дека минува над пола милион километри без посериозни кварови.
Како што кажав до сега со тој мотор не сум имал проблеми, а можеш да зборуваш со таксисти со тој мотор и сите што сум ги видел имале 600 000+км поминато и велеа дека немале посериозни проблеми (нормално ако имале немаше да се тркалаат уште)
Ова што си пишал за 1.7 како дефект од српскиот форум како неисправен вентил на котрола на протокот на гориво се вели уште AGR вентил може да се запуши од наслагите од горивото иначе кошта околу 20 евра а ако не ти се даваат и тие пари моеш да се расчепкаш низ јутуб и сам со спреј да го исчистиш.
Замаецот е класична приказна за секој автомобил на секој форум, а ако е дооден замаецот сам може купувачот тоа да го сети.
Оди на форумите на БМВ или Волксваген па таму читај што се дефекти кои никој не може да ги поправи и колата одма се фрла. (ненормалното горење на уље на волксваген поради неквалитетните прстени на клиповите и кинењето на синџирите кај поновите БМВ и зезнатата електроника)