Како што пишува по интернет, најверојатно на различен сетап го имаат пуштено за разлика од Фетел, односно експериментираат сеуште.Што е работа со Кими? Некако како да си ја изгуби мотивација?
Ваааа тотално парче ги прави и ја да сум на негово место у спротивен правец ке ја возам трката. Колку сезони му пропаднаа со Ферари и не беше толку лошо колку што е сега со Мекларен, барем у Вилијамс да отидеше ебате ненорналниот, ке бешр бр.1 возач и таму со покомпетитивен болид и Маса ке си одмараше у Малибу моментално.У моментов искача бесно интервју на Алоно....
Alonso: "Few times in my career I had a car less competitive than this. McLaren must do something, it will be impossible to get points"
Alonso: "Be patient? So what should I do? Going home, get in my kitchen, make a breakfast, sit on the sofa and watch GP?! I don't think so"
Alonso: "Nobody is better and faster than me in making the turns, and I still feel it in every race"
Alonso: "I didn't have the crystal ball before choosing my next teams... Myself, I haven't failed. It's all just tremendously frustrating"
Then, the million dollar question. Q: "How much would you pay from your pocket to have a competitive car?"
Alonso: "Zero. It's not my fault"
Alonso: "In 2007 McLaren had no respect for me, many things happened in the backstage. Almost none of those directors are still here..."
Оваа сезона нема токени и е дозволено неограничено да се развива моторот. Но, од друга страна, дозволено е да се употребат само 4 мотори во текот на сезоната. Така да, доста тимови ќе лапаат казни. Да не праам муабет за Мекларен ХондаНекој поупатен со правилава ако може да каже годинава како е со развојот на моторите? Дозволено ли е годинава или не? Знам лани беше со токени но и не беше дозволен развој на одредени делови...
Баш тие неколку "дупки" се забранија и бум ете малце од малце доближување иако сум за Ферсри многу сакам РБ порано да го донесе аеро пскетот па да ги мериме со нив и мерцедес ако првиот кидне кој и да е да има битка за втора позиција ако ништо друго, не знам како се РБ со пневматиците не ми текнува кога направи Макс пит-стоп.РБ барем на првава трка не го користеше контроверзниот систем со трет амортизер, имплементиран во средината на 2016( ако се сеќавате, кога наеднаш ``му тргна`` на РБ), правдајќи се дека бил премногу ``тежок``
Се шпекулира дека еден дел од предноста што ја има Ферари над РБ и евентуално Мерцедес, се базира на отстранувањето на овој систем од нивните болиди за оваа година, потикнато од писмото на ферари до ФИА во Декември месец
https://www.f1today.net/en/news/f1/223994/horner-ferrari-strongest-mercedes-not-too-far-ahead