Општи вело муабети, прашања, совети

R

red.devil

Гостин
На која цена се движат овие гуми? Или барем тој гел?
Цените почнуваат од 600ден нагоре за гуми и 250ден за гел ако добро се сеќавам.
Со тоа што по спецификација имаш доволно гел за две внатрешни гуми (само да знаеш треба да ти бидат компатибилни тие што ги имаш).
За сигурно, провери си на страните на outdoor.мк и vuckocompany.mk.
 
Член од
5 јануари 2012
Мислења
9.288
Поени од реакции
4.960
Некој да не продава педали со платформа ми требаат .. или да ми дадете некоја страница од македонија кај продаваат да разгледам. ги гледав тие на проспорт ептен им е цената голема ...
 
Член од
7 јуни 2013
Мислења
158
Поени од реакции
85
Некој да не продава педали со платформа ми требаат .. или да ми дадете некоја страница од македонија кај продаваат да разгледам. ги гледав тие на проспорт ептен им е цената голема ...
https://www.facebook.com/groups/1678303075781557/
https://www.facebook.com/groups/1204385472985233/

Совет: ако веќе земаш платформа не земај без индустриски лагери и/или пластични, сум видел слики од Nukeproof пластични распарчени после неколку скокови.
 
Член од
27 октомври 2015
Мислења
253
Поени од реакции
60
каде лепите внатрешни гуми и по која цена, денес се распрашував по сериси, сите само менуваат со нови, зошто кога можат да се залепат!
 

Martinmkd

Roadie
Член од
20 мај 2009
Мислења
296
Поени од реакции
412
Ми се врти некоја сума као 100-150 денари, во Модус Бајк во Лептокарија. Можда е подобро да се научи „занаетот“ бидејќи е едноставен, а воедно ова е буквално најчестиот дефект што може да го има еден велосипед. :)

Ќе се дупне гума, ќе купиш нова, старата ќе ја залепиш. Така два-три пати и ќе имаш 4-5 гуми за менување, кога ќе се дупнат ќе си залепиш и никад нема да имаш неоперативен точак.
 
Член од
27 октомври 2015
Мислења
253
Поени од реакции
60
Ми се врти некоја сума као 100-150 денари, во Модус Бајк во Лептокарија. Можда е подобро да се научи „занаетот“ бидејќи е едноставен, а воедно ова е буквално најчестиот дефект што може да го има еден велосипед. :)

Ќе се дупне гума, ќе купиш нова, старата ќе ја залепиш. Така два-три пати и ќе имаш 4-5 гуми за менување, кога ќе се дупнат ќе си залепиш и никад нема да имаш неоперативен точак.
се согласувам, но незнам откако ќе се извади тркалото како правилно се центрира, тоа ми е болката...постапката за лепење е лесна!
 

Martinmkd

Roadie
Член од
20 мај 2009
Мислења
296
Поени од реакции
412
се согласувам, но незнам откако ќе се извади тркалото како правилно се центрира, тоа ми е болката...постапката за лепење е лесна!
Бидејќи through axle монтажниот систем е само-центрирачки, претпоставувам зборуваме за QR/патент стега. Тркалото се центрира со тоа што ќе го ставиш во лежиштето каде што треба да стои, и со точакот во исправена (на тркала) позиција, ќе притиснеш со градите на волан или седиште (зависи кое тркало го монтираш) за да си легне во drop outs на двете страни подеднакво. Така притиснато, двете раце ти се слободни да си ја подесиш стегата на посакуваниот отпор и да ја стегнеш.

Пробав да најдам видео што е репрезентативно за моето објаснување ама сите стегаат без притисок (не знам како планираат да возат).

Ваквиот начин на монтажа без промашување ја центрира главината (осовината) во лежиштата. Единствено промашување може да има кај тркала кои се лошо центрирани на сталак (ако си ги носел на исправање и мајсторот не се потрудил да го центрира).
 
Член од
27 октомври 2015
Мислења
253
Поени од реакции
60
Бидејќи through axle монтажниот систем е само-центрирачки, претпоставувам зборуваме за QR/патент стега. Тркалото се центрира со тоа што ќе го ставиш во лежиштето каде што треба да стои, и со точакот во исправена (на тркала) позиција, ќе притиснеш со градите на волан или седиште (зависи кое тркало го монтираш) за да си легне во drop outs на двете страни подеднакво. Така притиснато, двете раце ти се слободни да си ја подесиш стегата на посакуваниот отпор и да ја стегнеш.

Пробав да најдам видео што е репрезентативно за моето објаснување ама сите стегаат без притисок (не знам како планираат да возат).

Ваквиот начин на монтажа без промашување ја центрира главината (осовината) во лежиштата. Единствено промашување може да има кај тркала кои се лошо центрирани на сталак (ако си ги носел на исправање и мајсторот не се потрудил да го центрира).
ти благодарам, сепак мора да има прв пат, па ако утнам ќе барам помош ид професионалец, тнх
 
Член од
21 октомври 2011
Мислења
1.718
Поени од реакции
2.523
се согласувам, но незнам откако ќе се извади тркалото како правилно се центрира, тоа ми е болката...постапката за лепење е лесна!
За лепење не треба да го вадиш тркалото. Само извадија внатрешната и лепи. Ќе си носиш лепенка, лепак за гума, хебличе и мала пумпа и тоа е се што ти треба да залепиш гума на терен. За пет минути се е готово и продолжуваш со вртење.
 
Член од
4 ноември 2016
Мислења
15
Поени од реакции
5
Narrow wide chainring za 1x10 od kade bi mi preporacale da kupam?
 
Член од
27 октомври 2015
Мислења
253
Поени од реакции
60
барам мислење за внатрешна гума 29" со АV, се нуди мишелин 320 и рубена 220 ден.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom