Што би значело во пари отприлика? Поединечно или комплет одат....?Хидраулични подизачи на вентилите. Тие тропаат најверојатно. 12 вентили 12 подизачи има тој мал мотор. Успех со поправката.
Tie motori se megju najdobrite od opel, pusti gi slepcive tuka sto nemaat pojma. Edinstvena maana im e sto brcat kako motorna pila inaku se top i se prakticno neunistivi.Ај малку совет од некој поискусен(опел корса 1.0 бензин)
Со возилото се е во ред, стигнува од Скопје до Гостивар, почнува да се качува Стража и се слуша некаков звук, нешто како тропање, усогласено со вртежите на моторот.
Поради тоа што се менуваше ланчето на моторот скоро, моја претпоставка, ајде нешто со него да не е во ред.
Што ме буни, на удолнина, ако притиснеш кумплунг, а менувачот остане во брзина, вртежите нормално паѓаат на 900врт/мин, но звукот, она тропање, останува. Ако ја исфрлиш од брзина, и возилото продолжи да се движи во лер по надолнината, звукот се губи комплетно.
Ова сосема ме отргнува од можен проблем со ланчето, ама не можам да укапирам што?!
Некоја идеја?
НЕ! Само си носи цело време со тебе купопродажен договор.ке земам кола од друг град и планирам да ја возам месец-два со тие таблици што се,дали во мојот град ќе ми прават проблем полиција ако ме допре ?
Не,само понеси си купопродажен договор се до истекот на регистрацијата само не можеш да патуваш надвор од МК .ке земам кола од друг град и планирам да ја возам месец-два со тие таблици што се,дали во мојот град ќе ми прават проблем полиција ако ме допре ?
Па добро, не можам да се пожалам од колата, каде се низ европа не ме однесе и тоа товарена ко магаре. И ја поклонив на сестра ми пред неколку месеци, не ја возам веќе, ама не ми се остава така да ја вози, срце ме болиTie motori se megju najdobrite od opel, pusti gi slepcive tuka sto nemaat pojma. Edinstvena maana im e sto brcat kako motorna pila inaku se top i se prakticno neunistivi.
Kaj toj tip na korsa mislam ima edna tocka kade sto auspukot e zasrafen na sasijata odma pod toplotniot zid pozadi motorot, na srafot ima mislam edni gumicki i tie se kinat sto moze da predizvika rezonancija i vibracija koja se prenesuva na celiot auspuk i motor. Isto taka moze da ima otkrseno parce od katalizatorot pa toa da vibrira nekade vnatre vo auspuhot. Ako e rasipan-zaglaven nekoj podizac sto epten retko se slucuva ke straka na niski vrtezi, a koga ke mu dades gas tropkanjeto se gubi.
Isto proveri gi drzacite na motorot i srafovite sto gi drzat da ne e nekoj labav.
Znae da se sluci ia da e zatnato sitoto za ulje vnatre vo karterot, ako redovno ne se menjalo i doturalo ulje, e vo ovoj slucaj moze da tropkaat podizacite i na niski i na visoki vrtezi poso ke nema dovolen pritisok i dotur na ulje vo glavata. Istoto vazi ako zaebava uljnata pumpa.
Друк лагер! Германизам... како и повеќето од техничките поими...Имам форд фиеста 2003 година.. во последно време започна нешто да тропа кога колата е во лер, значи кога не е под гас, и кога има кумплунг стиснато.. Инаку се друго најнормално си функционира...Ја однесов кај најблискиот автомеханичар ми рече дека станува збор за некој хидроуличен затегач ( дуг лагер или како и да се вика) сигурна сум дека знаете за што зборувам, па да не испаднам смешна Е сега.. имам две прашања.. едното е колку чини таков лагер нов да се купи, и дали колата вака како што е можам да одам на краток пат од околу 150 км... дали има некоја опасност како за колата така и за мене... бидејќи патот ми е неодложен...
имам слушано дека имаат проблеми со бошот постарите модели до 2001 мислам кои не се common rail, исто така моделот со 136кс може има проблем со турбото.Во план сум да земам bmw 320 D може некој да ми каже нешто повеќе за овој модел,проблеми,совети на што да се пази , искуство секоја информација е добредојдена фала однапред.
Па така некако се слуша..повеќе на тропкање мене ми оди (ипак машки и женски уши не слушаат секогаш исто ) Ти благодарам што ме поправи за ДРУК лагерот значи да не се мислам...фала ти многуДрук лагер! Германизам... како и повеќето од техничките поими...
Го слушаш кога стискаш куплунг, нешто како кхххххххххх, и кога ќе го пуштиш нема ништо се е нормално.
За промена на такво нешто слегува цел менувач долу, и обично луѓето менуваат цел сет (ламела, корпа и лагерот). Цена за Форд не знам...
Можеш слободно да одиш на пат, не би требало ништо да се случи. Но, сепак, по враќањето санирај го тоа.
Еден пријател кажува дека електрониката се расипувала лесно дали знаеш нешто за ова?имам слушано дека имаат проблеми со бошот постарите модели до 2001 мислам кои не се common rail, исто така моделот со 136кс може има проблем со турбото.
не сум повеќе запознаен, и јас сум заинтересиран како тебе за е46, само више би сакал бензинец. Сеа имај на ум, секоја кола има мани. Тоа се стари возила скоро 14 години и нормално е некои ствари да откажат, и знаеш дека купуваш мачка во вреќа, никој не ти ја кажува правата состојба на возилото. Најдобро е да имаш свој човек кој се разбира околу тие работи да ја види дали е добра или не. Или пак на крај краева однеси ја на сервис да ја стават на компјутер и да ја проверат, километража, што има за менување итн итн.Еден пријател кажува дека електрониката се расипувала лесно дали знаеш нешто за ова?
BMW-то е супер кола и јас се думав да купам ама ми рекоа ово-оно,чини-нечини,дрн-дрн и преку глава ми оди и си купив Ауди А4 и не се каев и одлично ме служи и доста е брз затоа размисли малкуЕден пријател кажува дека електрониката се расипувала лесно дали знаеш нешто за ова?