Zastava 101/ Yugo

|Volkswagen|

Тастатурата е посилна од мечот!
Член од
21 јули 2009
Мислења
2.725
Поени од реакции
892
Иначе има ваква тема пред многу години, отворена од мене :)

Тие што не разбираат, не можат да возат Застава. За нив се само конзерви, како мене што ми се Голф 4-ките канти сирења донесени од Бугарија...
 
Член од
26 септември 2012
Мислења
8.046
Поени од реакции
6.655
Иначе има ваква тема пред многу години, отворена од мене :)

Тие што не разбираат, не можат да возат Застава. За нив се само конзерви, како мене што ми се Голф 4-ките канти сирења донесени од Бугарија...
тотално си во право,со домаќинско одржување и грижа заставата е доста солидно возило кое брка работа...........ама на сноб не можеш тоа да му го објасниш
 
Член од
29 април 2014
Мислења
17
Поени од реакции
17
Кој што сака нека збори, ама овие класици не умираат. Татко ми имаше југо 55А, златна боја, имаше многу добра предница и менувач, моторот како саат му работеше...:))) Штета што веќе не се произведуваат, а супер изгледаа моделите Ин, баш ги освежија во изгледот...:/
 
Член од
22 април 2009
Мислења
24
Поени од реакции
11
Кој што сака нека збори, ама овие класици не умираат. Татко ми имаше југо 55А, златна боја, имаше многу добра предница и менувач, моторот како саат му работеше...:))) Штета што веќе не се произведуваат, а супер изгледаа моделите Ин, баш ги освежија во изгледот...:/
Имаш некоја слика од тоа Југо да поставиш? :)
 

MDP

Член од
7 јули 2014
Мислења
4
Поени од реакции
2
Nemalo drugo i zabranet bil uvoz pa zatoa narodov moral da trpi ovakvi kanti. Najgolem problem e sto so izgledot,tehnikata i duhot na voziloto si ostanaa vo godinite kade sto pocnaa, krajot na 70tite i pocetokot na 80tite. Nikakov napredok vo dizajn, oprema, motor, tehnika. Fikoto e bez konkurencija najgolem promasaj i krs od site. Sramota sto duri do 84 se proizveduvase.
Go zaboravivte i tristacot, to est jugoslovenskata *verzija* na luksuzna limuzina.
:D
Попрво цел живот би возел Yugo ,101 или Фичо , отколку Golf 3 ка.
 
Член од
25 март 2014
Мислења
31
Поени од реакции
20
Zdravo decki :) tatko mi ima Zastava 101 confort od 1982 so 250 000 km i vekje 1 godina ne ja vozi posto karoseriski e salata(za na otvoren pat ic ne e sigurna) :( denovive izvadiv tapaciri da vidam kolku e skapana, i stvarno e otidena napred nema patos, a i pozadi trapon bil puknat. Me interesira da ne znaete kade moze da se najde skolka od 101 od ponovo godiste, ili jugo, bez motor (posto motorot e e remontiran pred nekoja godina, koga se restavrirase kolata, i posle 1 godina nevozenje, go zapalivme od prva :) )

Eve nekoja slika dokolku ve interesira da vidite sto e skapano(imam videno i poloso)

Desniot prag(leviot e uste polos)

Nekoja dupka od pozadi

Kolata od nadvor ne izgleda tolku batal kako od vnatre (posto vo 2005 ja sreduvavme)


Znaci planot e ako moze da se najde nekoja dobra skolka sto nema mnogu krpenje, samo da se prefrlat motor i interier, atestiran plin i takvi stvari :) Pozz.
 
Член од
24 мај 2014
Мислења
5.296
Поени од реакции
5.862
Jas maksimalno gi pocituvam i sakam Zastavinite masini. Mnogu lugje koi do nekjna im se raduvaa i im bea magarinja koi im sluzea cel zivot sega plukaat po niv. Ali toa e balkansko tipicno karakterche. Realno gledano kvalitetot e relativna rabota kaj ovie avtomobili ako se pogodi nema kraj ako ne se pogodi ke ja preplatish so krpenje itn. Kako i da modelive na Zastava imaat ostaveno silen trag na Jugoslovenskite prostori pa i posiroko i se eden mnogu drag spomen od edno pominato vreme. Toa e za mene nivnata vrednost.
 
Член од
13 јули 2009
Мислења
1
Поени од реакции
0
Има некој Yugo на кое му ги крател амортизерите предни и како го направил тоа дали само амортизерот го скратил или и спиралата е крател, и дали ако ги скратам предните амортизери има потреба и задниот дел да го спустам дека не сакам ептен спуштено?
 
Член од
26 септември 2012
Мислења
8.046
Поени од реакции
6.655
Zdravo decki :) tatko mi ima Zastava 101 confort od 1982 so 250 000 km i vekje 1 godina ne ja vozi posto karoseriski e salata(za na otvoren pat ic ne e sigurna) :( denovive izvadiv tapaciri da vidam kolku e skapana, i stvarno e otidena napred nema patos, a i pozadi trapon bil puknat. Me interesira da ne znaete kade moze da se najde skolka od 101 od ponovo godiste, ili jugo, bez motor (posto motorot e e remontiran pred nekoja godina, koga se restavrirase kolata, i posle 1 godina nevozenje, go zapalivme od prva :) )

Eve nekoja slika dokolku ve interesira da vidite sto e skapano(imam videno i poloso)

Desniot prag(leviot e uste polos)

Nekoja dupka od pozadi

Kolata od nadvor ne izgleda tolku batal kako od vnatre (posto vo 2005 ja sreduvavme)


Znaci planot e ako moze da se najde nekoja dobra skolka sto nema mnogu krpenje, samo da se prefrlat motor i interier, atestiran plin i takvi stvari :) Pozz.
ова што го имаш не е за средување, и да се нафати некој да го среди пак ќе пуштат шавовите ќе јават корозија..........требало да го види тој што го средувал надвор горе.........

тешко дека ќе најдеш шасија од овие годишта,СЕ што не е сомелено останува да се сомели,сега веќе сите овие влегуваат во олд тајмери кои ќе бидат вистинска реткост да се видат одлично средени - шасиски и мотор.
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
817
Поени од реакции
170
Југо е отлично за во град. Не мора ни да го заклучуваш. Плин и терај. Богами и јас би купил една 55 понатака на плин. Да се тркала. За секој ден. Од Тетово до Шипковица че ми врши работа.
 
Член од
24 мај 2014
Мислења
5.296
Поени од реакции
5.862
Има некој Yugo на кое му ги крател амортизерите предни и како го направил тоа дали само амортизерот го скратил или и спиралата е крател, и дали ако ги скратам предните амортизери има потреба и задниот дел да го спустам дека не сакам ептен спуштено?
Не сум компетентен да кажувам точно што и како можеш да направиш околу спуштање на Yugo и што може да биде несакана последица али сум слушал дека мењачот обавезно страда ако го спуштиш југото колку е точна информацијава нека пишат поискусните.
 
Член од
26 септември 2012
Мислења
8.046
Поени од реакции
6.655
вие шо имате застави шо ви потрошнуваат отпоќе масло,какво масло ставате да го троши поспоро или некој адитив да се препорача како рускиот модификатор или слично
 

Kajgana Shop

На врв Bottom