С
Смрдливка
Гостин
На која цена се движат овие гуми? Или барем тој гел?Не, веќе имаш и гуми што се продаваат со таков гел. До сега имам видено во Outdoor и кај Вучко.
На која цена се движат овие гуми? Или барем тој гел?Не, веќе имаш и гуми што се продаваат со таков гел. До сега имам видено во Outdoor и кај Вучко.
Цените почнуваат од 600ден нагоре за гуми и 250ден за гел ако добро се сеќавам.На која цена се движат овие гуми? Или барем тој гел?
https://www.facebook.com/groups/1678303075781557/Некој да не продава педали со платформа ми требаат .. или да ми дадете некоја страница од македонија кај продаваат да разгледам. ги гледав тие на проспорт ептен им е цената голема ...
се согласувам, но незнам откако ќе се извади тркалото како правилно се центрира, тоа ми е болката...постапката за лепење е лесна!Ми се врти некоја сума као 100-150 денари, во Модус Бајк во Лептокарија. Можда е подобро да се научи „занаетот“ бидејќи е едноставен, а воедно ова е буквално најчестиот дефект што може да го има еден велосипед.
Ќе се дупне гума, ќе купиш нова, старата ќе ја залепиш. Така два-три пати и ќе имаш 4-5 гуми за менување, кога ќе се дупнат ќе си залепиш и никад нема да имаш неоперативен точак.
Бидејќи through axle монтажниот систем е само-центрирачки, претпоставувам зборуваме за QR/патент стега. Тркалото се центрира со тоа што ќе го ставиш во лежиштето каде што треба да стои, и со точакот во исправена (на тркала) позиција, ќе притиснеш со градите на волан или седиште (зависи кое тркало го монтираш) за да си легне во drop outs на двете страни подеднакво. Така притиснато, двете раце ти се слободни да си ја подесиш стегата на посакуваниот отпор и да ја стегнеш.се согласувам, но незнам откако ќе се извади тркалото како правилно се центрира, тоа ми е болката...постапката за лепење е лесна!
ти благодарам, сепак мора да има прв пат, па ако утнам ќе барам помош ид професионалец, тнхБидејќи through axle монтажниот систем е само-центрирачки, претпоставувам зборуваме за QR/патент стега. Тркалото се центрира со тоа што ќе го ставиш во лежиштето каде што треба да стои, и со точакот во исправена (на тркала) позиција, ќе притиснеш со градите на волан или седиште (зависи кое тркало го монтираш) за да си легне во drop outs на двете страни подеднакво. Така притиснато, двете раце ти се слободни да си ја подесиш стегата на посакуваниот отпор и да ја стегнеш.
Пробав да најдам видео што е репрезентативно за моето објаснување ама сите стегаат без притисок (не знам како планираат да возат).
Ваквиот начин на монтажа без промашување ја центрира главината (осовината) во лежиштата. Единствено промашување може да има кај тркала кои се лошо центрирани на сталак (ако си ги носел на исправање и мајсторот не се потрудил да го центрира).
За лепење не треба да го вадиш тркалото. Само извадија внатрешната и лепи. Ќе си носиш лепенка, лепак за гума, хебличе и мала пумпа и тоа е се што ти треба да залепиш гума на терен. За пет минути се е готово и продолжуваш со вртење.се согласувам, но незнам откако ќе се извади тркалото како правилно се центрира, тоа ми е болката...постапката за лепење е лесна!
Од chainreactioncycles.Narrow wide chainring za 1x10 od kade bi mi preporacale da kupam?
Пола држава во едно возење! Секоја чест!Речено сторено
Distance 235.8 km
Average speed 20.08 km/h
Elevation 1703 m
https://www.strava.com/activities/1068877333